Gå til innhold

Du så da tynnere ut på bildet...?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Har notert meg at mange profilbilder rundt om kring kan se ut til å være tatt "i god tid" FØR profilen ble laget...

Er det noen som har noen artige historier om dette i fra sitt eget første nett-date-møte irl? :-)

(Syns forresten selv at det er rimelig teit å fremstå som så mye bedre enn det man selv er nå i nåtid.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har notert meg at mange profilbilder rundt om kring kan se ut til å være tatt "i god tid" FØR profilen ble laget...

Er det noen som har noen artige historier om dette i fra sitt eget første nett-date-møte irl? :-)

(Syns forresten selv at det er rimelig teit å fremstå som så mye bedre enn det man selv er nå i nåtid.... :-)

Enig. Er så lei av å se alle de bleikfeite og skallede gubbene der ute med de svære ølmagene sine. Skjerpings, folkens! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Har du vært på date nå da, Kjetil? ;)

Jeg hadde en skrekkopplevelse av en blindate for mange år siden, før nettdatingens tid. Da var det noe som het kontakttelefonen, og jeg snakket med en kar. Han beskrev seg selv som ganske høy, mørk, slank og normalt utseende.

Da vi møttes på en kafe, holdt jeg på å få anfall. Han var liten og småtjukk, nesten skallet, bortsett fra noen tynne fjon, manglet flere tenner og var generelt utiltrekkende.

Siste gang jeg går på blind date, hvert fall. Hva er poenget med å lyve på seg et annet utseende? En blir jo uansett avslørt hvis man møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Er så lei av å se alle de bleikfeite og skallede gubbene der ute med de svære ølmagene sine. Skjerpings, folkens! :nei:

Ja jeg syns absolutt at skallede menn burde SKJERPE SEG!! Og se til å gro litt hår.

:filer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syns absolutt at skallede menn burde SKJERPE SEG!! Og se til å gro litt hår.

Nei, det sa jeg ikke. Men jeg kan jo ha en preferanse for det uten at du skal vise klør med en gang. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.... Skulle møte ei jente, jeg er mann selv. Profilen hennes var flott, bildene var flotte, tatt fra mange forskjellige vinkler. Bare ikke rett forfra. Dama som beskrev seg som slank, men litt å ta i, var 165 cm og veide rundt 100 kg.. Da tuller jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.... Skulle møte ei jente, jeg er mann selv. Profilen hennes var flott, bildene var flotte, tatt fra mange forskjellige vinkler. Bare ikke rett forfra. Dama som beskrev seg som slank, men litt å ta i, var 165 cm og veide rundt 100 kg.. Da tuller jeg ikke.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på date nå da, Kjetil? ;)

Jeg hadde en skrekkopplevelse av en blindate for mange år siden, før nettdatingens tid. Da var det noe som het kontakttelefonen, og jeg snakket med en kar. Han beskrev seg selv som ganske høy, mørk, slank og normalt utseende.

Da vi møttes på en kafe, holdt jeg på å få anfall. Han var liten og småtjukk, nesten skallet, bortsett fra noen tynne fjon, manglet flere tenner og var generelt utiltrekkende.

Siste gang jeg går på blind date, hvert fall. Hva er poenget med å lyve på seg et annet utseende? En blir jo uansett avslørt hvis man møtes.

HAhahhaaaaaa<!!!! ;-))) Jævlig bra!! :-))

Nei, har ikke det, men har jo "kikket litt rundomkring" og da er det jo helt tydelig at bilder ofte ikke helt matcher med alder, for å si det sånn. For ikke å snakke om forskjell i mellom profilbilder og de andre bildene som folk har lastet opp, men da har de i alle fall gjort noe for å "fortelle sannheten", ikke sant? :-)

Men som sagt - Kan ikke noe for det, men mener at det både er tåpelig og irriterende at folk ikke kan stå frem som den de er!

:-)

Ha en flotters aften! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det sa jeg ikke. Men jeg kan jo ha en preferanse for det uten at du skal vise klør med en gang. :filer:

Nei, det sa du aldeles ikke. Men du skreiv det.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Vel jeg lærte av den første nettdaten at jeg alltid skal se bilde først. Dessuten lærte jeg en liten haug med andre ting også - bl.a.ig at det er en ting at man skriver i profilen at man er interessert i mer enn en runde i høyet, mens i virkeligheten er det KUN det man er interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Nei, er ikke inne på datingsider. Men alltid morsomt å lese om! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten lærte jeg en liten haug med andre ting også - bl.a.ig at det er en ting at man skriver i profilen at man er interessert i mer enn en runde i høyet, mens i virkeligheten er det KUN det man er interessert i.

Sterkt uenig!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Da jeg hadde profil på nett hadde jeg seff et pent bilde av meg på forsiden, men i tillegg mer vanlige bilder og usminkede bilder.

Har ikke følt meg lurt ang vekt på menn jeg har møtt, men bilder gir ofte annet inntrykk enn virkeligheten, særlig der de bare har ett bilde har jeg kunnet bli overrasket. begge veier egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skallede menn blir diskriminert over hele linja. Larry David har tatt opp dette brennehite temaet i Curb Your Enthusiasm. Modig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vel jeg lærte av den første nettdaten at jeg alltid skal se bilde først. Dessuten lærte jeg en liten haug med andre ting også - bl.a.ig at det er en ting at man skriver i profilen at man er interessert i mer enn en runde i høyet, mens i virkeligheten er det KUN det man er interessert i.

Veldig enig! Blant annet derfor jeg har kuttet ut nettdating. Er lei av å skrive "livslangt forhold", "likesinna livsledsager", "permanent partner" nå, gitt. Tror mesteparten innpå der hverken kan lese eller forstå det de leser, hehe. Kan jo ikke det, når det blir feiltolket såpass mye.

Til saken; ja, har fått konfirmasjonsbilder av folk på nærmere 60. Og når skal folk forstå at "normal kropp" er ikke det samme som 30 kilo ølmage? Selv har jeg alltid lagt ut bilder tatt samme uke omtrent, så det, så. Jeg er bare altfor god til dette racet. ;)

ps. Jeg heier også på skalla menn!

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg alltid lagt ut bilder tatt samme uke omtrent, så det, så. Jeg er bare altfor god til dette racet. ;)

Godt at noen er ærlige om seg selv! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes skallete menn er skikelig turn-on.

Jeg har to venninner som også synes det. Skallethet er jo også et tegn på høyt testosteronnivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to venninner som også synes det. Skallethet er jo også et tegn på høyt testosteronnivå.

*Går og tar tak i høvel'n med det samme...!!!!' ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...