Gå til innhold

Du så da tynnere ut på bildet...?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Jeg må ha vært veldig heldig, for jeg har ikke truffeet en eneste som var annerledes enn han påsto/så ut på bildet. Flaks antagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne nok hatt ett fint profilbilde, men jeg hadde aldri glorifisert mitt eget utseende før en date. Jeg ville heller fortalt de negative tingene, og at fyren hadde blitt positiv overasket istede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min uovertrufne date til nå må være han som jeg ikke hadde sett bilde av. Første feiltrinn.

For at jeg skulle kjenne ham igjen sa han at jeg skulle se etter en som lignet på John Arne Riise.

Han hadde rødt hår, utover det var det ingen likhetstrekk med Riise.

Så beklaget han at klærne var store, han hadde gått ned tredve kilo på en pulver kur, og hadde ikke spist på noen måneder.

Dette kom tydelig til syne da han begynte å drikke, han ble meget full av to slurker øl. Og snakket varmt om penisen sin som han nå endelig hadde begynt å få øye på når han var blitt så tynn.

Jeg hadde da bestemt meg for å gå, men satt høflig til ølen hans var tom. OG takket så for meg. Da skulle han følge meg hjem. Dette avviste jeg på det blankeste, og fulgte ham til bussen. På vei dit sa han at jeg var det mest elegante kvinnemennesket han hadde truffet, jeg minnet om en kamel, eller var det dromedar?

Da han var på bussen ringte han for å fortelle at jeg var kvinnen i hans liv, og han skulle elske meg for all framtid.

Jeg var veldig snill med ham da jeg avviste.

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_nina_*

Jeg er meget friluftinteressert og dertil går mye tur. Dette står i profilen min. Avtalte å møte en som skrev han delte min interesse og daten skulle da være en tur rundt et stort vann, tar ca 2,5 timer rundt. Han kom, hadde stor mage var det første jeg la merke til. :sjokkert: Dette var om høsten, og jeg hadde kledd meg til min normale tur tempo, men han gikk så sent at jeg fikk ikke varmen opp og gikk der å frøs. Etterhvert måtte vi gå senere, for han ble anpusten :overrasket:

Man kan vel trygt si at det ble ikke noe date nr 2 :fnise:

Tok meg et par timer etter jeg var kommet hjem å få varmen i meg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd nettdating en gang og det holder.

Det viste seg at hun jeg skulle treffe hadde brukt et bilde av ei veninne på profilen sin. Tror aldri jeg har drukket kaffe så raskt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, og beklager!

Min uovertrufne date til nå må være han som jeg ikke hadde sett bilde av. Første feiltrinn.

For at jeg skulle kjenne ham igjen sa han at jeg skulle se etter en som lignet på John Arne Riise.

Så beklaget han at klærne var store, han hadde gått ned tredve kilo på en pulver kur, og hadde ikke spist på noen måneder.

Dette kom tydelig til syne da han begynte å drikke, han ble meget full av to slurker øl. Og snakket varmt om penisen sin som han nå endelig hadde begynt å få øye på når han var blitt så tynn.

Jeg hadde da bestemt meg for å gå, men satt høflig til ølen hans var tom. OG takket så for meg. Da skulle han følge meg hjem. Dette avviste jeg på det blankeste, og fulgte ham til bussen. På vei dit sa han at jeg var det mest elegante kvinnemennesket han hadde truffet, jeg minnet om en kamel, eller var det dromedar?

Da han var på bussen ringte han for å fortelle at jeg var kvinnen i hans liv, og han skulle elske meg for all framtid.

Jeg lo av dette, en tre - fire ganger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skremt meg fra å prøve nettdating. Overhode. Noensinne... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en fyr for "kinodate" engang. Vi hadde ikke direkte flørtet, bare snakket normalt og han inviterte meg på en film jeg gjerne ville se, så jeg sa ja. Hadde sett et bilde av ham, der han så helt gjennomsnittlig ut.

Bildet var fra han var 17-18 år, da vi møttes var han vel 21-22. Hadde lagt på seg en 20-30 kg og mistet halvparten av håret - i tillegg var bildet tatt i en slik vinkel at man ikke kunne se han hadde et rimelig stort og skjemmende arr i ansiktet... Stakkars gutt da, å se så "gammel" ut i en så ung alder... But still...

Kan virkelig noen forandre seg så drastsik på 4-5 år?

Selv har jeg stort sett bare datet hyggelige og vanlige menn via nettdate. Kan ikke huske at noen fravek bildene spesielt. Hadde en gang en date med en lege, det eneste han snakket om var penger, pene utenlandske damer og eksen... heheh ble jo litt morsomt da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*snike*

Herregud, nå ble jeg glad for at jeg ikke er singel! :eeeh:

Litt av noen mannfolk dere har møtt på! :skratte:

*snike seg ut igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ljuger de en gang vet man aldri hvor mye de kan ljuge.

Traff forresten en fyr via en ikke ukjent datingside for 2-3 mndr. tilbake i tid... Joda, fyren var faktisk ikke så veldig ulik seg selv i virkeligheten kontra bildet. Men selvfølgelig, litt mer pondus var det jo....og ørlite mindre hår.

Tiden gikk, det gikk ikke.

Bildet av han i profilen viste seg å være en del av en serie og var tatt for fem år siden. Fine bilder, ja jøss!

Det morsomme er......at han har profiler både her og der, etter at jeg IKKE traff han mer byttet han til ett av disse "gamle bildene" hvor han ser veldig bra ut.

Det morsomme er hvor mye han kritiserte alle de damene som hadde profilbilder som var både to og tre år gamle.

Javel nei.

(ooops, skrivefeil - derfor endret)

Endret av LykkeLotta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Han var du heldig med, gitt.

De mennene jeg har møtt fra nett har vært normale nok. Men alle har faktisk bløffet litt i profilen sin. Pyntet på, kan jeg vel kalle det. De står som ikkerøykere, så viser det seg at de er sånn ca. skorsten, de har høyere utdannelse, eller nei forresten ikke, de står som skilt, så er de egentlig nyseparerte. De skriver "kanskje" på om de vil ha barn, så viser det seg at de har sterilisert seg (altså, jeg har ikke hatt sex med dem så det er ikke i den situasjonen opplysningen har kommet fram). De har vært gift et par ganger mer enn profilen sier. Og "normalbygd" er tydeligvis begrep med vidde av dimensjoner... Med andre ord, sånt som blir avslørt uansett. Merkelige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd at noen har jugd andre veien! En fyr jeg fikk bra kontakt med gjennom en felles interesse lurte på om vi skulle treffes for å ta en kaffe. Jeg var litt skeptisk, siden dette ikke var nettdating og jeg ikke ante hvordan mannen så ut. Han "advarte# meg mot at han var tykk og ikke noe glansbilde. Jeg endte med å gå likevel, siden jeg tenkte at det ikke var noen date og vi faktisk hadde utrolig mye felles. Når ankom der vi skulle møtes fikk jeg litt sjokk; han var kjempekjekk!!! Lurer fortsatt på den dag i dag hvorfor han brukte så mye energi på å lyve om utseendet sitt på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_abc_*
Kan virkelig noen forandre seg så drastsik på 4-5 år?

Selv har jeg stort sett bare datet hyggelige og vanlige menn via nettdate. Kan ikke huske at noen fravek bildene spesielt. Hadde en gang en date med en lege, det eneste han snakket om var penger, pene utenlandske damer og eksen... heheh ble jo litt morsomt da:-)

Folk kan forandre seg utrolig drastisk på bare noen år ja!

Var en gutt jeg gikk på skole med som alle jenter var så døds forelsket i for han var utrolig sexy!

Han kunne glatt ha blitt modell!

Så han igjen nå 4år etterpå å jeg kjente han først ikke igjen!

Han har virkelig forfalt med årene asså!

Var helt sjokkert over hvor stor forandringen var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Han var du heldig med, gitt.

De mennene jeg har møtt fra nett har vært normale nok. Men alle har faktisk bløffet litt i profilen sin. Pyntet på, kan jeg vel kalle det. De står som ikkerøykere, så viser det seg at de er sånn ca. skorsten, de har høyere utdannelse, eller nei forresten ikke, de står som skilt, så er de egentlig nyseparerte. De skriver "kanskje" på om de vil ha barn, så viser det seg at de har sterilisert seg (altså, jeg har ikke hatt sex med dem så det er ikke i den situasjonen opplysningen har kommet fram). De har vært gift et par ganger mer enn profilen sier. Og "normalbygd" er tydeligvis begrep med vidde av dimensjoner... Med andre ord, sånt som blir avslørt uansett. Merkelige greier.

Kjenner igjen mye av dette. Veldig rart å bløffe når man vet bløffen blir avslørt. Det er jo bare til å le av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det omvendte jeg da.

Ble spleiset med en type(vi er gift i dag :yvonne: ), ble fortalt at han var mildt sagt drit kjekk. Han sendte meg bilde, og jeg tenkte at han ikke var kjekk eller min type i det hele tatt. Han virket så utrolig grei, varm og kjærlig at jeg gikk med på å møte ham.

Så møtes vi, og bildet hadde virkelig ikke vist hans beste sider. For han var dødspen, mildt sagt.

Ingen kan beskylde meg for å ha gått etter utsendet hans iallefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...