Aurora_A Skrevet 20. desember 2009 #1 Del Skrevet 20. desember 2009 Noen som har noen tips på hvor jeg kan få tak i denne? Donald Ducks Julehistorier 2009 http://coa.inducks.org/issue.php?c=no/JB2009 Prøvd Narvesen, Meny, Ica, Rimi, Rema, Kiwi, pluss to bokhandlere i Oslo. Kan ikke huske at det har vært noe problem å få tak i denne før. De fleste butikker har hatt den... Men nå er jeg redd en 9 år lang tradisjon blir brutt om jeg ikke får tak i denne til jul Noen som har sett den noe sted i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #2 Del Skrevet 20. desember 2009 Hmm, det var rart. Har selv kjøpt den på kiwi, men ikke i Oslo. Man skulle tro den var lett og få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 20. desember 2009 #3 Del Skrevet 20. desember 2009 Ring forlaget og hør om de kan hjelpe deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 21. desember 2009 Nei, har aldri vært noe problem tidligere. Rart det det altså. Snille dama på bokhandelen letet i 15 min for meg på nettet, men hun fant den ikke hun heller Men da vet jeg i allefall at den er der ute, gjest Får vel bare utvide søket litt Lilith: Er ikke sikker på hvilket forlag det er.. fant ikke noe på den linken jeg la ved heller. Men står et ISDN nummer der, så kanskje snille dama i bokhandelen kan hjelpe meg litt igjen Hvis noen har sett denne i Oslo så får dere rope ut... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 21. desember 2009 #5 Del Skrevet 21. desember 2009 Det er nok Egmont Serieforlaget som gir ut denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinius Skrevet 21. desember 2009 #6 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg fant den på spar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 21. desember 2009 I Oslo? Hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 21. desember 2009 #8 Del Skrevet 21. desember 2009 Noen som har noen tips på hvor jeg kan få tak i denne? Donald Ducks Julehistorier 2009 http://coa.inducks.org/issue.php?c=no/JB2009 Prøvd Narvesen, Meny, Ica, Rimi, Rema, Kiwi, pluss to bokhandlere i Oslo. Kan ikke huske at det har vært noe problem å få tak i denne før. De fleste butikker har hatt den... Men nå er jeg redd en 9 år lang tradisjon blir brutt om jeg ikke får tak i denne til jul Noen som har sett den noe sted i Oslo? Jeg var akkurat på Coop Mega på Bislett og der stod den i hylla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #9 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg tror jeg kjøpte min på Rema på Sagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 21. desember 2009 Topp!! Da blir det en liten spasertur til Bislet i kveld. Tusen takk, da blir det jul i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 21. desember 2009 #11 Del Skrevet 21. desember 2009 Topp!! Da blir det en liten spasertur til Bislet i kveld. Tusen takk, da blir det jul i år også. Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 21. desember 2009 Åy, Sagene... enda bedre...! Det er ikke den ting Kvinne Guiden ikke kan hjelpe med! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 21. desember 2009 #13 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg fant min hos MIX. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 23. desember 2009 Jippi! Da ble det jul i år også Fant den på Rema 100 på Sagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå