Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #1 Del Skrevet 21. desember 2009 Har pratet med en kjekke mann på msn i en måned nå Vi fant hverandre på sukker. Vi traff hverandre og hadde det ganske koselig Det oppsto noen pinlige pauser innimellom men vi hadde en fin tone og koste oss. Jeg følte nok at jeg var ble litt sjenert. Jeg har aldri gjort dette før. Han har hele tiden bedyret at han er mann som liker å ta det rolig og ikke interesert i å stresse. Og det er helt ok. Dagen etter møte sendte jeg han en sms om at jeg håpte alt var greit,mellom oss siden jeg følte jeg hadde vært litt stille. Og mente ikke noe mer med det egentlig. Da plutselig fikk jeg tilbake at jeg måtte chille og slutte å stresse osv. Jeg kunne likesågodt tatt på meg en skummel maske og stårr utenfor vinduet og skremt livet av han. Hva gjør jeg nå? jeg liker å prate med han på telefon og msn. Og vil gjerne fortsette med Jeg liker han men er ikke forelsket og vil gjerne se om det kanskje kan bli no, men jeg vil ikke stresse jeg heller. Nå har jeg ikke hørt noenting fra han, så det er tydelig at han trekker seg tilbake. Noen gåde råd her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2009 #2 Del Skrevet 21. desember 2009 Han er nok ikke så veldig interessert, etter som han ber deg ta det med ro og ikke stresse. Hvis han er så lettskremt, er han vel ikke noe mer å bruke energi på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frua Skrevet 21. desember 2009 #3 Del Skrevet 21. desember 2009 Det mest nærliggende å tro er jo at han ikke følte noe kjemi mellom dere? Det kan jo kanskje virke sånn siden det oppsto pinlige pauser. Det beste rådet er nok å legge han bak deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 21. desember 2009 #4 Del Skrevet 21. desember 2009 Som det har blitt sagt her, han er ikke så veldig interessert i noe mer. Kan hende han tar kontakt med deg med tid og stunder om han finner ut at han hadde det ikke så verst med deg eller om han skulle bli hypp på ett nummer. Men utenom det høres det ikke ut som han er spesielt interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hso Skrevet 21. desember 2009 #5 Del Skrevet 21. desember 2009 Glem fyren og finn en som er villig til å satse kun på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucia Skrevet 21. desember 2009 #6 Del Skrevet 21. desember 2009 Har pratet med en kjekke mann på msn i en måned nå Og mente ikke noe mer med det egentlig. Da plutselig fikk jeg tilbake at jeg måtte chille og slutte å stresse osv. Jeg kunne likesågodt tatt på meg en skummel maske og stårr utenfor vinduet og skremt livet av han. Hva gjør jeg nå? jeg liker å prate med han på telefon og msn. Og vil gjerne fortsette med Jeg liker han men er ikke forelsket og vil gjerne se om det kanskje kan bli no, men jeg vil ikke stresse jeg heller. Nå har jeg ikke hørt noenting fra han, så det er tydelig at han trekker seg tilbake. Noen gåde råd her? Dette kunne jeg nesten ha skrevet. Bare at han var veldig oppsatt på å bli sammen etc. Jeg sender en uformell, hyggelig sms dagen etter første møte, der jeg spør hvordan han ser på ting. Ikke noe svar. Sendte deretter en ny sms hvor jeg sa at han kan si rett ut hva han vil, det går greit. Fremdeles ikke noe svar. Jeg har bestemt meg for at jeg vil ha en fyr som er på knærne etter meg. Det er tydeligvis ikke han her (om han mot formodning skulle ta kontakt igjen, har det tatt ham lang tid å finne ut av diverse). Jeg synes det er skuffende at de ikke kan avslutte ting på en ordentlig måte. Jeg snakket med ham her i ca. 1,5 måned før vi møttes. Han sa at han brydde seg om meg. Hvis han virkelig gjorde det, hadde han vel hatt respekt til å si hva tenker, mener nå jeg... Så, jeg gidder ikke å stresse ting. Skal bruke jula på å kose meg med venner og familie. Husk, den rette dukker ofte opp når vi minst venter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå