vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #461 Del Skrevet 11. januar 2010 Jo mer man henger her, jo mer ser man at alt har vært debattert før, samme temaer som går igjen nå som var her for to år siden, eller for fem år siden. Samma gamle visa Man kan være provoserende og destruktiv eller hyggelig og konstruktiv, det gjør liksom ingen forskjell ettersom åra går. Det eneste som holder seg konstant interessant er dagbøker, for der kommer personen bak nicket til syne, livet liksom. Kjipt at Purple Haze sletta seg, hva skjedde mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. januar 2010 #462 Del Skrevet 11. januar 2010 Det lurer jeg også på. Litt panikk, digger Purple Haze.. Inne og sniker litt, bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. januar 2010 #463 Del Skrevet 11. januar 2010 Hva? Purple??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #464 Del Skrevet 11. januar 2010 Det lurer jeg også på. Litt panikk, digger Purple Haze.. Inne og sniker litt, bare. Hei Supramundane Hyggelig å se deg her. Ja, det var trist, men kanskje hun ville fokusere på det nye forholdet og, tja - det nye livet. Har ikke 'kjent' henne så lenge men hun virker som ei rolig og avbalansert dame med bein i nesa. Håper hun kommer tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #465 Del Skrevet 11. januar 2010 Hva? Purple??? Hei KateW Ja, borte vekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. januar 2010 #466 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg ble kjempeoverrasket og håper i det lengste at hun ombestemmer seg i alle fall. Hyggelig å "hilse på" deg forresten, har sett deg rundtomkring her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. januar 2010 #467 Del Skrevet 11. januar 2010 God morgen, Aline og dagbok God morgen. Purple borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #468 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg ble kjempeoverrasket og håper i det lengste at hun ombestemmer seg i alle fall. Hyggelig å "hilse på" deg forresten, har sett deg rundtomkring her inne. I like måte Jeg har vært innom dagboken din men ikke skrevet noe, bare kikket. *svisje over og skrive en hilsen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #469 Del Skrevet 11. januar 2010 God morgen. Purple borte? Ja, plutselig borte. Forhåpentligvis plutselig tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #470 Del Skrevet 11. januar 2010 "Hvor mye skrangler det i eggstokkene dine når du ser han her" Kan man høre slikt? :klø: Jeg vil sample det og lage musikk. Noen som har mer fremtredende rasling enn andre her som melder seg frivillig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. januar 2010 #471 Del Skrevet 11. januar 2010 Stor forskjell på rasling og skrangling. Til orientering. Og det er som regel ikke menn, men barn som får det til å rasle hos dem det rasler om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #472 Del Skrevet 11. januar 2010 Stor forskjell på rasling og skrangling. Til orientering. Og det er som regel ikke menn, men barn som får det til å rasle hos dem det rasler om. Akkurat nå klirrer det i nyrene mine, kan det være et tegn på at jeg burde drikke mindre kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 11. januar 2010 #473 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg er ferdig med skrangling, men har hatt det. Og er heeelt enig i at det ikke finnes et mannebilde i verden som får eggstokker til å røre på seg. Andre deler av fysiologien kan jo reagere likevel, dog med mindre lyd kanskje? Musikk med kroppslyder høres litt........... . Tror jeg ville satset på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #474 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg er ferdig med skrangling, men har hatt det. Og er heeelt enig i at det ikke finnes et mannebilde i verden som får eggstokker til å røre på seg. Andre deler av fysiologien kan jo reagere likevel, dog med mindre lyd kanskje? Musikk med kroppslyder høres litt........... . Tror jeg ville satset på noe annet. Ja, gidder jo ikke om det ikke er perkusjonslyder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #475 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg skulle fjerne statusen min på facebook en gang, altså ikke ha status synlig i det hele tatt. Dumme softwaren listet da i feeden min at 'vidvandre er ikke lenger single', hvorpå jeg prompte fikk en PM fra en kvinnelig venn med spørsmål om 'Er det noe du vil fortelle oss, Vidis' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #476 Del Skrevet 11. januar 2010 12 av 20 tråder i Aktuelt-forumet dreier seg om religion, muslimer, innvandring. Tjohei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 11. januar 2010 #477 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvorfor er muslimer=arabere? Det er jo ikke tilfelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #478 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvorfor er muslimer=arabere? Det er jo ikke tilfelle... Jeg vet ikke. Tror det passer inn i den populistiske tankegangen om utenlandske menn, undertrykkelse av kvinner, terror etc. Det er få nyanser som får plass i dages debatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #479 Del Skrevet 11. januar 2010 Nei, Vidis - skulle du slite deg løs fra kvinneguiden kanskje? Om enn for et sekund? RL? Opp av sofaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #480 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg diskuterer ofte med meg selv, men her inne i dagbken da. Eller bare i tankene. Eneste måten man alltid får rett på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå