Gå til innhold

Hva er "spillet" hans?

Gjest Gjest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Usikker_*

Er ganske så "fersk" på markedet. Har egentlig aldri datet før, for var sammen med eksen siden jeg var 16 og nå er jeg 22.

Har møtt en på 25. Har møtt han to ganger og begge gangene har endt med overnatting og det som hører meg :P

Han har ikke stresset med å få meg til å dra dagen etter, heller det motsatte.

Jeg ga utrykk for at jeg ønsket og forsette slik uten forpliktelser, leve live litt og leke, frem til vi evt. så hvor det tok oss henne. Etter dette ble det stille. Prøvde å spørre han om hva han tenkte, men fikk bare diffuse svar tilbake, men at døra sto på gløtt.

Det gikk en mnd, men så plutselig etter jeg hadde gjort meg utilgjengelig en stund, tok han kontakt igjen på en litt snodig måte.

Han skyldte på at han var sjenert og ville at jeg skulle si noe.

Han har ikke akkurat vist seg fra sin "sjenerte" side før.

Er dette et del av et spill for en player. Eller kan det faktisk hende at han har blitt litt betatt, men da også blitt sjenert av det. Fordi han føler han ikke har helt kontrollen lenger. For noe som bare skulle være gøy, kunne plutselig vise seg å bli mer alvorlig?

Noe tanker her gutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_anonym_*
Er ganske så "fersk" på markedet. Har egentlig aldri datet før, for var sammen med eksen siden jeg var 16 og nå er jeg 22.

Har møtt en på 25. Har møtt han to ganger og begge gangene har endt med overnatting og det som hører meg :P

Han har ikke stresset med å få meg til å dra dagen etter, heller det motsatte.

Jeg ga utrykk for at jeg ønsket og forsette slik uten forpliktelser, leve live litt og leke, frem til vi evt. så hvor det tok oss henne. Etter dette ble det stille. Prøvde å spørre han om hva han tenkte, men fikk bare diffuse svar tilbake, men at døra sto på gløtt.

Det gikk en mnd, men så plutselig etter jeg hadde gjort meg utilgjengelig en stund, tok han kontakt igjen på en litt snodig måte.

Han skyldte på at han var sjenert og ville at jeg skulle si noe.

Han har ikke akkurat vist seg fra sin "sjenerte" side før.

Er dette et del av et spill for en player. Eller kan det faktisk hende at han har blitt litt betatt, men da også blitt sjenert av det. Fordi han føler han ikke har helt kontrollen lenger. For noe som bare skulle være gøy, kunne plutselig vise seg å bli mer alvorlig?

Noe tanker her gutter?

Når DU tilbyr han sex uten forpliktelser, og han DA skygger unna, kan han vel neppe være player? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_usikker_*
Når DU tilbyr han sex uten forpliktelser, og han DA skygger unna, kan han vel neppe være player? :P

Var det jeg også stusset på. Med mindre han er redd jeg skal utvikle følelser og at det skal ødelegge det hele.

Han er i alle fall tiltrukket av meg, merker jo det på hele gutten, samt at han har gitt klare utrykk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...