Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 #1 Del Skrevet 20. desember 2009 én time eller to, eller...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2009 #2 Del Skrevet 20. desember 2009 Så produktiv du er på trådstarterfronten i dag da Det kommer helt an på situasjonen, for å svare på spørsmålet. Generelt så liker jeg å kjenne mannen litt lenger enn noen timer før jeg eventuelt hopper til sengs med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 20. desember 2009 Så produktiv du er på trådstarterfronten i dag da Det kommer helt an på situasjonen, for å svare på spørsmålet. Generelt så liker jeg å kjenne mannen litt lenger enn noen timer før jeg eventuelt hopper til sengs med han. Må jo forsøke å pushe på litt action her, vet du vel! Drar det nå mer enn gjerne ut i noen uker jeg da, men har vel kanskje noe med alderen å gjøre...?? ;-) Kos deg med kvelden, Purple. :-) Hmmm... minner meg om Purple Rain - En aldeles herlig melodi!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 20. desember 2009 #4 Del Skrevet 20. desember 2009 Kommer helt an på hvor fort du klarer å få henne til sengs det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 20. desember 2009 Kommer helt an på hvor fort du klarer å få henne til sengs det Er 3 minutter godkjent?? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest futt Skrevet 20. desember 2009 #6 Del Skrevet 20. desember 2009 Så snart som praktisk mulig dersom interessen er der fra begge hold. Jeg er for gammel til å knipe igjen en 3 mnd tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 20. desember 2009 #7 Del Skrevet 20. desember 2009 Når begge vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millian Skrevet 20. desember 2009 #8 Del Skrevet 20. desember 2009 Tror ikke det er noen grense for det. Om begge vil, så er det jo bare å kjøre på så fort man er alene. Jeg for min del foretrekker å ha kjent vedkommende en stund før det kommer til sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 21. desember 2009 #9 Del Skrevet 21. desember 2009 Når begge er klar for det. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #10 Del Skrevet 21. desember 2009 én time eller to, eller...??? Du legger i det minste ikke skjul på dine motiver her på KG, du pakker det ikke akkurat inn. En gutt fra Østfold, alenefar, som vil ha seg noe kvikt, og skriver innlegg her?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2009 #11 Del Skrevet 21. desember 2009 Må jo forsøke å pushe på litt action her, vet du vel! Drar det nå mer enn gjerne ut i noen uker jeg da, men har vel kanskje noe med alderen å gjøre...?? ;-) Kos deg med kvelden, Purple. :-) Hmmm... minner meg om Purple Rain - En aldeles herlig melodi!! :-) Purple Rain er jo Prince - nesten en fornærmelse mot mannen i avataren min! Men en fin låt, enig i det, så det får gå Jeg setter ingen tidsbegrensninger på hvor kort/lenge jeg venter med sex. Det hele kommer an på personen og situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. desember 2009 #12 Del Skrevet 21. desember 2009 Hmmm... minner meg om Purple Rain - En aldeles herlig melodi!! :-) Det blir ikke noe på deg om du blander Purple Haze og Purple Rain! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. desember 2009 #13 Del Skrevet 21. desember 2009 Finnes det regler for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. desember 2009 #14 Del Skrevet 21. desember 2009 Om Purple Rain eller sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. desember 2009 #15 Del Skrevet 21. desember 2009 Purple rain har et sett med klare regler: - man kan ikke danse disco til den - man har lov til å synge så høyt man vil når den spilles på radio - man kan synke hen i minner når den spilles, uten at noen kan uttale at du er en sentimental dust Sex er derimot anarki. Jah. Alt er lov, så lenge de involverte har sagt ja? (Jada. Jeg VET at det ikke er definisjonen på anarki, men det hørtes ut som det beste ordet.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tassi_* Skrevet 21. desember 2009 #16 Del Skrevet 21. desember 2009 Så fort begge har lyst! Det verste er menn som må "tenke" seg om først. Da er det dødt løp............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. desember 2009 #17 Del Skrevet 21. desember 2009 Purple rain har et sett med klare regler: - man kan ikke danse disco til den - man har lov til å synge så høyt man vil når den spilles på radio - man kan synke hen i minner når den spilles, uten at noen kan uttale at du er en sentimental dust Sex er derimot anarki. Jah. Alt er lov, så lenge de involverte har sagt ja? (Jada. Jeg VET at det ikke er definisjonen på anarki, men det hørtes ut som det beste ordet.) *signerer på både PH tolking og sex* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #18 Del Skrevet 22. desember 2009 For mitt vedkommende, når begge er forelsket og man kjenner hverandre godt. Vet at mange forelskede jenter satser på hoppe i køya og håpe det beste-taktikken, men at mange brenner seg på det ser man nok av bevis på i innlegg her på kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. desember 2009 #19 Del Skrevet 22. desember 2009 Så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå