Gjest Gjest_Lise-Lotte_* Skrevet 19. desember 2009 #21 Del Skrevet 19. desember 2009 Hdde blitt fornøyd. Er du i tvil inkluderer du et klippekort på sex (3 klipp) som kun gjelder i Praha DA blir han med - og GLEDER seg :-) Unnskyld meg - men klippekort på sex ? Herremin, tror mannen min hadde ledd seg ihjel, og jeg hadde følt meg som en hore. Sex er ikke noe man bestiller med klippekort, det er noe begge må jobbe med for å skape spenning og kåtskap. Hvor erotisk er det med et klippekort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 19. desember 2009 #22 Del Skrevet 19. desember 2009 Unnskyld meg - men klippekort på sex ? Herremin, tror mannen min hadde ledd seg ihjel, og jeg hadde følt meg som en hore. Sex er ikke noe man bestiller med klippekort, det er noe begge må jobbe med for å skape spenning og kåtskap. Hvor erotisk er det med et klippekort? Det handler om humor. Gjøre noe litt artig ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 19. desember 2009 Hehe noe klippekort på sex blir det nok ikke, orker ikke å utsette meg selv for det hvis ikke kvalmen har gitt seg eller lysten er på bånn MEN forslaget var jo søtt Mange gode forslag her som kan passe han, hvis jeg blir shoppinggal så parkerer jeg han på en pub så han kan sitte å kose seg det er HAN som skal ha det best så vi finner nok på noe som han liker håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 20. desember 2009 #24 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg tror dere kommer til å få det kjempefint på tur, jeg. Samboeren min er av den typen som i utgangspunktet kan være vrien å få med seg til nye steder, men når jeg først har fått lokket han med, så reiser han gjerne avgårde på nye turer. Hvor vi reiser er ikke så nøye så lenge hotellet er rent og pent, det inkluderer mer enn to overnattinger og det er utenfor Norge. Og en storbyferie er det man gjør det til selv. Man må ikke shoppe hvis man ikke gidder, og det finnes alltids mye annet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå