Gjest tilfeldig forbipasserende Skrevet 21. desember 2009 #21 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg tror egentlig at dere har beskrevet gjennomsnittsmannen hvis dere lærer dem å kjenne.. Jeg passer hvertfall veldig godt på samtlige beskrivelser, men jeg kan bli den som lager mest liv rundt meg når jeg drikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 22. desember 2009 #22 Del Skrevet 22. desember 2009 Den dype melankolske eller kjappe og skravlete? Full fart på alle kanaler mot deg eller litt fraværende? Tror litt fraværende melankoliker passer meg best, men har jo vært sammen med begge typer så.. Kjapp og skravlete, som ikke lytter: ikke bra. Dyp og melankolsk, som er tidsvis depressiv og passiv: ikke bra Reflektert med forståelse for det melankolske, må ikke aktiveres eller ha behov for at det skjer noe hele tiden, generelt målrettet og mandig: veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. desember 2009 #23 Del Skrevet 22. desember 2009 En pike som er tilhenger av dype utringninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. desember 2009 #24 Del Skrevet 23. desember 2009 En pike som er tilhenger av dype utringninger. Ah. Endelig en tilståelse fra deg. Nå ser jeg deg for meg med kongeblå silkeskjorte, dypt utringet og med fett gullsmykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. desember 2009 #25 Del Skrevet 23. desember 2009 Ah. Endelig en tilståelse fra deg. Nå ser jeg deg for meg med kongeblå silkeskjorte, dypt utringet og med fett gullsmykke. Og fett hår på brystet, gjerne med litt sånn Brylcreem glans! Mhmhm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. desember 2009 #26 Del Skrevet 23. desember 2009 Og fett hår på brystet, gjerne med litt sånn Brylcreem glans! Mhmhm! Koteletter ved ørene, scwære ringer på fingrene, diiiiiiger beltespenne selv om belte ikke er nødvendig på den altfor trange dongeribuksen, samt spisse cowboyboots. Yummi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. desember 2009 #27 Del Skrevet 23. desember 2009 Og mobiltelefonen i forlomma, sånn at det skal se ut som om han har stor tiss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. desember 2009 #28 Del Skrevet 23. desember 2009 Det er sjarmerende helt til den ringer. Nå skal vi skilles, Johanne, ljomer fra skrittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. desember 2009 #29 Del Skrevet 23. desember 2009 Koteletter ved ørene, scwære ringer på fingrene, diiiiiiger beltespenne selv om belte ikke er nødvendig på den altfor trange dongeribuksen, samt spisse cowboyboots. Yummi! Der har vi han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. desember 2009 #30 Del Skrevet 23. desember 2009 Og mobiltelefonen i forlomma, sånn at det skal se ut som om han har stor tiss... Der har vi han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. desember 2009 #31 Del Skrevet 23. desember 2009 Det er sjarmerende helt til den ringer. Nå skal vi skilles, Johanne, ljomer fra skrittet. Oi, oi, denne karen må vi ikke la slippe unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2009 #32 Del Skrevet 23. desember 2009 Ah. Endelig en tilståelse fra deg. Nå ser jeg deg for meg med kongeblå silkeskjorte, dypt utringet og med fett gullsmykke. Stripete skjorter (uten antydning til lyseblått eller rosa i), kneppet igjen til det siste, alltid uten smykke. (Hva er det med damer og det å gi smykker i gaver til Menn egentlig? :klø: ) Og fett hår på brystet, gjerne med litt sånn Brylcreem glans! Mhmhm! Har ikke nok hår på puppene til det Koteletter ved ørene, scwære ringer på fingrene, diiiiiiger beltespenne selv om belte ikke er nødvendig på den altfor trange dongeribuksen, samt spisse cowboyboots. Yummi! Har en sveis som er nærmere dette http://photos.ifmagazine.com/graphics/news...sforsale-ss.jpg Trange bukser gjør vondt i ballene, og ringer er masete. Kommer aldri til å gå med giftering, ikke om jeg blir gift en gang! Og spisse sko... Er noe homofilt over det... Så nei takk! Og mobiltelefonen i forlomma, sånn at det skal se ut som om han har stor tiss... Mobilen min er såpass stor at enten må jeg ha den i fremlommen, eller så må jeg ha en jakkelomme å ha den i. Det er sjarmerende helt til den ringer. Nå skal vi skilles, Johanne, ljomer fra skrittet. Niks. Her i gården går det i Serbisk musikk. Himmel jenter, jeg kan jo ikke være drømmemannen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. desember 2009 #33 Del Skrevet 23. desember 2009 Joda, brutus. Det er jo akkurat det du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #34 Del Skrevet 23. desember 2009 Joda, brutus. Det er jo akkurat det du er. -------------------- "Du er en trist og rar liten mann." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. desember 2009 #35 Del Skrevet 23. desember 2009 Nå lo jeg høyt og hjertelig. Tusen takk, gjest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå