Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 29. desember 2009 #41 Del Skrevet 29. desember 2009 Av og til, det gjør vel alle? Har vært singel i ett år etter å ha vært i langvarig forhold på 7 år. Men det er tross alt bedre å være alene og ensom av og til enn sammen med noen i et forhold og føle seg alene, som jeg til tider følte meg. Velger å beholde håpet om at det beste forholdet ligger foran meg og at jeg snart vil oppleve å være nyforelska igjen! Mister man håpet mister man alt! Bra skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 7. januar 2010 Velger å beholde håpet om at det beste forholdet ligger foran meg og at jeg snart vil oppleve å være nyforelska igjen! Mister man håpet mister man alt! Vakkert sagt! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siton Skrevet 8. januar 2010 #43 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, jeg føler meg alene, noen ganger mer enn andre. Savner noen og være glad i, og noen som er glad i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #44 Del Skrevet 8. januar 2010 Spørs litt hvordan du mener. Jeg lider litt av det syndromet hvor man alltid føler seg alene fordi "ingen forstår meg". Overfladisk sett har jeg en del venner og jeg har alltid noen flørter på gang når jeg er singel, sånn sett så mangler det ikke på kjærlighet, kos, bekreftelse, sex, nærhet, omsorg og mennesker jeg kan dele det meste med i hverdagen. Men jeg savner litt den ene som man deler de sterkeste følelsene med og som virkelig ser deg og kjenner deg inn og ut, på godt og vondt. Etter å ha flyttet langt bort fra stort nettverk og inn i en leilighet helt for meg selv hvor jeg jobber hjemmefra, så kjenner jeg også litt på den faktiske ensomheten ved å være fysisk sett alene. Det hjelper veldig med msn og nettfora, men jeg kjenner at jeg må komme meg ut mer og henge med folk ansikt til ansikt før jeg blir gal. Og jeg kjenner også at behovet for kjæreste har økt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gry_* Skrevet 8. januar 2010 #45 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg er i slutten av 30 årene og har vært singel i 9 år, føler meg til tider alene, men ikke ensom. Har ikke noe nettverk rundt meg, og er oftest alene, men det går jo på en måte det også. Med travel jobb, hund som trenger tur når jeg kommer hjem osv, så går dagene, uten at jeg reflekterer noe over min singel tilværelse. Det er ved anledningene man kjenner og føler litt på det, spesielt ved julen, også er det jo litt kjipt da og alltid komme alene på julebordet på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 8. januar 2010 #46 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har vært singel siden tidlig i fjor høst. Det hender jeg føler meg alene, men for det meste liker jeg singellivet godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #47 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har vært singel siden tidlig i fjor høst. Det hender jeg føler meg alene, men for det meste liker jeg singellivet godt. Så synd at du logget ut før jeg fikk gitt deg noen blomster... :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 8. januar 2010 #48 Del Skrevet 8. januar 2010 Så synd at du logget ut før jeg fikk gitt deg noen blomster... :-))) Rengjort vase står klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 9. januar 2010 #49 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Har vært det i 10 måneder og noen dager offisielt, men vi prøvde igjen en periode i høst. Innimellom har jeg hatt et nesten forhold i nesten to måneder, og datet litt. Følte meg ensom da jeg bodde i en annen by, men nå som jeg har flyttet hjem har jeg det fantastisk. Begge bestevenninnene mine bor her (de er også single), har en del kamerater, familie og øvrig slekt, så nå har jeg det kjempefint. Hadde du spurt meg for to måneder siden, hadde jeg nok sagt at jeg følte meg ensom. Endret 9. januar 2010 av Diane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #50 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er i slutten av 30 årene og har vært singel i 9 år, føler meg til tider alene, men ikke ensom. Har ikke noe nettverk rundt meg, og er oftest alene, men det går jo på en måte det også. Med travel jobb, hund som trenger tur når jeg kommer hjem osv, så går dagene, uten at jeg reflekterer noe over min singel tilværelse. Det er ved anledningene man kjenner og føler litt på det, spesielt ved julen, også er det jo litt kjipt da og alltid komme alene på julebordet på jobben. Det var da veldig lenge og da..!! Godt det ikke er så mange julebord ellers i året da...!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #51 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er i slutten av 30 årene og har vært singel i 9 år, føler meg til tider alene, men ikke ensom. Har ikke noe nettverk rundt meg, og er oftest alene, men det går jo på en måte det også. Med travel jobb, hund som trenger tur når jeg kommer hjem osv, så går dagene, uten at jeg reflekterer noe over min singel tilværelse. Det er ved anledningene man kjenner og føler litt på det, spesielt ved julen, også er det jo litt kjipt da og alltid komme alene på julebordet på jobben. Det er svært mange kvinner i din situasjon! De har vært i forhold, og vært samboer, men det ble ikke noe mer, og kom aldri så langt som til barn. Så går årene som single...til mange og 30+ Flørter og dates passerer, ikke noe forhold. Dagene går, man er på jobb, tiden flyr og det blir ingen barn. Da er det at de ressurssterke blant singlekvinnene blir gravide, og oppdrar barnet/barna alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 9. januar 2010 Ja, jeg føler meg alene, noen ganger mer enn andre. Savner noen og være glad i, og noen som er glad i meg. Du er nok ikke alene om dette, nei... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 10. januar 2010 #53 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Hm, der er litt rart og skrive det, men ja. Nå etter nyttår har jeg faktisk fått kjent på den derre ensomhetsfølelesen. Er vel det at en plutselig ikke har så mye folk rundt seg etter julefeiring kanskje. Men det er veldig rart for jeg har aldri følt meg direkte ensom før. Det har mer gått på kjedsomhet egentlig, har alltid klart meg greit alene da har vært singel i ganske mange år. Men det å bli desperat er jo utrolig uproduktivt, så der må en passe seg. Håper og satser på at det går over snart. Får prøve å finne noe fornuftig å gjøre i mellomtiden. Endret 10. januar 2010 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #54 Del Skrevet 10. januar 2010 Kanskje er det når man først føler seg ensom at man virkelig går og gjør noe med det...?? -Hvem vet..?? :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 10. januar 2010 #55 Del Skrevet 10. januar 2010 Mulig, men om det blir noe fornuftig ut av det er jo en annen sak :klø: Den som lever får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #56 Del Skrevet 10. januar 2010 Mulig, men om det blir noe fornuftig ut av det er jo en annen sak :klø: Den som lever får se. Ja, ikke sant..!!! :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå