aline Skrevet 9. januar 2010 #401 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei Aline Norges mest liberale dagbok dette her Heia. mhmm... her prater man om alt lissom.. ...og Depp Aline - det er viktig. Og Depp. sorry Sissan, Depp er meget viktig, spesiellt i denne sammenheng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 9. januar 2010 #402 Del Skrevet 9. januar 2010 sorry Sissan, Depp er meget viktig, spesiellt i denne sammenheng! Spesielt i denne sammenheng ja. Androgyn Depp med lilla øyne er ja takk. Møkkete depp med sjørøverhatt, kan ungene få ha i fred for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. januar 2010 #403 Del Skrevet 9. januar 2010 Spesielt i denne sammenheng ja. Androgyn Depp med lilla øyne er ja takk. Møkkete depp med sjørøverhatt, kan ungene få ha i fred for meg. mmmh, jeg tar ham gjerne møkkete med sjørøverhatt også jeg, er ikke noe ohlala for Depp sånn alltid, men akkurat de to rollene funker for meg!! Skitten med sjørøverhatt: nam!! Androgyn med lilla øyne: fiiiiiiin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #404 Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke noe depping i min dagbok Neida, hyggelig å sjå dokk, ska dokk ha en kopp kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. januar 2010 #405 Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke noe depping i min dagbok Neida, hyggelig å sjå dokk, ska dokk ha en kopp kaffe? så konger av danmark er ok, og rumper med Kjetil, men ikke Depping? hmm... hihi. kan jeg få en kakao istedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 9. januar 2010 #406 Del Skrevet 9. januar 2010 Hmmmm rumpa til Depp kanskje da? Nei, vet ikke jeg - man kan jo ikke tenne på Willy Wonka, mer en sånn god-følelse. Han er jo bare vakker i den rollen. Ja takk, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. januar 2010 #407 Del Skrevet 9. januar 2010 Registrerer at vidvandre er blitt veldig populær blant damene på KG på rekordtid. Regner med at det er fordi du er et friskt, vettugt pust blant alle de "rare" mannfolkene her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. januar 2010 #408 Del Skrevet 9. januar 2010 hadde fint taklet rumpa til både Depp, willy wonka og sjørøverrumpe jeg... Registrerer at vidvandre er blitt veldig populær blant damene på KG på rekordtid. Regner med at det er fordi du er et friskt, vettugt pust blant alle de "rare" mannfolkene her inne ... noen har også sett at ikke bare er han frisk og vettug, men han har innrømmet å være en for mange savnet mann!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. januar 2010 #409 Del Skrevet 9. januar 2010 ... noen har også sett at ikke bare er han frisk og vettug, men han har innrømmet å være en for mange savnet mann!! :rødme: Åååå? :klø: *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. januar 2010 #410 Del Skrevet 9. januar 2010 Åååå? :klø: *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. januar 2010 #411 Del Skrevet 9. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #412 Del Skrevet 9. januar 2010 Hallo, her går det for seg så konger av danmark er ok, og rumper med Kjetil, men ikke Depping? hmm... hihi. kan jeg få en kakao istedenfor? Kan du vel Hmmmm rumpa til Depp kanskje da? Nei, vet ikke jeg - man kan jo ikke tenne på Willy Wonka, mer en sånn god-følelse. Han er jo bare vakker i den rollen. Ja takk, forresten Nå må det bli slutt på rumpen-stumpen, det er jo ingen ende på det? Registrerer at vidvandre er blitt veldig populær blant damene på KG på rekordtid. Regner med at det er fordi du er et friskt, vettugt pust blant alle de "rare" mannfolkene her inne Vettug, jeg vet ikke Ikke når jeg poster i fylla, jaffal. hadde fint taklet rumpa til både Depp, willy wonka og sjørøverrumpe jeg... ... noen har også sett at ikke bare er han frisk og vettug, men han har innrømmet å være en for mange savnet mann!! :rødme: OK, da. DORIAN! Var jeg savnet altså, det synes jeg er rørende *snufs* Har tenkt mye på dere og Åååå? :klø: *nysgjerrig* :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. januar 2010 #413 Del Skrevet 9. januar 2010 Hallo, her går det for seg Kan du vel Nå må det bli slutt på rumpen-stumpen, det er jo ingen ende på det? Vettug, jeg vet ikke Ikke når jeg poster i fylla, jaffal. OK, da. DORIAN! Var jeg savnet altså, det synes jeg er rørende *snufs* Har tenkt mye på dere og :gjeiper: Takk takk. fr kakao altså. Og rumpeprat må du nesten ta på egen kappe!! :gjeiper: Dorian!! selvsagt var du savnet, ække hver dag det er vettuge og koselig menn her inne da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 9. januar 2010 #414 Del Skrevet 9. januar 2010 Du er deg selv lik Trengte ikke lese så mange sidene i dagboka her før jeg skjønte det Om du var savnet? OM du var savnet? Og det spør du om? Halloooooo, er vel bare å se hvor mange som ploppa inn i dagboka di etter jeg skrev at jeg savna deg i den tråden og du kom innom der med denne smiley'en Tenk på det du, at du har blitt tenkt på av haugevis av damer i det ganske land i flere ÅR, enda flesteparten ikke har møtt deg irl engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #415 Del Skrevet 9. januar 2010 Takk takk. fr kakao altså. Og rumpeprat må du nesten ta på egen kappe!! :gjeiper: Dorian!! selvsagt var du savnet, ække hver dag det er vettuge og koselig menn her inne da!! Takk for den. Jeg mener, virkelig Ække hver dag jeg får ros, skal jeg si deg Du er deg selv lik Trengte ikke lese så mange sidene i dagboka her før jeg skjønte det Om du var savnet? OM du var savnet? Og det spør du om? Halloooooo, er vel bare å se hvor mange som ploppa inn i dagboka di etter jeg skrev at jeg savna deg i den tråden og du kom innom der med denne smiley'en Tenk på det du, at du har blitt tenkt på av haugevis av damer i det ganske land i flere ÅR, enda flesteparten ikke har møtt deg irl engang! Du er snill du, Lassie Er jo særdeles ufantastisk sånn generelt sett. Men dere er fantastiske, hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. januar 2010 #416 Del Skrevet 9. januar 2010 Tenk på det du, at du har blitt tenkt på av haugevis av damer i det ganske land i flere ÅR, enda flesteparten ikke har møtt deg irl engang! det må vel være noe å kose seg litt med på en lørdag vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #417 Del Skrevet 9. januar 2010 det må vel være noe å kose seg litt med på en lørdag vel? Jaaa Åssen går det, Aline? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #418 Del Skrevet 9. januar 2010 Kveldens snakkis på kvinneguiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 9. januar 2010 #419 Del Skrevet 9. januar 2010 Kveldens snakkis på kvinneguiden Unnskyld meg, men KJERRINGER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #420 Del Skrevet 9. januar 2010 Unnskyld meg, men KJERRINGER! Kjerringer og Gjester, det beste som finnes <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå