Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #81 Del Skrevet 30. desember 2009 Det er da ganske vanlig idag.. pluss at det er mange heterofile som eksperimenter med homofil sex. Er nok mer vanlig enn du tror. Vanligere? Jeg trodde man ble født homofil? Det er i alle fall det mange påstår. Visste at det var en trend. Ikke rart at mange ikke klarer å ta homofile på alvor. De fleste som eksperimenterer er jo biseksuelle med en prefeanse for det motsatte kjønn. I så fall er biseksualitet vanligere, men det er jo også en legning. Som tidligere hevdet - den blir man jo født med. Eller?! Nei, jeg blir bare mer og mer forvirret, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #82 Del Skrevet 30. desember 2009 Vanligere? Jeg trodde man ble født homofil? Det er i alle fall det mange påstår. Visste at det var en trend. Ikke rart at mange ikke klarer å ta homofile på alvor. De fleste som eksperimenterer er jo biseksuelle med en prefeanse for det motsatte kjønn. I så fall er biseksualitet vanligere, men det er jo også en legning. Som tidligere hevdet - den blir man jo født med. Eller?! Nei, jeg blir bare mer og mer forvirret, jeg. Jeg mente å si at jeg IKKE visste at det var en trend. Skriveleif. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 30. desember 2009 #83 Del Skrevet 30. desember 2009 Vanligere? Jeg trodde man ble født homofil? Det er i alle fall det mange påstår. Visste at det var en trend. Ikke rart at mange ikke klarer å ta homofile på alvor. De fleste som eksperimenterer er jo biseksuelle med en prefeanse for det motsatte kjønn. I så fall er biseksualitet vanligere, men det er jo også en legning. Som tidligere hevdet - den blir man jo født med. Eller?! Nei, jeg blir bare mer og mer forvirret, jeg. Nei jeg mener det er mer vanlig å vise det. Var like mnange homofile før men da var det hysj hysj. Var ikke lenge siden homofili var en diagnose. Tror det ble opphevet på 80 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 30. desember 2009 #84 Del Skrevet 30. desember 2009 Vanligere? Jeg trodde man ble født homofil? Det er i alle fall det mange påstår. Visste at det var en trend. Ikke rart at mange ikke klarer å ta homofile på alvor. De fleste som eksperimenterer er jo biseksuelle med en prefeanse for det motsatte kjønn. I så fall er biseksualitet vanligere, men det er jo også en legning. Som tidligere hevdet - den blir man jo født med. Eller?! Nei, jeg blir bare mer og mer forvirret, jeg. Om du leste den tråden om jenter som tenne rpå homsesex, så hadde du lest om mange som anså seg som 100% hetero som likte å eksprimentere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristen Skrevet 30. desember 2009 #85 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvorfor ikke ta hodet ut av sanden? da ser du kanskje ting med litt mindre fordommer og kanskje du til og med ser at folk som er homofile er født slik og at det er like naturlig som at du går på to ben. Vel, jeg er selv homofil, og mener bestemt at jeg selv er født slik. Fordommer har jeg, men ikke mot homofile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #86 Del Skrevet 30. desember 2009 Vel, jeg er selv homofil, og mener bestemt at jeg selv er født slik. Fordommer har jeg, men ikke mot homofile. Jeg er bifil, og jeg tror bestemt ikke at jeg var født slik. Jeg blir aller mest frustret over folk som ikke forstår hvor komplisert et menneskes seksualitet kan være. For øvrig synes jeg at både homofile og heterofile er "unaturlige" og enfoldige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 31. desember 2009 #87 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Hm, jeg slenger inn en teori jeg hørte i en dokumentar for lenge siden: Alle er antakeligvis født homofile, på en eller annen måte - miljøet former dem. Jeg har også hørt forskere som har fastslått at et barn blir homofilt før det fyller tre år. Dette kan kanskje stemme i noen tilfeller - du kan tidlig se på noen få barn at de er ekstremt feminine/maskuline. Etterhvert, når de kommer i puberteten og alt, finner de ut av følelsene sine og står fram som homofile. Jeg kjenner en kompis som alltid har vært ekstremt feminin, han er homofil den dag idag. Selv var jeg litt "guttejente" i likhet med venninnen min, vi er begge lesbiske. Jeg tror at alt er forutbestemt. Endret 31. desember 2009 av sunglasses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 31. desember 2009 #88 Del Skrevet 31. desember 2009 Hm, jeg slenger inn en teori jeg hørte i en dokumentar for lenge siden: Alle er antakeligvis født homofile, på en eller annen måte - miljøet former dem. Jeg har også hørt forskere som har fastslått at et barn blir homofilt før det fyller tre år. Dette kan kanskje stemme i noen tilfeller - du kan tidlig se på noen få barn at de er ekstremt feminine/maskuline. Etterhvert, når de kommer i puberteten og alt, finner de ut av følelsene sine og står fram som homofile. Jeg kjenner en kompis som alltid har vært ekstremt feminin, han er homofil den dag idag. Selv var jeg litt "guttejente" i likhet med venninnen min, vi er begge lesbiske. Jeg tror at alt er forutbestemt. Det der må være det værste sprøyt jeg har hørt i mitt liv. No offence, men noen er født homofile, andre ikke. Jeg var også guttejente når jeg var liten, men jeg er så absolutt heterofil nå, og feminin og jentete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 31. desember 2009 #89 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er bifil, og jeg tror bestemt ikke at jeg var født slik. Jeg blir aller mest frustret over folk som ikke forstår hvor komplisert et menneskes seksualitet kan være. For øvrig synes jeg at både homofile og heterofile er "unaturlige" og enfoldige. For å være ærlig så tror ikke jeg at bifil er en reell legning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #90 Del Skrevet 31. desember 2009 For å være ærlig så tror ikke jeg at bifil er en reell legning. Javel... Har du noen bevis på det? Hvorfor forelsker jeg meg da nesten bare i gutter, men foretrekker sex med jenter? Bifili kan være så mangt. De fleste bifile og biseksuelle har en preferanse, og man må også skille mellom seksuell og emosjonell/romantisk preferanse. Men det forandrer ikke det faktum at jeg kan forelske meg i og tenne på BEGGE kjønn. Altså, jeg er bifil - ikke heterofil, biseksuell eller lesbisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 1. januar 2010 #91 Del Skrevet 1. januar 2010 Javel... Har du noen bevis på det? Hvorfor forelsker jeg meg da nesten bare i gutter, men foretrekker sex med jenter? Bifili kan være så mangt. De fleste bifile og biseksuelle har en preferanse, og man må også skille mellom seksuell og emosjonell/romantisk preferanse. Men det forandrer ikke det faktum at jeg kan forelske meg i og tenne på BEGGE kjønn. Altså, jeg er bifil - ikke heterofil, biseksuell eller lesbisk. Jeg sa jeg TROR. Grunnen til at jeg tror det, er at når du går for begge så har du ikke en særskilt preferanse, slik som homofile eller heterofile som bare blir forelsket i en av ett kjønn, pluss at det er mange heterofile som eksperimenterer begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #92 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg sa jeg TROR. Grunnen til at jeg tror det, er at når du går for begge så har du ikke en særskilt preferanse, slik som homofile eller heterofile som bare blir forelsket i en av ett kjønn, pluss at det er mange heterofile som eksperimenterer begge veier. Ja, jeg vet at du skrev TROR. Så det første gangen, og det var også derfor jeg svarte slik jeg gjorde. Du må skille mellom sex og forelskelse/romantikk når du snakker om legning. Det finnes, i alle fall slik jeg ser det, langt flere biseksuelle enn bifile. De fleste mennesker foretrekker å være i et forhold med det motsatte kjønn, men det betyr ikke at de er heterofile for det. De kan være emosjonelt heterofile og fysisk biseksuelle. Jeg kaller dem for biseksuelle, mens andre vil se på dem som hetero (fordi de kun ser på forelskelsesaspektet). Du tar feil når du sier at de som går for begge kjønn IKKE har en preferanse. De færreste bifile og biseksuelle tenner like mye på begge kjønn. Derfor vil mange (kanskje de fleste av dem) se på seg selv som heterofile eller homofile - selv om de rent teknisk sett ikke er det i det hele tatt. Folk definerer seg som en ting, men oppfører seg på en helt annen måte. Jeg tror ikke at man kun eksperimenterer når det gjelder sex. De fleste som liker å eksperimentere med begge kjønn er uten tvil biseksuelle - selv om de kanskje ikke velger å gjøre det mer enn noen få ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #93 Del Skrevet 2. januar 2010 Bianca26: Jeg sa "ekstremt maskuline/feminine". Hvis du trodde at jeg mente alle gutter/jenter som er det når de er små, blir homofile, så beklager formuleringen min. Det mente jeg overhodet ikke. Sprøyt eller ikke, google deg til forskningen på at homofili inntrer før treårsalderen, og du vil kanskje oppdage noe interessant. Jeg kunne ha gjort det for deg, men det gidder jeg ikke nå. Husk nå at det bare er en forskning gjort på en gruppe mennesker, og at det ikke er fastslått. Jeg syns bare at det var visse likheter og overensstemmelser med den forskningen som var skremmende riktig etter hva jeg har erfart og fått med meg gjennom dokumentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jip Skrevet 2. januar 2010 #94 Del Skrevet 2. januar 2010 Bianca26: Jeg sa "ekstremt maskuline/feminine". Hvis du trodde at jeg mente alle gutter/jenter som er det når de er små, blir homofile, så beklager formuleringen min. Det mente jeg overhodet ikke. Sprøyt eller ikke, google deg til forskningen på at homofili inntrer før treårsalderen, og du vil kanskje oppdage noe interessant. Jeg kunne ha gjort det for deg, men det gidder jeg ikke nå. Husk nå at det bare er en forskning gjort på en gruppe mennesker, og at det ikke er fastslått. Jeg syns bare at det var visse likheter og overensstemmelser med den forskningen som var skremmende riktig etter hva jeg har erfart og fått med meg gjennom dokumentarer. Hva med biseksuelle som foretrekker det motsatte kjønn, men som likevel liker å ha sex med samme kjønn? Eller heterofile menn som har homsesex mens de er i fengsel (USA)? Jeg tror virkelig ikke at homofili/heterofili er så svart og hvitt som enkelte påstår. Hjernen forandrer seg hele tiden. Enkelte kan nok ganske tidlig få et klart bilde av sin seksualitet og sine preferanser, men det gjelder absolutt ikke de fleste. Dessuten så finnes det ingen bevis på at det finnes et homofilt gen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torine Skrevet 2. januar 2010 #95 Del Skrevet 2. januar 2010 Ulovlig er det vel ikke, men respektløst ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #96 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva med biseksuelle som foretrekker det motsatte kjønn, men som likevel liker å ha sex med samme kjønn? Eller heterofile menn som har homsesex mens de er i fengsel (USA)? Jeg tror virkelig ikke at homofili/heterofili er så svart og hvitt som enkelte påstår. Hjernen forandrer seg hele tiden. Enkelte kan nok ganske tidlig få et klart bilde av sin seksualitet og sine preferanser, men det gjelder absolutt ikke de fleste. Dessuten så finnes det ingen bevis på at det finnes et homofilt gen. Vel, det er en grunn til de kalles biseksuelle. Jeg syns heller ikke at homofili og heterofili er så svarthvitt som enkelte påstår. Det er derimot ganske fargerikt, som regnbuen. Kanskje derfor regnbuen er "det typiske homsesymbol"? Hehe. Ingen bevis på et homofilt gen er offentliggjort, men leser man mange forskningsrapporter nok er det "tegn på det" eller "muligens". Jeg liker ikke forskning innenfor dette "området", for det varierer fra individ til individ. Tydeligvis er det noen som på liv og død må bruke midler på å forske dette, kanskje i håp om å "kurere homofili". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 2. januar 2010 #97 Del Skrevet 2. januar 2010 Ja, jeg vet at du skrev TROR. Så det første gangen, og det var også derfor jeg svarte slik jeg gjorde. Du må skille mellom sex og forelskelse/romantikk når du snakker om legning. Det finnes, i alle fall slik jeg ser det, langt flere biseksuelle enn bifile. De fleste mennesker foretrekker å være i et forhold med det motsatte kjønn, men det betyr ikke at de er heterofile for det. De kan være emosjonelt heterofile og fysisk biseksuelle. Jeg kaller dem for biseksuelle, mens andre vil se på dem som hetero (fordi de kun ser på forelskelsesaspektet). Du tar feil når du sier at de som går for begge kjønn IKKE har en preferanse. De færreste bifile og biseksuelle tenner like mye på begge kjønn. Derfor vil mange (kanskje de fleste av dem) se på seg selv som heterofile eller homofile - selv om de rent teknisk sett ikke er det i det hele tatt. Folk definerer seg som en ting, men oppfører seg på en helt annen måte. Jeg tror ikke at man kun eksperimenterer når det gjelder sex. De fleste som liker å eksperimentere med begge kjønn er uten tvil biseksuelle - selv om de kanskje ikke velger å gjøre det mer enn noen få ganger. Ok jeg kan være enig med deg i at de som faller likt for begge kjønn kan kalles bifile, men så sa jo du i forrige innlegg (iallefall forstod jeg det slik) at de fleste hadde preferanser mest på den ene siden. Jeg vil da si at en som kan falle for begge kjønn men som helst foretrekker det ene kjønnet, er heterofil eller homofil, for da har man nærmere preferanser mot den ene siden. Det er slik jeg tenker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #98 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Ok jeg kan være enig med deg i at de som faller likt for begge kjønn kan kalles bifile, men så sa jo du i forrige innlegg (iallefall forstod jeg det slik) at de fleste hadde preferanser mest på den ene siden. Jeg vil da si at en som kan falle for begge kjønn men som helst foretrekker det ene kjønnet, er heterofil eller homofil, for da har man nærmere preferanser mot den ene siden. Det er slik jeg tenker Hmm... Du har noen poeng. Jeg tror at folk som har muligheten til å "velge" (uten å nødvendigvis være bifil), vil eksperimentere med begge kjønn dersom miljøet tillater det. Jeg er ikke helt sikker på hva du mener med "de fleste hadde preferanser mest på den ene siden", for jeg har ikke prøvd å antyde noe slikt. Uansett, selv om et individ har preferanser på den ene siden, kan han/hun likevel eksperimentere med den andre siden. Mennesker er noen rare dyr, og det har vi sannelig lov til å være! Endret 2. januar 2010 av sunglasses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 2. januar 2010 #99 Del Skrevet 2. januar 2010 Hmm... Du har noen poeng. Jeg tror at folk som har muligheten til å "velge" (uten å nødvendigvis være bifil), vil eksperimentere med begge kjønn dersom miljøet tillater det. Jeg er ikke helt sikker på hva du mener med "de fleste hadde preferanser mest på den ene siden", for jeg har ikke prøvd å antyde noe slikt. Uansett, selv om et individ har preferanser på den ene siden, kan han/hun likevel eksperimentere med den andre siden. Mennesker er noen rare dyr, og det har vi sannelig lov til å være! Ja men om folk eksperiementerer eller blir forelska på begge sider, og dette er temmelig vanlig, kanskje det blir feil å putte folk i boks, Liksom du liker menn du må være i den boksen. Du liker begge kjønn. Du må være i den boksen. Skjønner du hva jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #100 Del Skrevet 2. januar 2010 Hmm... Du har noen poeng. Jeg tror at folk som har muligheten til å "velge" (uten å nødvendigvis være bifil), vil eksperimentere med begge kjønn dersom miljøet tillater det. Jeg er ikke helt sikker på hva du mener med "de fleste hadde preferanser mest på den ene siden", for jeg har ikke prøvd å antyde noe slikt. Uansett, selv om et individ har preferanser på den ene siden, kan han/hun likevel eksperimentere med den andre siden. Mennesker er noen rare dyr, og det har vi sannelig lov til å være! Ja, men da kan vi jo ikke kreve at folk skal ta homofili så veldig på alvor heller. Hvis visse kan "velge", hva er legningen deres da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå