Steinar40 Skrevet 20. desember 2009 #21 Del Skrevet 20. desember 2009 Vel, jeg er da ikke en 16 åring uten erfaring da Man finner ut hva man foretrekker etterhvert vet du, akkurat som du vet at du foretrekker en dame som har barbert under armer, ben og slikt! Du hadde endra smaken fort med den rette mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 20. desember 2009 #22 Del Skrevet 20. desember 2009 Dess mindre dess bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #23 Del Skrevet 20. desember 2009 Best uten hår. Mye vakrere og deiligere. Men så foretrekker jeg da også unge menn som er (stil)bevisste og som liker å ta vare på kroppen sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #24 Del Skrevet 20. desember 2009 Best uten hår. Mye vakrere og deiligere. Men så foretrekker jeg da også unge menn som er (stil)bevisste og som liker å ta vare på kroppen sin... Finns unge veltrente menn som har hår på kroppen og brystkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #25 Del Skrevet 20. desember 2009 Dess mindre dess bedre. Enig. Jeg synes selve brystkassen kommer bedre frem jo mindre hår det er der. Og det er jo brystkassen, musklene og formen på overkroppen som jeg LIKER. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #26 Del Skrevet 30. desember 2009 Det vokser ikke hår på betong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #27 Del Skrevet 30. desember 2009 Hår på brystet! Det er sexy det! Er han skallet/skinnet/kort på toppen og 3dager skjegg, da er jeg fornøyd iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 1. januar 2010 #28 Del Skrevet 1. januar 2010 Uten hår, med hår... Sålenge han har et godt og varmt hjerte spiller det liten rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #29 Del Skrevet 18. januar 2010 Vel, hvis du er feit eller utrent, så er det sexy med hår, hvis du er fit som faen, så kan det være VEEEELDIG fint uten mye hår, og VEEEEELDIG mandig også ... alle glattbarberte folk er ikke guttevalper. Tro meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #30 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg synes det er best med noenlunde naturlige menn. Det vil si at litt stussing her og der ikke er til å forakte, men voksing på annet enn rygg er usexy (unntaket er hvis du ser ut som han der kappgjengeren fra Bergen). Om dere har klart å få oss til sengs så bryr vi oss ikke så veldig om du er med eller uten hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 18. januar 2010 #31 Del Skrevet 18. januar 2010 Er (voksne!!!) menn med en skikkelig hårete brystkasse, eller er en naturlig helt glatt hud best, syns du? Jeg foretrekker den brystkassa som sitter på han jeg er forelsket i, uavhengig av hvordan den ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 19. januar 2010 #32 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg foretrekker den brystkassa som sitter på han jeg er forelsket i, uavhengig av hvordan den ser ut. Enig med denne her (selv om jeg vil si at for min del er det et pluss at en mann har en del hår på brystet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 21. januar 2010 #33 Del Skrevet 21. januar 2010 ikke hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå