Gå til innhold

Din yndlingsjulefilm?

Gjest Miss O'Hara

Anbefalte innlegg

Gjest Miss O'Hara

Jeg har Love Actually som en av de filmene, men er helt blank på hvilke andre som er sånn standard julestemningfilmer. Nei, der kom jeg forresten på The Holiday, den synes jeg er kjempefin.

Noen forslag? Hvilken film må du se for å få stemningen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Love, Actually er fantastisk fin - jeg håper jeg får den på DVD under juletreet i år.:) Dessuten liker barna å se Hjelp, vi må på juleferie http://www.youtube.com/watch?v=ian6NyXpszw, så den hører også julen til her i huset. Og den er jo skikkelig fjollete morsom, da. :fnise:

Jeg får også veldig julestemning av Tre nøtter til Askepott. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Jeg har Love Actually som en av de filmene, men er helt blank på hvilke andre som er sånn standard julestemningfilmer. Nei, der kom jeg forresten på The Holiday, den synes jeg er kjempefin.

Noen forslag? Hvilken film må du se for å få stemningen? :)

Love actually

Polarekspressen

Alle disneytegnefilmer (selv om de ikke er julefilmer)

Alene hjemme 1 og 2

The grinche

Tre nøtter til askepott selvfølgelig

+ mange mange fler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss O'Hara
Karl Bertils Julafton!

Der sa du det, den er kjempefin. Og så er det en liten film om en snømann og en liten gutt, jeg lurer på om den bare heter Snømannen eller noe sånt? En tegnefilom of sorts, uten dialog.

Selvfølgelig Snekker Andersens jul, den er helt utrolig.

Synes også The family Stone (kommer til søndag på Tv3 tror jeg) er fin. Rar, men jeg liker den.

Jeg prøvde å søke på imdb.com, men skjønner ikke helt greia. Mange filmer man forbinder med jul har ikke nødvendigvis jul som hovedtema i filmen eller ord i tittelen, det er bare blitt sånn fordi den er lansert rundt juletider og utspiller seg vinterstid. Fant et søk som fikk opp en del filmer, men ikke helt spot on, her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt folkens, kan ikke se på voksenfilm i jula vel? :gjeiper:

Mine favoritter er:

Hook ( http://www.youtube.com/watch?v=LTw6nazlAto ) Tidenes feelgood-film, alltid rett tilbake til den gangen jeg var liten gutt og forelsket meg i film for første gangen

Back to the Future (

) When this baby hits 88 mph, you're gonna see some serious shit Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26
Love Actually, The Holiday og ikke minst Alene Hjemme 1 og 2.

The holiday har jeg aldri sett. Ser flere har nevnt den så nå føler jeg at jeg burde se den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...