Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

vidvandre

Anbefalte innlegg

Jo mer man henger her, jo mer ser man at alt har vært debattert før, samme temaer som går igjen nå som var her for to år siden, eller for fem år siden. Samma gamle visa :ler:

Man kan være provoserende og destruktiv eller hyggelig og konstruktiv, det gjør liksom ingen forskjell ettersom åra går.

Det eneste som holder seg konstant interessant er dagbøker, for der kommer personen bak nicket til syne, livet liksom.

Kjipt at Purple Haze sletta seg, hva skjedde mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurer jeg også på. Litt panikk, digger Purple Haze.. :sukk:

Inne og sniker litt, bare.

Hei Supramundane :vinke:

Hyggelig å se deg her. Ja, det var trist, men kanskje hun ville fokusere på det nye forholdet og, tja - det nye livet. Har ikke 'kjent' henne så lenge men hun virker som ei rolig og avbalansert dame med bein i nesa.

Håper hun kommer tilbake igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kjempeoverrasket og håper i det lengste at hun ombestemmer seg i alle fall. :sukk:

Hyggelig å "hilse på" deg forresten, har sett deg rundtomkring her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble kjempeoverrasket og håper i det lengste at hun ombestemmer seg i alle fall. :sukk:

Hyggelig å "hilse på" deg forresten, har sett deg rundtomkring her inne.

I like måte ;)

Jeg har vært innom dagboken din men ikke skrevet noe, bare kikket.

*svisje over og skrive en hilsen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvor mye skrangler det i eggstokkene dine når du ser han her" :ler:

:legrine:

Kan man høre slikt? :klø:

Jeg vil sample det og lage musikk. Noen som har mer fremtredende rasling enn andre her som melder seg frivillig? :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell på rasling og skrangling. Til orientering. Og det er som regel ikke menn, men barn som får det til å rasle hos dem det rasler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell på rasling og skrangling. Til orientering. Og det er som regel ikke menn, men barn som får det til å rasle hos dem det rasler om.

Akkurat nå klirrer det i nyrene mine, kan det være et tegn på at jeg burde drikke mindre kaffe? :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med skrangling, men har hatt det. Og er heeelt enig i at det ikke finnes et mannebilde i verden som får eggstokker til å røre på seg. Andre deler av fysiologien kan jo reagere likevel, dog med mindre lyd kanskje?

Musikk med kroppslyder høres litt........... :sukk:. Tror jeg ville satset på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ferdig med skrangling, men har hatt det. Og er heeelt enig i at det ikke finnes et mannebilde i verden som får eggstokker til å røre på seg. Andre deler av fysiologien kan jo reagere likevel, dog med mindre lyd kanskje?

Musikk med kroppslyder høres litt........... :sukk:. Tror jeg ville satset på noe annet.

Ja, gidder jo ikke om det ikke er perkusjonslyder :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle fjerne statusen min på facebook en gang, altså ikke ha status synlig i det hele tatt.

Dumme softwaren listet da i feeden min at 'vidvandre er ikke lenger single', hvorpå jeg prompte fikk en PM fra en kvinnelig venn med spørsmål om 'Er det noe du vil fortelle oss, Vidis' :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er muslimer=arabere? Det er jo ikke tilfelle...

Jeg vet ikke. Tror det passer inn i den populistiske tankegangen om utenlandske menn, undertrykkelse av kvinner, terror etc. Det er få nyanser som får plass i dages debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...