Sissan Skrevet 9. januar 2010 #421 Del Skrevet 9. januar 2010 Når man tar EN halvliter og blir pussa, betyr det at man har lav toleransegrense, eller potensiale for særs høy promille? Må passe meg for knottene her nå, for det kan nok skrives ting som ikke passer til profilen. Eller kanskje det er ok å være usensurert en liten stund? *Tenker, men det funker ikke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #422 Del Skrevet 9. januar 2010 Når man tar EN halvliter og blir pussa, betyr det at man har lav toleransegrense, eller potensiale for særs høy promille? Må passe meg for knottene her nå, for det kan nok skrives ting som ikke passer til profilen. Eller kanskje det er ok å være usensurert en liten stund? *Tenker, men det funker ikke* Man bør ta en til og teste jEG SYNES DET BØR ..*capslock off* det bør være usensurert innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #423 Del Skrevet 9. januar 2010 - Iggy Pop Ska'ru deale ha'ru valget mellom clean deal eller dirty deal Er det dirty deal er'e no deal, er det clean deal er'e greit Ha'rru penger får du venner, er du plagsom blir du ensom er du frekk nok går'e lett nok, er du sleip nok går'e greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 9. januar 2010 #424 Del Skrevet 9. januar 2010 Heeeemmmm - veldig stolt av at jeg skjønte det før du sa det og er godt nede i halvliter nummer to allerede. Herregud - når drakk jeg sist en halvliter?? Føler meg gammel. Og ikke så lite lykkelig et lite øyeblikk Tips til noen gode tråder å herpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #425 Del Skrevet 9. januar 2010 Er'u blakk nok blir'u nekta gjør du brekk nok blir'u hekta har'u fin stil er det clean deal er det fritt liv er e greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #426 Del Skrevet 9. januar 2010 OK, her greide jeg å poste ikke mindre enn to innlegg mens du postet det siste, bare sier det altså Tråder å herpe? Hmmm... Hva med kveldens topic? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 9. januar 2010 #427 Del Skrevet 9. januar 2010 Hvis du satser på et straight liv, og gjemmer skriket bak et stivt smil Yeah - straight liv, og gjemmer grinet bak et glatt flir Så går'e greit hmmm................. går'e så greit a? Trukke det jeg. Ikke for alle alltid. Hmmmmmmmmmmmmmmm........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 9. januar 2010 #428 Del Skrevet 9. januar 2010 OK, her greide jeg å poste ikke mindre enn to innlegg mens du postet det siste, bare sier det altså Tråder å herpe? Hmmm... Hva med kveldens topic? been there done that. Orker ikke slåss med gjester (les: vindmøller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 9. januar 2010 #429 Del Skrevet 9. januar 2010 - Iggy Pop Takker. Nå må jeg finne sofaen og gubben. God natt, og ses snart () Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #430 Del Skrevet 9. januar 2010 Takker. Nå må jeg finne sofaen og gubben. God natt, og ses snart () Her er sofamusikk: Mike Oldfield - Montreux 1981 - Tubular Bells part 1a & b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #431 Del Skrevet 9. januar 2010 Kos deg, Sissan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #432 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Pink Floyd Mother live 1980 (Wall concert) Pink Floyd - Det må liksom være med Waters, ellers er det ikke Pink Floyd, liksom Pink Floyd - Pink Floyd - Are there any paranoids in the audience tonight? Is there anyone who worries about things? Pathetic.. This is for all the weak people in the audience! Is there anyone here who's weak!? This is for you, it's called Pink Floyd - Pink Floyd - Bengalakk-sangen... Pink Floyd - Pink Floyd - (Oh my GOD what a fabulous room?? Are all these your gitars?) Pink Floyd - Alle fra det året vi fylte femten alle sammen Endret 9. januar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. januar 2010 #433 Del Skrevet 9. januar 2010 Var egenlig bare innom for å si hei - og så var det så mye Pink Floyd at jeg bare fortet meg ut igjen. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #434 Del Skrevet 10. januar 2010 Var egenlig bare innom for å si hei - og så var det så mye Pink Floyd at jeg bare fortet meg ut igjen. Ha en fin søndag! I lige måde, Brunhilde. Du liker ikke Pink Floyd, skjønner jeg Hva med litt Monty Python i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 10. januar 2010 #435 Del Skrevet 10. januar 2010 Nå må du gå og legge deg! Natta :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #436 Del Skrevet 10. januar 2010 Nå må du gå og legge deg! Natta :søvn: God natt, Lassie Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #437 Del Skrevet 10. januar 2010 God morgen kjære dgbk, Jobbe, jobbe - da begynner ting å flaske seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #438 Del Skrevet 10. januar 2010 Og da var det klart Litt kinkig databaseeksport men ellers bra. Da må man bare repeke dns så skal det bli så bra vett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. januar 2010 #439 Del Skrevet 10. januar 2010 Joda, jeg liker Pink Floyd - av og til. Ha en strålende fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. januar 2010 #440 Del Skrevet 10. januar 2010 Jaaa Åssen går det, Aline? går bra her Vidvandre, litt trøtt og sliten etter å faktisk ha vært på byen i går!!! noe som skjer en gang hvert jubelår... haha.. og var innom Blace gogobar faktisk!!! en gjeng jenter... hvorav alle dansere, og noen var til og med poledansere.... truru vi kikka med haukeblikk og kritiserte eller? ... Og ikke så lite lykkelig et lite øyeblikk så godt å høre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå