Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?

Gjest atti

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hehe, om du er 100% heteroseksuell så har du ikke lyst på sex med en annen mann! Har du lyst på både kvinner og menn så er du biseksuell. Men det er da også helt greit! Ville  bare rydde opp i misforståelsen.

Anonymkode: 9d814...005

Veldig viktig og bra at du fikk satt den merkelappen! Hvem vet hva som hadde skjedd dersom vi hadde latt fyren definere sin egen seksualitet da? Kepp up the good work!

Siden du åpenbart er greie på dette, så kan du kanskje oppklare eventuelle misforståelser i følgende scenarier:

Er man biseksuell hvis man...

• På et eller annet tidspunkt har fantasert om sex med samme kjønn en gang, men aldri levd det ut?
  • Fantaserer om sex med samme kjønn regelmessig, men aldri lever det ut? 
  • Fantaserer, prøver det ut og finner ut at man ikke liker det, for så aldri å tenke på det igjen?
  • Gjør det én gang bare for å ha prøvd det?
  • Synes det er greit nok, men har en klar preferanse for motsatt kjønn?

Er veldig spent på akkurat hvor denne grensen går.

Selv kan jeg fantasere om mmf-trekant og av og til sex med en annen mann, men har aldri møtt en mann jeg har vært seksuelt tiltrukket av og har ingen planer om å leve det ut. Hva er jeg?

Anonymkode: bc8ec...2f6

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Min fantasi er å få bruke nabojenta på 23 akkurat som jeg vil. Binde henne fast i ei seng og utnytte henne.

Først barbere henne helt glatt, så bruke diverse leketøy på henne, ta henne i alle hull og så la hun suge meg mens hun får buttplugg i anus og dildo i fitta.

Til slutt tar jeg henne vekselsvis i alle tre hull og avslutter med å sprute henne full i rumpa.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min forbudte fantasi er å tilfeldigvis se stedattera mi i dusjen. Det har hendt at hun ikke låser døra når hun dusjer. Spesielt om hun ikke tror jeg er hjemme. 

Anonymkode: d6bc1...42d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid seriøst kunne tenkt meg feks en langhelg på sommeren ved ei hytte hvor vi var samlet en gjeng (12 - 25 stk ..eller flere). Hvor vi alle gikk mer eller mindre halvnakne/ nakne hele helgen med et felles ønske. - og det var at alle kunne ha sex (stort sett) med hvem de ville, når de ville og hvordan de ville. Hvor alle deltok i ville gruppe sex og orgier når de ønsket det, samt heftige gang bang som man kunne nyte synet av om man ikke deltok selv ;)

En deilig solfylt uteplass hvor alle nøt deilig hemningsløs sex i og rundt bassenget. Med bar og grill mat servering etter ønske, og kanskje noen sex leker/ konkurranser med sex premier for stemningens skyld ;)

Dette har vært en fantasi i mange år nå... men så absolutt ikke noen forbudt fantasi. Men tviler vel på at en sånn invitasjon dukker opp i postkassa sånn helt av seg selv.. ;) hehe.. Men rått, morsomt, spennende og digg hadde definitivt vært!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha to jenter, der de bytter på å spanke meg og suge meg samtidig, det er garantert deilig og opphissende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.1.2024 den 23.31):

Min forbudte fantasi er å tilfeldigvis se stedattera mi i dusjen. Det har hendt at hun ikke låser døra når hun dusjer. Spesielt om hun ikke tror jeg er hjemme. 

Ligg unna henne din føkings creep. Slå opp med moren hennes å Hut deg ut i dag, helst i går. GRØSS

Anonymkode: 0d498...db7

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/3/2024 at 11:31 PM, AnonymBruker said:

Å, den er nasty...

Anonymkode: 4e7f9...0c6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Ligg unna henne din føkings creep. Slå opp med moren hennes å Hut deg ut i dag, helst i går. GRØSS

Anonymkode: 0d498...db7

Hæ? Kan jo hende hun både er over 16 og jævla digg. Garantert finere enn moren

Anonymkode: c8ec0...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/10/2024 at 10:22 PM, Tony-S said:

Har alltid seriøst kunne tenkt meg feks en langhelg på sommeren ved ei hytte hvor vi var samlet en gjeng (12 - 25 stk ..eller flere). Hvor vi alle gikk mer eller mindre halvnakne/ nakne hele helgen med et felles ønske. - og det var at alle kunne ha sex (stort sett) med hvem de ville, når de ville og hvordan de ville. Hvor alle deltok i ville gruppe sex og orgier når de ønsket det, samt heftige gang bang som man kunne nyte synet av om man ikke deltok selv ;)

En deilig solfylt uteplass hvor alle nøt deilig hemningsløs sex i og rundt bassenget. Med bar og grill mat servering etter ønske, og kanskje noen sex leker/ konkurranser med sex premier for stemningens skyld ;)

Dette har vært en fantasi i mange år nå... men så absolutt ikke noen forbudt fantasi. Men tviler vel på at en sånn invitasjon dukker opp i postkassa sånn helt av seg selv.. ;) hehe.. Men rått, morsomt, spennende og digg hadde definitivt vært!

Lykke til med å finne 25 pers hvor alle har lyst å ligge med alle. Mest sannsynlig er damene der kun interessert i sex med 1-2 av mannfolka helst, mens mannfolka knuller gjerne alle damene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lykke til med å finne 25 pers hvor alle har lyst å ligge med alle. Mest sannsynlig er damene der kun interessert i sex med 1-2 av mannfolka helst, mens mannfolka knuller gjerne alle damene. 

tenk så fælt å være den eneste ingen ville knulle?? 😭😭😭😂

Her er mine:

- Jeg er ute et landlig sted, skal krype gjennom et hull i et gjerde. Setter meg fast midtveis, stående på alle fire...., og da kommer det en fyr, gjerne en 50+ (jeg er 30+) og ser sitt snitt. Han trekker buksa og trusa mi ned og teaser meg plaskvåt (selv om jeg "ikke vil") før han knuller meg, så går han på andre siden og bruker munnen min til å rengjøre pikken. 

- At jeg dater/er sammen med en fyr som bruker wand eller lignende på meg utenpå undertøyet, mens vi står på for eks kjøkken (gjør noe annet enn å ligge i senga) også kommer jeg så hardt at jeg squirter/tisser på meg gjennom trusa. med medfølgende flauhet/erting, kanskje noen vage trusler om bleie 🤫 (det er ikke engang en kink jeg har eller bryr meg om, men trusselen......)

- jeg må haike langs en øde vei og det kommer en mann kjørende med trailer som gjerne plukker meg opp. men at jeg må suge han. han er gjerne litt uvasket og ulekker, og jeg må sleike og suge ballene også. Jeg må ha BHen av slik at han kan ta på puppene når som helst, og får se brystvortene under klærne. 

- Er også så opphengt i pupper. har ganske fine pupper selv, men de er små/middels. Drømmer så ofte om skikkelig budeie/bondekone-pupper, sånn store pupper jeg kan/må sutte på. Vil at ei fyldig dame tvinger meg til å suge puppene hennes, og at jeg føler meg tvunget men også liksom blir helt besatt av de når jeg gjør det.

Drømmer faktisk om å suge på mannepupper også. Til sånn skikkelig hårete leather daddy med store mannejur 😂 Jeg vil ha pupp 🤪🥴😭

Anonymkode: 91462...e58

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.12.2023 den 8.56):

Jeg tenner på aldersforskjell. 
så min forbudte fantasi er å jobbe som hjemmehjelp og reiser rundt og stelle gamle menn og gi de litt mer behandling enn de pleier å få. 

Anonymkode: 560bb...4fa

Oj finnes det virkelig flere som meg? Skammer meg sånn over at jeg tenner på gamle menn. Altså typ bestefedrene til venninnene mine. 

Anonymkode: bbf48...161

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tony-S skrev (På 10.1.2024 den 22.22):

Ta det en tur på et swingershotell på Gran C, kan tikke av på flere av de tingene du er ute etter😉

Anonymkode: 57efd...6ae

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissKatt skrev (På 12.1.2024 den 9.06):

Å arrangere en konkurranse for å kåre den mannen som er aller best til å gi oralsex 

Gi beskjed da, for her er vinneren 😁

Anonymkode: 08535...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Gi beskjed da, for her er vinneren 😁

Anonymkode: 08535...f82

Det eneste du bekrefter med et slikt innlegg er hvor lite selvinnsikt mange menn har.

Anonymkode: e2e14...9ce

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg drømmer om og se min kone nyter en mann som har stort utstyr 🙈 BBC og etterhvert bli med selv 😉

Anonymkode: 994cb...c1e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andrew skrev (På 15.1.2010 den 11.19):

Bruker alltid å tenke at jeg ligger i en helt enorm gryte, hvor det flyter krydder, grønnsaker og kjøttbiter rundt meg. Jeg er naken og vannet jeg ligger i er akkurat så varmt at deg gjør litt vondt. Gjennom overflaten kommer fire havfruer, som ikke går over i fisk ved midjen, men ved knærne (to stk mindre fiskehaler altså), men som har gjeller på halsen. Elton John spiller piano og synger Yellow Brick Lane fra en flytebrygge(jeg har satt sangen på på CD før jeg legger meg ned for å fantasere) mens de begynner og småbite og suge på kroppen min; ører, brystvorter, pikk, tær, knehaser og armhulehår. De legger meg så på et enormt laurbærblad og begyner å smøre meg inn med en slags rogn de tar fra sin egen kropp. Det begynner å bli mektig varmt nå, og jeg har enorm erekson som svaier som en mast. Havfrue 1 skrever over meg, og jeg oppdager til min forskrekkelse (positive sådann) at pikken kommer UT IGJEN av hennes andre hull. Det blir plass til å tre på alle de fire vakre vesenene på mitt lem på denne måten, og de stønner og vrir seg som fisk på land. Rett før jeg kommer ser jeg at et gigantisk ansikt ser på meg overfra, og senker en enorm suppeøse ned mot meg. Så kommer jeg, og da gidder jeg ikke fantasere videre, så jeg vet ikke hva som skjer videre. Kona mi liker at jeg forteller henne denne fantasien før vi har sex. Jeg fortalte den til en på jobben en gang, men det angrer jeg på.

Denne er så morsom at det er verdt å trekke den opp igjen, 14 år senere. 

Anonymkode: ed90d...218

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer om å møte to venninner i midten av 20årene på ferie som synes jeg er alt forgammel for dem. Men for å være snille får jeg slikke dem så mye jeg vil

Anonymkode: dbd4a...583

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trener for de lokale damehåndballaget, og blir invitert med i dusjen etter trening...

Anonymkode: 4e7f9...0c6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...