Gå til innhold

Boxer til tenåring?


Gjest Gjest_nina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_nina_*

Ser det er mange fine boxere ute i butikkene nå. De er jo ganske dyre, 200-300 kr. Blir ungdommene glade for sånne presanger - eller blir det bare flaut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Martine_*

Det tror jeg de blir glade for, ja! Særlig hvis det er Bjørn Borg...Søstra mi på 16 har hatt dilla på dem i flere år. Sikker vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_nina_*
Det tror jeg de blir glade for, ja! Særlig hvis det er Bjørn Borg...Søstra mi på 16 har hatt dilla på dem i flere år. Sikker vinner!

Hva med Bula - er de populære også eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På JC og Vic har de 2pack bjørn boxere til 299 kr

Jeg jobber på videregående og bjørn borg er poppis hos alle.

Bula har jeg sett lite av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn Borg er en vinner !! Mine får det iår og de blir kjempeglade, det vet jeg !!

Enig - min bror går bare i Bjørn Borg og da trengs det boxere i presang til bursdager og jul. Helt topp gavetips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Bula - er de populære også eller?

Har kjøpt Bula boxere i julegave til gutter som har blitt godt motatt, har også Kari Traa hipstere selv og er veldig fornøyd med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn Borg-boksere er veldig poppis, ja, så det kan du trygt gi i gave. Broren min i begynnelsen av 20-årene får det som ekstragave i år. :)

Samboer, en del år eldre, sverger til MoN-boksere, eller allerhelst Roberto Cavalli eller lignende merker, men det er jo i en heeeelt annen prisklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...