Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #21 Del Skrevet 20. desember 2009 Skallede menn blir diskriminert over hele linja. Larry David har tatt opp dette brennehite temaet i Curb Your Enthusiasm. Modig mann. Innen partnervalg skal man jo diskriminere, som i den sammenheng er å velge ut dem man liker best, ut fra de kriteriene en vil. Det kan være utseende, personlighet, holdninger, livssituasjon osv osv. Min er skallet, og jeg legger ofte merke til flotte, skallete menn, selv om jeg ikke har en fetisj for det. Det får fram et bra ansikt, men gjør ikke noe for et ansikt som ikke faller i smak i utgangspunktet, etter min preferanse. Jeg er meget sikker på at ikke skallete kvinner har superdraget på menn heller, akkurat som med andre imperfeksjoner de fleste av oss har mer eller mindre av. Selv har jeg f.eks nesten ikke pupper, og er dermed mindre attraktiv for et stort antall menn som synes at jenter skal ha former. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #22 Del Skrevet 20. desember 2009 Innen partnervalg skal man jo diskriminere, som i den sammenheng er å velge ut dem man liker best, ut fra de kriteriene en vil. Det kan være utseende, personlighet, holdninger, livssituasjon osv osv. Min er skallet, og jeg legger ofte merke til flotte, skallete menn, selv om jeg ikke har en fetisj for det. Det får fram et bra ansikt, men gjør ikke noe for et ansikt som ikke faller i smak i utgangspunktet, etter min preferanse. Jeg er meget sikker på at ikke skallete kvinner har superdraget på menn heller, akkurat som med andre imperfeksjoner de fleste av oss har mer eller mindre av. Selv har jeg f.eks nesten ikke pupper, og er dermed mindre attraktiv for et stort antall menn som synes at jenter skal ha former. Samme her, men jeg er fornøyd selv likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. desember 2009 #23 Del Skrevet 21. desember 2009 Vel, vi kan slå fast at 178 er en svært variabel høyde... Siden jeg er det selv, så kan jeg liksom fort se om noen er like høy som meg eller ikke, og da er det litt dustete å si at man er 178 når man rekker meg til brystbenet. Hva ønsker man å oppnå med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. desember 2009 #24 Del Skrevet 21. desember 2009 Vel, vi kan slå fast at 178 er en svært variabel høyde... Siden jeg er det selv, så kan jeg liksom fort se om noen er like høy som meg eller ikke, og da er det litt dustete å si at man er 178 når man rekker meg til brystbenet. Hva ønsker man å oppnå med det? Ja, haha. Eller når du tenker du ikke skal være grunn og tenker at du skal møte ham på 176. To cm er jo liksom ikke såååååå mye lavere. 176 tilsvarer 170 i mange menns øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. desember 2009 #25 Del Skrevet 21. desember 2009 Vel, vi kan slå fast at 178 er en svært variabel høyde... Siden jeg er det selv, så kan jeg liksom fort se om noen er like høy som meg eller ikke, og da er det litt dustete å si at man er 178 når man rekker meg til brystbenet. Hva ønsker man å oppnå med det? Er virkelig menn så teite at de oppgir falsk høyde til noen de skal treffe? Menneskets dumhet er ubegrenset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. desember 2009 #26 Del Skrevet 21. desember 2009 Ja, haha. Eller når du tenker du ikke skal være grunn og tenker at du skal møte ham på 176. To cm er jo liksom ikke såååååå mye lavere. 176 tilsvarer 170 i mange menns øyne. Helt klart. Siden 178 er bare litt lavere enn snittet for menn i Norge, så tror jeg mange safer med det. MEN tror de at jeg ikke skal merke det når jeg møter dem? Jeg tenker at en mann som juger er en mann som juger, om han er 170 eller 190. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. desember 2009 #27 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg tenker at en mann som juger er en mann som juger, om han er 170 eller 190. Godt tenkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. desember 2009 #28 Del Skrevet 21. desember 2009 Ja, haha. Eller når du tenker du ikke skal være grunn og tenker at du skal møte ham på 176. To cm er jo liksom ikke såååååå mye lavere. 176 tilsvarer 170 i mange menns øyne. For ikke å snakke om hvor mye 18 cm kan variere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. desember 2009 #29 Del Skrevet 21. desember 2009 For ikke å snakke om hvor mye 18 cm kan variere! Jah. Hahaha. Nå lo jeg høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. desember 2009 #30 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Jeg og... Også beskylder de OSS for å være dårlig på øyemål? "jeg er 178 og har en 18 cm lang tiss!" Oversatt: "jeg er 167 og leste en gang om at noen menn har tiss på 18 cm!" Endret 21. desember 2009 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. desember 2009 #31 Del Skrevet 21. desember 2009 Og tror de ikke vi merker det når vi møter dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. desember 2009 #32 Del Skrevet 21. desember 2009 Nei, de gambler sikkert på at vi tror vi tar feil. *med heliumstemme* "Åh jeg som trodde jeg var 178,5, men om du også er det, så må jeg jeg være 197! Selvsagt!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. desember 2009 #33 Del Skrevet 21. desember 2009 Nei, de gambler sikkert på at vi tror vi tar feil. *med heliumstemme* "Åh jeg som trodde jeg var 178,5, men om du også er det, så må jeg jeg være 197! Selvsagt!" Gud. Nå kom jeg på en venninne som skulle på date. Og han HADDE faktisk heliumsstemme. Etter det har jeg vært livredd for heliumsstemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 21. desember 2009 #34 Del Skrevet 21. desember 2009 Det tok meg ikke mange dater for å skjønne at begrepet "normal kroppsbygning" betyr mye forskjellig. Veldig mye forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. desember 2009 #35 Del Skrevet 21. desember 2009 Veldig! jeg ser for meg en tasseladd forsøk å overbevise deg om at han er 178 MED heliumstemme! Vi snakker selvsagt om Psykosamen her. Han med svettelukt, fordi han nok hadde hørt at han var fin i akkurat den skjorta en gang, så da sparte han på den, og ville ikke risikere ødeleggelse ved vask. Han som hoppet opp og sutta seg fast i leppene mine før jeg fikk børsta'n av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #36 Del Skrevet 21. desember 2009 Møtte en fyr for "kinodate" engang. Vi hadde ikke direkte flørtet, bare snakket normalt og han inviterte meg på en film jeg gjerne ville se, så jeg sa ja. Hadde sett et bilde av ham, der han så helt gjennomsnittlig ut. Bildet var fra han var 17-18 år, da vi møttes var han vel 21-22. Hadde lagt på seg en 20-30 kg og mistet halvparten av håret - i tillegg var bildet tatt i en slik vinkel at man ikke kunne se han hadde et rimelig stort og skjemmende arr i ansiktet... Stakkars gutt da, å se så "gammel" ut i en så ung alder... But still... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. desember 2009 #37 Del Skrevet 21. desember 2009 MED heliumstemme! Vi snakker selvsagt om Psykosamen her. Han med svettelukt, fordi han nok hadde hørt at han var fin i akkurat den skjorta en gang, så da sparte han på den, og ville ikke risikere ødeleggelse ved vask. Han som hoppet opp og sutta seg fast i leppene mine før jeg fikk børsta'n av. Enda flere bilder i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. desember 2009 #38 Del Skrevet 21. desember 2009 Møtte en fyr for "kinodate" engang. Vi hadde ikke direkte flørtet, bare snakket normalt og han inviterte meg på en film jeg gjerne ville se, så jeg sa ja. Hadde sett et bilde av ham, der han så helt gjennomsnittlig ut. Bildet var fra han var 17-18 år, da vi møttes var han vel 21-22. Hadde lagt på seg en 20-30 kg og mistet halvparten av håret - i tillegg var bildet tatt i en slik vinkel at man ikke kunne se han hadde et rimelig stort og skjemmende arr i ansiktet... Stakkars gutt da, å se så "gammel" ut i en så ung alder... But still... Jeg lurer fortsatt på om de tror at vi er så dumme at vi ikke legger merke til det!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
balsa Skrevet 21. desember 2009 #39 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg lurer fortsatt på om de tror at vi er så dumme at vi ikke legger merke til det!?!? De håper vel vi skal falle for personligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. desember 2009 #40 Del Skrevet 21. desember 2009 Men om den personligheten tilsier at de juger som stær for at vi skal gå på date med dem i utgangspunktet, så syns ikke jeg det er så mye å hige etter, rett og slett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå