Kjetil S. Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 20. desember 2009 Er 33 år og har vært singel hele livet (-26 dager) og jeg sliter veldig med det å være alene. Alle mine venner har familie eller i det minste kjærester, så jeg sitter for det meste for meg selv hvilket ikke gjør noe mesteparten av tiden, men akkurat nå er jeg inne i en være-alene-depresjon. Trodde jeg skulle være gift og ha minst ett barn nå. Så trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 20. desember 2009 #22 Del Skrevet 20. desember 2009 Er 33 år og har vært singel hele livet (-26 dager) og jeg sliter veldig med det å være alene. Alle mine venner har familie eller i det minste kjærester, så jeg sitter for det meste for meg selv hvilket ikke gjør noe mesteparten av tiden, men akkurat nå er jeg inne i en være-alene-depresjon. Trodde jeg skulle være gift og ha minst ett barn nå. Hjelper det med en klem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 21. desember 2009 #23 Del Skrevet 21. desember 2009 Det hjelper litt med en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 21. desember 2009 #24 Del Skrevet 21. desember 2009 Nei, jeg føler meg ikke ensom selv om jeg har vært singel i over to år nå. Jeg har en flott familie og venner ellers og etter mitt elendige forrige forhold setter jeg stor pris på å få være alene. Men jeg kjenner jeg blir litt oppgitt når enkelte av mine samboende venninner skryter uhemmet av hvor flott det er å ha en mann som lager middag til seg og gjør aaalt husarbeidet og så videre. Jeg veit ikke om jeg blir irritert fordi jeg er misunnelig eller bare fordi jeg syns det er blærete og unødvendig. Tror det er det siste egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 21. desember 2009 #25 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg var singel helt fram til nesten fylte 22 år. Ja, jeg var ensom, men for meg var det viktig å fylle livet mitt med ting som gjorde at jeg ikke gravde meg ned i den ensomheten. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #26 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg var singel helt fram til nesten fylte 22 år. Det var da ingen alder! Da var du ganske ung da du fikk kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. desember 2009 #27 Del Skrevet 23. desember 2009 Det var da ingen alder! Da var du ganske ung da du fikk kjæreste. Selvsagt, men de aller fleste på min alder har som regel hatt en kjæreste, en fling eller en ONS for den saks skyld innen den tid. Det hadde ikke jeg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 23. desember 2009 Selvsagt, men de aller fleste på min alder har som regel hatt en kjæreste, en fling eller en ONS for den saks skyld innen den tid. Det hadde ikke jeg. Mvh Yvonne Mange har vel hatt et totalls seksualpartnere før de er 22. Så flink du var! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. desember 2009 #29 Del Skrevet 23. desember 2009 Men jeg kjenner jeg blir litt oppgitt når enkelte av mine samboende venninner skryter uhemmet av hvor flott det er å ha en mann som lager middag til seg og gjør aaalt husarbeidet og så videre. Jeg veit ikke om jeg blir irritert fordi jeg er misunnelig eller bare fordi jeg syns det er blærete og unødvendig. Tror det er det siste egentlig. Det høres helt urealistisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 24. desember 2009 #30 Del Skrevet 24. desember 2009 Har alltid vært i forhold fra jeg var 13 til cirka et år siden, dvs 23. Har nå vært singel i litt over et år, noe jeg sliter litt med. Utrolig uvandt å ikke ha noen å dele livet med og holde rundt. Har gått i bølgedaler hvor jeg blir nesten litt despo på nærhet, deretter perioder hvor jeg "gir litt faen" i damer. Men til syvende å sist kjenner jeg at jeg sliter litt med ensomheten og er veldig klar for et nytt "skikkelig" forhold. Har innledet forhold med damer fra 20-31 i singel perioden min, men finner ingen som kan funke sammen med meg, så begynner å bli ganske oppgitt over damene jeg havner borti. Men har fått en del kjempe gode venniner da, så hjelper litt på det da :D Men suger å slappe av med fyr i peisen og juletreet på siden, skulle liksom hatt noen i armkroken også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #31 Del Skrevet 24. desember 2009 Har alltid vært i forhold fra jeg var 13 til cirka et år siden, dvs 23. Har nå vært singel i litt over et år, noe jeg sliter litt med. Utrolig uvandt å ikke ha noen å dele livet med og holde rundt. Har gått i bølgedaler hvor jeg blir nesten litt despo på nærhet, deretter perioder hvor jeg "gir litt faen" i damer. Men til syvende å sist kjenner jeg at jeg sliter litt med ensomheten og er veldig klar for et nytt "skikkelig" forhold. Har innledet forhold med damer fra 20-31 i singel perioden min, men finner ingen som kan funke sammen med meg, så begynner å bli ganske oppgitt over damene jeg havner borti. Men har fått en del kjempe gode venniner da, så hjelper litt på det da :D Men suger å slappe av med fyr i peisen og juletreet på siden, skulle liksom hatt noen i armkroken også :D Det var mye forhold på deg...du har bare godt av å være single og alene med deg selv en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 27. desember 2009 #32 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Vært singel i ca ett år, trives godt med det! Hender at jeg savner noen å kose med til tider, men jeg tror ikke jeg er helt klar for det ennå. Vært i tre forhold fra jeg var 14-15 til 19 år, føler nå at jeg bare trenger tid for meg selv. De damene jeg var med, slet med psykiske problemer som gikk utover meg i stor grad... I tillegg til dette sliter jeg med en kronglete oppvekst, så nå skylder jeg meg selv og min framtidige partner å rydde opp i mine problemer og "finne meg sjæl". Flørter og dater litt med en nydelig jente for tiden (bor litt langt unna, dessverre), så jeg får noen godord nå og da, noen å prate litt med. Det er nok for meg - så lenge. Ting går sakte framover, akkurat passe tempo for meg, men av og til røsker denne jenta meg fullstendig ut av min verden, noe som gjør at jeg mister kontrollen på en måte, dersom dere skjønner hva jeg snakker om? Dette liker jeg ikke, men slik er det vel å være betatt - all logikk forsvinner. Endret 27. desember 2009 av sunglasses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jenta31 Skrevet 27. desember 2009 #33 Del Skrevet 27. desember 2009 Hele tiden.... Hele livet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 27. desember 2009 Hele tiden.... Hele livet.... Få deg en profil og skriv litt om det da, vel - Hvem vet...! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #35 Del Skrevet 27. desember 2009 Singel i 18 mnd og føler meg ofte ensom :S Spesielt siden jeg er i den alderen hvor "alle andre" etablerer seg og er tosomme. Det er sårt å ikke bli bedt med på ting fordi man ikke er en del av et par, og mye vanskeligere å skaffe seg nye venner når man er 30:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 27. desember 2009 #36 Del Skrevet 27. desember 2009 Singel i 18 mnd og føler meg ofte ensom :S Spesielt siden jeg er i den alderen hvor "alle andre" etablerer seg og er tosomme. Det er sårt å ikke bli bedt med på ting fordi man ikke er en del av et par, og mye vanskeligere å skaffe seg nye venner når man er 30:) Kjenner igjen den der Det blir mye uformell nettaktivitet, noe som ikke fyller behovet for reell kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #37 Del Skrevet 27. desember 2009 Vært skilt i fire år snart. Jeg føler meg aldri ensom. Det kan komme av at jeg har barn og et solid nettverk ellers. Innimellom i løpet av disse årene har jeg også gjort noen ærlige forsøk på å være kjæreste, uten at det har funket. Nå som julen nærmer seg, får jeg veldig juleblues og skulle ønske jeg var gift med faren til barna. Det går over når mensen har kommet og lillejulaften er over, tenker jeg. Åå, skulle ønske det var meg. Men mensen har kommet, lillejuleaften er over og jeg ønsker forsatt at jeg var sammen med ex'n. Har vært singel i 13 månder. Føler meg egentlig ikke alene (livet har annet å by på enn en kjæreste), men savner denne "noen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #38 Del Skrevet 27. desember 2009 Sannsynligvis er det bare folk med mindreårige barn som ikke har tid til å føle seg alene. Det handler ikke om TID, når det kommer til ensomhetsfølelse. Da har du ikke skjønt mye om hva ensomhet handler om. Jeg har familie (foreldre og søsken), barn og nettverk og er ofte sammen med folk, men føler meg likevel veldig ensom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. desember 2009 #39 Del Skrevet 27. desember 2009 Det handler ikke om TID, når det kommer til ensomhetsfølelse. Da har du ikke skjønt mye om hva ensomhet handler om. Jeg har familie (foreldre og søsken), barn og nettverk og er ofte sammen med folk, men føler meg likevel veldig ensom. Greit nok. Men hadde du ikke hatt alt det du beskriver over, så hadde du rimelig sikkert følt deg enda mer ensom og alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #40 Del Skrevet 28. desember 2009 Av og til, det gjør vel alle? Har vært singel i ett år etter å ha vært i langvarig forhold på 7 år. Men det er tross alt bedre å være alene og ensom av og til enn sammen med noen i et forhold og føle seg alene, som jeg til tider følte meg. Velger å beholde håpet om at det beste forholdet ligger foran meg og at jeg snart vil oppleve å være nyforelska igjen! Mister man håpet mister man alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå