Gjest Hilde K S Skrevet 23. desember 2009 #21 Del Skrevet 23. desember 2009 Neida. Nå er jeg ferdig med griningen og har en date. Med støvsugeren. Fine, fine støvsugeren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. desember 2009 #22 Del Skrevet 23. desember 2009 Åh! *lyspære* Det er ikke sånn at jeg er uoppnåelig for mennene her, men de er (desverre) uoppnåelige for meg. Haha...jeg forstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 25. desember 2009 Neida. Nå er jeg ferdig med griningen og har en date. Med støvsugeren. Fine, fine støvsugeren min. Har ikke du type da..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. desember 2009 #24 Del Skrevet 25. desember 2009 Nei. Jeg har ikke type. Da hadde jeg vel ikke vært så veldig aktiv her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. desember 2009 #25 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg HAR hatt type, da, men jeg gjorde det slutt i oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 26. desember 2009 #26 Del Skrevet 26. desember 2009 Jepp, men det må være "den rette", eller iallfall en av dem. Har ikke funnet ham ennå, men har store planer om å gjøre det i løpet av 2010. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 26. desember 2009 #27 Del Skrevet 26. desember 2009 Nei, egentlig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 26. desember 2009 #28 Del Skrevet 26. desember 2009 Ja, er ganske klar for kjæreste nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 26. desember 2009 #29 Del Skrevet 26. desember 2009 Hadde ikke vært feil med kjæreste akkurat nå nei! Fyr på peisen, rødvin.... Men det er når man ikke leter man finner sies det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesteekornet Skrevet 26. desember 2009 #30 Del Skrevet 26. desember 2009 Det føles egentlig ikke som jeg er klar, men om jeg hadde truffet den rette ville jeg kanskje vært det... Ingen hast i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 #31 Del Skrevet 26. desember 2009 om dere finner en fin mann, så si ifra, jeg har ei ganske desperat venninne jeg gjerne vil lufte litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. desember 2009 #32 Del Skrevet 26. desember 2009 Heldigvis har ingen av dere sett min ligning Da hadde jeg vært nødt å få armering på ytterdøren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 #33 Del Skrevet 26. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 26. desember 2009 #34 Del Skrevet 26. desember 2009 Heldigvis har ingen av dere sett min ligning Da hadde jeg vært nødt å få armering på ytterdøren Hadde jeg sett ligningen din hadde jeg ikke rukket å ringe på døren engang før jeg ville blitt utelukket uansett i all min kraft av å være barnløs. Dårlig rulleblad eller god ligning? Godt rulleblad eller dårlig ligning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå