Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?

Gjest atti

Anbefalte innlegg

Okei 😋👍

Takker for tipset. hehe... Nå var jo 25 stk å ta litt i selvfølgelig (hvis man skal tilnærme seg noe som helst av virkeligheten). 😁 

Men det var jo en fantasi som var "oppgaven" her. 😉 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en lesbisk dame, vil ha sex med min nabo som også er dame. Vi har en god naboforhold, og hun snakker til meg på en snill måte, sikkert fordi datteren hennes også er rundt min alder. Av og til kan jeg ikke la være å stirre på puppene hennes eller ræva når hun går foran meg. Hun er helt nydelig og jeg vil bare ta henne dagen lang. synd at hun er gift med en mann og har barn. Hun er også rundt 20 år eldre enn meg haha, men faen så deilig hun er 

Anonymkode: 43ee8...f42

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at noe av det er forbudt. Men det som tenner aller mest er 20 års  (pluss-minus) alderforskjell oppover. Ei dame i slutten av 50-årene/begynnelsen av 60-årene. Tabu, spennende og deilig fantasi.

Tenner også på mye yngre, men der vet man aldri om jenta/kvinnen kan angre og skape problemer for deg i ettertid. Så det ødelegger litt for fantasien rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg fantaserer om å være et sexleketøy i et forhold, og bli brukt godt og lenge, gjerne av flere, på nesten alle mulige måter. Jeg er hyperseksuell og elsker å være underdanig. 

Jeg vet dette for mange høres ut som en drøm, men jeg synes det er utrolig pinlig å innrømme.

Anonymkode: 78acc...938

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/18/2009 at 12:24 AM, stitch said:

Jeg fantaserer om at gynekologen begynner å slikke meg, også knuller han meg etterpå, i stolen selvfølgelig

Det er det gynekologer som har prøvd på. Det ble ingen suksess for legen.

Anonymkode: c04c6...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for dumt. Jeg drømte om å hoppe i fallskjerm. Jeg fikk det.  Drømmer er til å opplevelser. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 9.37):

Gi beskjed da, for her er vinneren 😁

Anonymkode: 08535...f82

Bevis det 🤣🤣🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli behandlet som et sexleketøy av flere eldre menn (er kvinne i 20-årene), penetrert på alle måter og holdt nede i flere dager.

egentlig, og veldig tabu, har den beste sexen jeg noen gang har hatt vært voldtekter. Flaut å innrømme at man vil voldtas, og føles veldig feil når voldtekt egentlig er noe grusomt ingen burde oppleve.

Anonymkode: 2f350...b64

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

$$$ Fantaserer om Sindre Finnes. Det er gutten sin som finner penger der andre ikke gjør det. $$$

Anonymkode: 4ef5e...a19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Å bli behandlet som et sexleketøy av flere eldre menn (er kvinne i 20-årene), penetrert på alle måter og holdt nede i flere dager.

egentlig, og veldig tabu, har den beste sexen jeg noen gang har hatt vært voldtekter. Flaut å innrømme at man vil voldtas, og føles veldig feil når voldtekt egentlig er noe grusomt ingen burde oppleve.

Mange kvinner blir tent av tanken på å bli voldtatt. Det er ikke unormalt. Fordi det er ikke å bli voldtatt de egentlig tenner på, men helt vanlige ting som å bli tatt av en veldig sterk mann, å føle seg hjelpeløs og underdanig, å vekke så sterk lyst i mannen at han blir helt gal osv. Alle disse elementene ligger i selve voldtekten som neppe noen ønsker seg egentlig. Også menn tenner på å bli tatt, på en måte. Lysten hos mannen er ikke like sterk som hos mange kvinner. For mannen uttrykkes denne lysten i form av at han ønsker at hun er mer aktiv, tar initiativ, gjerne ved å være øverst. Dvs sitte på ansiktet hans, å ri han osv. Da føler mannen seg hjelpeløs og underdanig, det er en god følelse for mange, å være den som blir "tatt". 

Anonymkode: e2e14...9ce

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helg på en hytte/leilighet med mange deilige damer kun i stringtruse som vil ha sex med meg så mye jeg orker og med hverandre. Forsåvidt ikke forbudt, men ikke så lett å gjennomføre 

Anonymkode: 79e06...47b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en skikkelig deilig fantasi akkurat....

Jeg sitter i dusjen og varmer meg, og er i en litt sånn skikkelig døs pga varmen...

Så kommer han inn....

Kikker på meg med øynene fulle av begjær og lyst...Jeg ser det på han lang vei....

Jeg dusjer litt forsiktig opp og ned langs leggene, mens jeg kikker på han.

Blikket han er helt fiksert på det han ser...

Så stenger jeg av vannet...åpner dusjdøra forsiktig.....så krabber jeg ut bare med overkropp på utsiden av dusjen...

Han kommer nærmere, setter seg ned på huk og begynner å kline med meg ...

Tungene våre erter hverandres, og beveger seg fascinerende lett....

Så tar han en hånd, og klyper litt forsiktig i den ene brystvorten min...

Nå begynner jeg å kjenne at jeg er skikkelig våt...

Så kysser han meg, mens han rygger forsiktig....jeg følger etter hele tiden etter med munnen min i hans...

Så når jeg er ute av dusjen så går han bak meg og lukter på fitta mi, smaker forsiktig med tunga....bare litt sånn innimellom og av og til....

Så åpner han knappen på buksa si, og drar buksa forsiktig ned...står der i bar overkropp med buksa på knærne bak meg ...

Han tar kuken og streifer borti fitta mi....flere ganger...bytter på å bruke kuken og tunga...

Jeg puster tungt og peser nesten nå...

Så styrer han kuken inn i fitta, og beveger seg sakte og bestemt...

Jeg er så kåt at jeg hikster...

Så stopper han opp og kysser meg på ryggen...

Jeg blir nesten febrilsk, og forsøker å jokke mot kuken hans....

Han bare fortsetter å kysse, og holder kuken helt i ro....

Når han ser at jeg slapper av så setter han opp tempoet litt...ikke fort...bare ikke så sakte....han stønner litt innimellom...

Så tar jeg meg selv på klitten, og kjenner at jeg er nesten sprekkeferdig av kåthet....

Jeg setter opp tempoet med å massere klitten, og kjenner bare varmen brer seg...

Idet jeg er på randen av orgasme så hører jeg han puster veldig tungt bak meg...

Jeg klemmer så godt og hardt jeg kan rundt kuken hans...

Så kjenner jeg rykningene i kuken hans idet han spruter, og jeg hyler i orgasmerus....

Endret av Irak
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i mange år en forbudt fantasi, men så opplevde jeg den fantasien uten at det var meningen, og det var ikke godt å oppleve det. Så nei alle fantasier er ikke godt å oppleve.

Anonymkode: 46d82...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ONS, dra hjem og be mannen min sleike meg ren for sæd. Så repetere det neste helg med samma mann. Etterhvert ha begge som slaver. Med hver sin funksjon

Anonymkode: 2338f...088

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil S. skrev (På 21.12.2009 den 20.31):

Forbudte fantasier har jeg ikke noen av, men det å ha en avtalt førstegangstreff ved at ei kvinne lå naken på rygg under dyna i et helt mørkt soverom, og jeg gav henne verdens lengste forspill uten at hun selv fikk lov til å røre på en finger hadde jo vært noe...

😉

Den har jeg fått vært med på. Avtalte treff med et par der han slapp meg inn på hotellrommet, uten et ord. Hun lå i senga med blindfold og bundet på hender og føtter. Jeg fikk "forsyne meg" som jeg ønsket innenfor avtalte rammer mens han så på. Etterhvert ble tau og blindfold fjernet, og vi hadde en herlig trekant. 

Ellers har jeg ingen fantasier som er forbudte ved lov, hvis det er det man snakker om. Public sex med fare for å bli fersket er kanskje det nærmeste, for jeg liker å se og bli sett, men ønsker jo på ingen måte å utsette noen som ikke er interessert i å se for dette. En fin løsning er jo da steder der det er "innafor", som swingersklubber, plasser som Maspalomas, Cap d'Agde etc. eller enkelte steder ute her på østlandet og rett over grensa der alle vet og aksepterer hva som foregår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er nok ikke forbudt den heller da alt foregår i en fantasiverden der jeg kan ha sex med nær sagt alt og alle når og hvor jeg måtte ønske🤔 Ikke klarer jeg å forklarer hvordan den verden ser ut heller men det ser kanskje litt ut som en animert fantasiverden full av vakre sexy mennesker og lite annet🤔😳😂 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 20.42):

Hvordan?

- forfatteren

Just do it heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabojenta på 16 er en "forbudt" fantasi. Ikke forbudt ved lov, men likevel. Jeg er 48 og god venn med foreldrene hennes.

Anonymkode: 08535...f82

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg! Skriver jeg ned den her blir det bare drittslenging og post blir slettet av admin.

Alt var bedre før i tiden 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...