Gå til innhold

Ulovlig å synes at homofili er galt?

Gjest Kristen

Anbefalte innlegg

Ja men om folk eksperiementerer eller blir forelska på begge sider, og dette er temmelig vanlig, kanskje det blir feil å putte folk i boks, Liksom du liker menn du må være i den boksen. Du liker begge kjønn. Du må være i den boksen. Skjønner du hva jeg mener?

Jeg tror det er individuelt. Enkelte liker bokser, andre hater å bli kategorisert. Noen har samme legning hele livet, for andre kan den endres (er mer flytende) - avhengig av livssituasjon og den psykiske tilstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener absolutt ikke å "putte folk i bås" eller at de skal tvinge seg selv til det. Det virker bare som om miljøet krever, iallefall etter hva jeg har erfart, at det må være enten eller. Ut i fra erfaringer ser jeg også at bifile er meget usikre på hvilket kjønn de liker, inntil de får seg kjæreste. Da slapper de av litt mer og slår seg til ro. Man kan absolutt ikke styre hvem man blir forelsket i, og bra er det også!

Gjest; du har gode poeng der. Jeg mener absolutt ikke at folk har valgmuligheter, og ikke er det noe særlig kjekt heller, for da blir kanskje ikke homofili tatt på alvor som du sier.

EDIT:

Gjesten som poster etter det; du tok ordene ut av munnen min! ;)

Endret av sunglasses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Ja, men da kan vi jo ikke kreve at folk skal ta homofili så veldig på alvor heller. Hvis visse kan "velge", hva er legningen deres da?

Alle kan ikke velge

Og er du klar over at det er langt flere homofile menn som synes tanken på å ha sex med en kvinne er ekkelt i mye større grad enn at en hetero mann ikke klarer å ha sex med en annen mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener absolutt ikke å "putte folk i bås" eller at de skal tvinge seg selv til det. Det virker bare som om miljøet krever, iallefall etter hva jeg har erfart, at det må være enten eller. Ut i fra erfaringer ser jeg også at bifile er meget usikre på hvilket kjønn de liker, inntil de får seg kjæreste. Da slapper de av litt mer og slår seg til ro. Man kan absolutt ikke styre hvem man blir forelsket i, og bra er det også!

Gjest; du har gode poeng der. Jeg mener absolutt ikke at folk har valgmuligheter, og ikke er det noe særlig kjekt heller, for da blir kanskje ikke homofili tatt på alvor som du sier.

EDIT:

Gjesten som poster etter det; du tok ordene ut av munnen min! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan ikke velge

Og er du klar over at det er langt flere homofile menn som synes tanken på å ha sex med en kvinne er ekkelt i mye større grad enn at en hetero mann ikke klarer å ha sex med en annen mann.

Signerer denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan ikke velge

Du tuller, ikke sant? Bare tøv. En ordentlig heteromann er like kvalm av menn som homoer er "kvalm" av kvinner. Mener du at alle menn er biseksuelle eller homo? Ingen heterofile? Dessuten vet jeg om mange homser som IKKE er kvalme av kvinner/vagina i det hele tatt, men det er bare det at de foretrekker menn. Og derfor føler de seg som homo. Skaff deg litt kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tuller, ikke sant? Bare tøv. En ordentlig heteromann er like kvalm av menn som homoer er "kvalm" av kvinner. Mener du at alle menn er biseksuelle eller homo? Ingen heterofile? Dessuten vet jeg om mange homser som IKKE er kvalme av kvinner/vagina i det hele tatt, men det er bare det at de foretrekker menn. Og derfor føler de seg som homo. Skaff deg litt kunnskap.

Du var litt negativ der, syns jeg. Det er faktisk sant det Bianca26 nevner i innlegget sitt - jeg kjenner homofile som blir så fysisk uvel av kvinner at de engang ikke orker å tanken på dem. Det samme med lesbiske og menn.

Endret av sunglasses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg forstår hvorfor da. Kvinner har generelt finere kropp enn menn...

Sant, så sant! :fnise:

Endret av sunglasses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være imot homofili er vel akuratt som å være rasist!...

Jeg synes det er ! unaturlig ! . Men så lenge dem ikke gjør meg noe så er det greit nok!. Men må bare si det at homofile som har sex det er noe jeg ikke fikser:p

og nei det er ingen som tvinger meg til og se på! og derfor holder meg jeg unna!!:)

hehe, eller kysser! husker jeg var i oslo som liten 6-8 år og da satt det 2 menn og åt opp hverandre, og da hadde jeg vel knapt hørt om det. så tror kanskje det er derfor.

MEN det finnes værre ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var litt negativ der, syns jeg. Det er faktisk sant det Bianca26 nevner i innlegget sitt - jeg kjenner homofile som blir så fysisk uvel av kvinner at de ikke orker å tanken på dem. Det samme med lesbiske.

Men dere kjenner ingen heteroer som er kvalme av naknne menn? Jeg tror de færreste menn er Så hetero eller SÅ homo at de ikke takler begge kjønn.

Sant, så sant! :fnise:

Ja, kvinner er vakrere. I alle fall generelt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Men dere kjenner ingen heteroer som er kvalme av naknne menn? Jeg tror de færreste menn er Så hetero eller SÅ homo at de ikke takler begge kjønn.

Er det noen homofile menn her? I tilfelle vil jeg spørre. Hvorfor syns dere oss kvinner ikke er noe pene, sånn rent objektivt sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være imot homofili er vel akuratt som å være rasist!...

Jeg synes det er ! unaturlig ! . Men så lenge dem ikke gjør meg noe så er det greit nok!. Men må bare si det at homofile som har sex det er noe jeg ikke fikser:p

og nei det er ingen som tvinger meg til og se på! og derfor holder meg jeg unna!!:)

hehe, eller kysser! husker jeg var i oslo som liten 6-8 år og da satt det 2 menn og åt opp hverandre, og da hadde jeg vel knapt hørt om det. så tror kanskje det er derfor.

MEN det finnes værre ting!

Ja, den negative erfaringen din har nok dessverre bidratt til synet ditt på homofile den dag idag, noe som er veldig leit da veldig mange opplever det. Ordtaket "gre ikke alle over en kam" gjelder i alle tilfeller. :)

Man kan imidlertid kanskje gjøre noe med det negative synet - dersom man ønsker det, selvsagt.

Ja, det tror jeg også, men noen ting er bare uforklarlige.

Er det noen homofile menn her? I tilfelle vil jeg spørre. Hvorfor syns dere oss kvinner ikke er noe pene, sånn rent objektivt sett?

Ikke er jeg mann, men jeg prøver å svare ut i fra hva jeg har hørt fra homofile menn: De syns kvinner er pene, til og med sexy og lekre, men de tenner bare ikke på dem.

Endret av sunglasses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26

Jo jeg kjenner flust av hetero menn som blir kvalme av menn, men forskning har vist at det er mer sannsynlig at en homofob tenner på homsesex enn en som ikke bryr seg så mye om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg kjenner flust av hetero menn som blir kvalme av menn, men forskning har vist at det er mer sannsynlig at en homofob tenner på homsesex enn en som ikke bryr seg så mye om det..

Man kan jo være en ganske så heterofil mann uten å være homofob. Men de homofobene du snakker om er jo ikke "hetero" uansett. Men det finnes jo homofober som virkelig ikke takler homofili OG som ikke tenner på det i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Man kan jo være en ganske så heterofil mann uten å være homofob. Men de homofobene du snakker om er jo ikke "hetero" uansett. Men det finnes jo homofober som virkelig ikke takler homofili OG som ikke tenner på det i det hele tatt.

Ja men man er homofob om man tenker ææææsj en homo og hvis de ikke kan være i nærheten av en homofil mann uten at han er redd for å bli voldtatt. Da er du jo virkelig homofob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig nok har de fleste homofober vist seg å være homofile selv eller ha en meget dårlig erfaring med homofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men man er homofob om man tenker ææææsj en homo og hvis de ikke kan være i nærheten av en homofil mann uten at han er redd for å bli voldtatt. Da er du jo virkelig homofob.

Denne måtte jeg le av - godt skrevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...