Sequax Skrevet 3. januar 2010 #141 Del Skrevet 3. januar 2010 Foreløpig henger jeg her og håper at ting gjør seg selv Takk for den oppmuntringen, Sequax Ha en finfin dag! Den teknikken har jeg prøvd også....men veit du hva ? Ingenting gjorde seg selv! Makan! Frekt! Ha en strålende dag du også, Vandrer'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #142 Del Skrevet 3. januar 2010 Ting gjør seg nok dessverre ikke selv nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #143 Del Skrevet 3. januar 2010 Den teknikken har jeg prøvd også....men veit du hva ? Ingenting gjorde seg selv! Makan! Frekt! Ha en strålende dag du også, Vandrer'n! Ting gjør seg nok dessverre ikke selv nei.. Status: Klær hengt opp, ny vask satt på og oppvaskmaskin snurrer. Jeg gir dere hyggelige jentene all cred for det lille puffet som skulle til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #144 Del Skrevet 3. januar 2010 Status: Klær hengt opp, ny vask satt på og oppvaskmaskin snurrer. Jeg gir dere hyggelige jentene all cred for det lille puffet som skulle til så flink du er! Selv har jeg satt på vaskemaskina... ikke kommet lenger.. hopprenn på TV vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. januar 2010 #145 Del Skrevet 3. januar 2010 Status: Klær hengt opp, ny vask satt på og oppvaskmaskin snurrer. Jeg gir dere hyggelige jentene all cred for det lille puffet som skulle til Flink gutt! Jeg har trent bikkja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #146 Del Skrevet 3. januar 2010 Flink gutt! Jeg har trent bikkja! Hva slags bikkje har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #147 Del Skrevet 3. januar 2010 så flink du er! Selv har jeg satt på vaskemaskina... ikke kommet lenger.. hopprenn på TV vettu... Det høres ut som om du har full kontroll på disse ryddegreiene Vinner vi hopprennet da? *medgangssupporter* Flink gutt! Jeg har trent bikkja! Takk Ut på tur, og greier? Sprekt, spør du meg. Får se om jeg kommer meg ut en tur etterpå, har ingen som må luftes om man ikke regner med meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #148 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg regget meg her: http://www.couchsurfing.org Kan jo bli i overkant spennende Fant den i aftenposten http://www.aftenposten.no/reise/article3284449.ece Fin måte å møte mennesker på eller invitasjon til mord, ran og annet? Endret 3. januar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. januar 2010 #149 Del Skrevet 3. januar 2010 Hva slags bikkje har du? Schæfer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #150 Del Skrevet 3. januar 2010 Det høres ut som om du har full kontroll på disse ryddegreiene Vinner vi hopprennet da? *medgangssupporter* Vi vinner nok ikke nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #151 Del Skrevet 3. januar 2010 Schæfer! Det er fine bikkjer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. januar 2010 #152 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er fine bikkjer!! Absolutt! Hadde dobermann før, nå er det en "ikke godkjent" versjon av schæferen: langhåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #153 Del Skrevet 3. januar 2010 De langhårete er de fineste synes jeg Rottweilere og Dobermann er også fine Anders Jakobsen kom på 5.plass tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #154 Del Skrevet 3. januar 2010 De langhårete er de fineste synes jeg Rottweilere og Dobermann er også fine Anders Jakobsen kom på 5.plass tror jeg. Så lenge de lander er det bra Nå er flere maskiner kjørt både med oppvask og klær Fint med hund, jeg har ingen men lurer på å skaffe meg en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. januar 2010 #155 Del Skrevet 3. januar 2010 Hundeprat er mer interessant enn husarbeid, spør du meg Jeg har ei wheaten terrierjente på 6 år. Norsk champion og, må vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #156 Del Skrevet 3. januar 2010 Hundeprat er mer interessant enn husarbeid, spør du meg Jeg har ei wheaten terrierjente på 6 år. Norsk champion og, må vite Ikke verst å ha en champion i huset! Jeg har lyst på labrador eller boxer jeg Men har 2 katter, så har lagt det på is ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #157 Del Skrevet 3. januar 2010 Greit å ha meninger om barbering, men hvor viktig skal det være liksom? Kunne jeg for eksempel gått i tog mot barberte mus? *tenke* Eller for barberte mus? Menn Mot Muse-Massakre Er ikke helt sikker på om det er en sak jeg kunne sloss for. Det var enklere på 80-tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #158 Del Skrevet 3. januar 2010 Hundeprat er mer interessant enn husarbeid, spør du meg Jeg har ei wheaten terrierjente på 6 år. Norsk champion og, må vite Jepp, skriver under på den Champion og greier, det er jammen ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #159 Del Skrevet 3. januar 2010 Liste over ting som er gjort: - vasket to maskiner tøy, hengt opp en - vasket to maskiner oppvask - vasket ned kjøkkenet og hang opp 'ny' avtrekksvifte - rundskurte do - feide over salongbordet og området rundt, som er 'internet zone' for tiden og derfor blir fort rotete - kastet masse gammelt krydder, det eldste var vel fra 90-tallet Ikke verst gett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #160 Del Skrevet 3. januar 2010 90-tallskrydderet var resten av en halvkilospose med nellikspiker Hva tenkte vi egentlig på da vi kjøpte den? :klø: Nellikspiker bruker jeg stort sett bare i Keema Masala, og da skal det være ca. fem stykker oppi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå