Gjest Miss O'Hara Skrevet 18. desember 2009 #1 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg har Love Actually som en av de filmene, men er helt blank på hvilke andre som er sånn standard julestemningfilmer. Nei, der kom jeg forresten på The Holiday, den synes jeg er kjempefin. Noen forslag? Hvilken film må du se for å få stemningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. desember 2009 #2 Del Skrevet 18. desember 2009 The Nightmare Before Christmas og Love, Actually. Litt forskjellige de der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. desember 2009 #3 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg synes "Mens du sov" er fin -særlig scenen på glattisen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. desember 2009 #4 Del Skrevet 18. desember 2009 Basert på en bok av Ulf Stark: Kan du vissla Johanna http://cdon.se/media-dynamic/images/produc...d2c977c300f.jpg Charles Dickens: A Christmas Carol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. desember 2009 #5 Del Skrevet 18. desember 2009 Love, Actually er fantastisk fin - jeg håper jeg får den på DVD under juletreet i år. Dessuten liker barna å se Hjelp, vi må på juleferie http://www.youtube.com/watch?v=ian6NyXpszw, så den hører også julen til her i huset. Og den er jo skikkelig fjollete morsom, da. Jeg får også veldig julestemning av Tre nøtter til Askepott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 18. desember 2009 #6 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg har Love Actually som en av de filmene, men er helt blank på hvilke andre som er sånn standard julestemningfilmer. Nei, der kom jeg forresten på The Holiday, den synes jeg er kjempefin. Noen forslag? Hvilken film må du se for å få stemningen? Love actually Polarekspressen Alle disneytegnefilmer (selv om de ikke er julefilmer) Alene hjemme 1 og 2 The grinche Tre nøtter til askepott selvfølgelig + mange mange fler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. desember 2009 #7 Del Skrevet 18. desember 2009 Karl Bertils Julafton! Dessuten Tre nøtter til Askepott og Love Actually. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 18. desember 2009 #8 Del Skrevet 18. desember 2009 Karl Bertils Julafton! Der sa du det, den er kjempefin. Og så er det en liten film om en snømann og en liten gutt, jeg lurer på om den bare heter Snømannen eller noe sånt? En tegnefilom of sorts, uten dialog. Selvfølgelig Snekker Andersens jul, den er helt utrolig. Synes også The family Stone (kommer til søndag på Tv3 tror jeg) er fin. Rar, men jeg liker den. Jeg prøvde å søke på imdb.com, men skjønner ikke helt greia. Mange filmer man forbinder med jul har ikke nødvendigvis jul som hovedtema i filmen eller ord i tittelen, det er bare blitt sånn fordi den er lansert rundt juletider og utspiller seg vinterstid. Fant et søk som fikk opp en del filmer, men ikke helt spot on, her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #9 Del Skrevet 18. desember 2009 Alt med Kevin Costner: The Body Guard! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. desember 2009 #10 Del Skrevet 18. desember 2009 Love Acctaully. Lite originalt skjønner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 18. desember 2009 #11 Del Skrevet 18. desember 2009 Love Acctaully. Lite originalt skjønner jeg... Men den filmen er jo fantastisk herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 19. desember 2009 #12 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Ærlig talt folkens, kan ikke se på voksenfilm i jula vel? :gjeiper: Mine favoritter er: Hook ( http://www.youtube.com/watch?v=LTw6nazlAto ) Tidenes feelgood-film, alltid rett tilbake til den gangen jeg var liten gutt og forelsket meg i film for første gangen Back to the Future ( ) When this baby hits 88 mph, you're gonna see some serious shit Endret 19. desember 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 19. desember 2009 #13 Del Skrevet 19. desember 2009 Love Actually, The Holiday og ikke minst Alene Hjemme 1 og 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 19. desember 2009 #14 Del Skrevet 19. desember 2009 Love Actually, The Holiday og ikke minst Alene Hjemme 1 og 2. The holiday har jeg aldri sett. Ser flere har nevnt den så nå føler jeg at jeg burde se den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. desember 2009 #15 Del Skrevet 19. desember 2009 Tre nøtter til Askepott. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. desember 2009 #16 Del Skrevet 19. desember 2009 Love, Actually sendes på TV3 Lillejulaften kl.21.20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. desember 2009 #17 Del Skrevet 19. desember 2009 En tråd til om julestemningsfilmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 19. desember 2009 #18 Del Skrevet 19. desember 2009 Takk, Billa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 19. desember 2009 #19 Del Skrevet 19. desember 2009 Bruker å se på Hjelp, det er juleferie. Blir nok den i år også Så må jeg se Tre nøtter til askepott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #20 Del Skrevet 19. desember 2009 Hjemme alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå