Gå til innhold

Gjester "diskuterer med seg selv" i trådene - Litt irriterende?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Ettersom man som gjest kan fremstå med en rekke forskjellige identiteter i tillegg til eventuelt å være registrert, og på denne måten faktisk kan drive tråden fremover med de mest fantastiske påstander, argumenter og diskusjoner - Er dette en fordel eller en bakdel for forumet, slik du selv ser det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke gjester er så ille jeg. Trollinnlegg hopper jeg glatt over uansett. Det er ikke stort bedre med de brukerene som er så enige og kosemosete på hverandre at de like gjerne kunne vært samme person de og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bakdel? :skratte:

Liten opplysning til deg. Gjester kan være både enig og uenig med hverandre, det betyr ikke at de diskuterer med seg selv.

Og til slutt kanskje den viktigste opplysningen du kan ta med deg:

Det finnes ingen begrensning på hvor mange profiler man kan lage seg på Kg, det er helt tydelig flere profiler som er opprettet av samme person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom man som gjest kan fremstå med en rekke forskjellige identiteter i tillegg til eventuelt å være registrert, og på denne måten faktisk kan drive tråden fremover med de mest fantastiske påstander, argumenter og diskusjoner - Er dette en fordel eller en bakdel for forumet, slik du selv ser det?

Ulempe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det heter ikke bakdel, det heter ulempe, og jeg tror faktisk at det ikke er så fryktelig mange som diskuterer med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hogwash_*

Med tanke på at moderatorer klarer å skille ut de fleste som gjør sånn via IP, tror jeg det er svært få "diskusjoner med seg selv" her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at moderatorer klarer å skille ut de fleste som gjør sånn via IP, tror jeg det er svært få "diskusjoner med seg selv" her inne.

Dette trodde jeg og, at slike ting ble oppdaget på ip addressen, og moderert bort hvis det var tilfelle? Om ikke kan det vel ikke være vanskelig, for mod'ene ser jo ip'en ved innleggene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, moderatorerna kan se IP-adress vid inläggen men så länge inläggen inte bryter någon regel redigerar vi inte bort debatter "med sig själv". Vi kan inte heller veta om det är två personer som sitter på samma IP-adress som är inloggade. Vi undersöker bara IP-adress när det är nödvändigt.

/Furstina (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som Furstina sier, det kan være flere fra en husstand som bruker samme maskin. Hos oss er det slik.

Men jeg tror ikke mange holder på med en "diskusjon med seg selv", det virker helt usannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg faktisk enda mer over tusen forskjellige tråder om nesten samme tema...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å klage på de stakkars gjestene, det mest forhatte elementet på dette forumet nett nå er ikke gjestene. Det er DEG og spammingen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjestdeluxe_*

Ser på det som en stor fordel. Vi vet heller ikke om gjest diskuterer med seg selv. Ofte er det nok flere ulike gjester, som ikke bruker nick (noe de burde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva så om en gjest diskuterer med seg selv? Jeg tviler ikke på at det ikke skjer, men tror ikke de fleste gjør det akkurat.

Og jeg synes folk skal se på innlegget og ikke brukernavn.

Jeg vil nå heller ha en gjest som later som h*n er 100 stykker og svarer i innlegg enn innlegg som ikke får svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Jeg synes det er helt ok å være enig med seg selv. Om ingen andre er det, kan man i det minste backe opp innlegget sitt som ingen finner interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...