Gjest caramiacaramella Skrevet 20. desember 2009 #21 Del Skrevet 20. desember 2009 Julaften Jeg bare elsker julen! Pyntingen, maten, at hele familien er samlet, pakkene, hvordan det lukter, tre nøtter til askepott...jeg elsker det alt sammen, kan nesten ikke vente Men nyttårsaften gleder jeg meg også veldig til, selv om det er et velkjent faktum(iallfall i min erfaring) at nyttårsaften alltid er en skuffelse :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 21. desember 2009 #22 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Julaften, nyttårsaften var kun "større" da jeg var mindre, men ikke nå. Nå føles det bare som en helt vanlig dag, spesielt fordi jeg også skal jobbe denne dagen langt unna familie og venner. Mvh Yvonne Endret 21. desember 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 21. desember 2009 #23 Del Skrevet 21. desember 2009 Uten tvil: julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 21. desember 2009 #24 Del Skrevet 21. desember 2009 Julaften her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. desember 2009 #25 Del Skrevet 21. desember 2009 nyttår! Kan ta helt av, pynte og feste. Ikke drikke så mye, men danse og kysse med sambo...hihihihihihihihiiiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 21. desember 2009 #26 Del Skrevet 21. desember 2009 Julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. desember 2009 #27 Del Skrevet 21. desember 2009 Julaften her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #28 Del Skrevet 21. desember 2009 Julaften er vel det jeg ser mest frem til. Veldig koselig å være sammen med hele familien, pinnekjøtt lukten i huset og gavene under treet. Nyttårsaften-> ofte blir det feiret med flere folk enn på julaften. Med god mat, godt selskap og fyrverkeri er også dette en dag å se frem til. Så jeg sier ja takk begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå