Gjest REV Skrevet 16. september 2010 #221 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg fantaserer om å møte ei yngre (ca 20 år) jente på et hotellrom. På forhånd har hun tatt sovepiller slik at hun sover hardt. Det skal være hennes egne piller og egen vilje. Men hun tar av seg alle klærene for hun sovner og lar døren være ulåst. Legger seg i sengen og sovner. Etter en stund ankommer jeg og hun er totalt min for hele natten. Vi har avtalt at alt er lov utenom ren vold og sette merker.. mmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest REV Skrevet 16. september 2010 #222 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg fantaserer om å møte ei yngre (ca 20 år) jente på et hotellrom. På forhånd har hun tatt sovepiller slik at hun sover hardt. Det skal være hennes egne piller og egen vilje. Men hun tar av seg alle klærene for hun sovner og lar døren være ulåst. Legger seg i sengen og sovner. Etter en stund ankommer jeg og hun er totalt min for hele natten. Vi har avtalt at alt er lov utenom ren vold og sette merker.. mmmmmm Samme mann igjen.. må innrømme at en fantasi er at jeg selv ligger der også.. med en mann invitert. Dette er enten en gutt på 18 eller mann på 55+. Jeg er selv 38. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Subtessa Skrevet 21. oktober 2013 #223 Del Skrevet 21. oktober 2013 Drømmer om wet. Hatt litt av det for mange år siden, da var det ikke helt min greie. Men nå har jeg et sterkt ønske om å tisse noen i ansiktet og munnen. Fantaserer også om å bli holdt som fange. Misbrukt gjerne av flere menn. Ikke sånn kjempe voldelig, men litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 21. oktober 2013 #224 Del Skrevet 21. oktober 2013 Å ligge under mens dama står og skrever over meg og pisser både på kroppen og munnen er noe som tenner meg veldig..selv om jeg aldri har hatt sjansen til å prøve det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #225 Del Skrevet 21. oktober 2013 Å henge en eller flere svært vakre kvinner. Ville selvsagt aldri gjort noe slikt i virkeligheten. Anonymous poster hash: 1ecaf...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #226 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har mange ganger fantasert om søsteren min. Anonymous poster hash: 178a5...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #227 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har en gjentakende fantasi som jeg aaalltid kommer av, og det er at jeg kommer hjem tidligere enn ventet og finner samboeren min til sengs med min beste venninne. Hun er ganske formfull - og de har hatt sex før (før jeg kom inn i bildet altså). Hun ligger på magen, han stryker henne nedover ryggen, hun sprer beina, han begynner å stryke henne mellom beina, opp langs rumpesprekken og jeg står hele tiden i den smale døråpningen og ser på. Han kysser og suger på puppene hennes, og det ender med heftig analsex. Hun koser med seg selv samtidig og kommer hardt, han kommer inni henne - og jeg ser alt. Det føles veldig forbudt for meg for jeg ville aldri godtatt noe sånt i virkeligheten, jeg er altfor sjalu. Men den fantasien altså .... Anonymous poster hash: 1b1d2...76e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiimainen teini Skrevet 21. oktober 2013 #228 Del Skrevet 21. oktober 2013 Okei, dette vil nok høres teit ut, men here goes: Jeg fantaserer ofte om å få to veltrente menn til å sloss om meg. De er kun iført underbukse, og før kampen starter, smører jeg dem inn med olje på overkroppen. Så sitter jeg og nyter kampen, til en av dem enten ligger bevisstløs eller har blitt for svak til å fortsette. Jeg river underbuksa av vinneren, som løfter meg opp og knuller meg hardt oppetter veggen. Før folk begynner å fyre opp faklene, dette er kun en fantasi, som vil forbli en fantasi. Jeg ville aldri finne på å arrangere noe slikt i virkeligheten, og heller ikke forvente at noen er dumme nok til å bli med på det. Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #229 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kanskje ikke direkte forbudt, men.. Sex med søskenbarnet mitt Anonymous poster hash: 2724d...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiimainen teini Skrevet 21. oktober 2013 #230 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kanskje ikke direkte forbudt, men.. Sex med søskenbarnet mitt Anonymous poster hash: 2724d...89a Ikke forbudt, er akkurat fjernt nok. Må selv innrømme at jeg er litt kåt på en av fetterne mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #231 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg fantaserer om at min mann byr meg fram til en annen mann, sprer beina mine ut og sier "forsyn deg", og den andre mannen forsyner seg og slikker meg, og til slutt puler meg mens mannen min fortsatt holder meg fast. Og jeg fantaserer om å se min mann bli pult av en annen mann, og jeg skal føre pikken på plass, og smøre med oljer. Jeg vil også se at de suger hverandre, og nyter det hemningsløst, uten tanke for at jeg er der og ser på dem. Og så fantaserer jeg en del om andre, altså om situasjoner der jeg ikke selv er involvert. Jeg fantaserer om at noen blir brukt som eksempel i anatomi og seksualundervisning, det står altså en gynekologstol fremme i klasserommet, og den stakkars jenta blir kommentert, pekt på, diskutert, kjent på og undersøkt på alle mulige måter. "HER er klitorisen, og man kan håndtere den på mange ulike måter, f.eks. sidelengs slik, eller med runde bevegelser slik. Og G-punktet sitter HER, og dere kan se at stimulering av G-punket fører til en umiddelbar reaksjon" Og så utvikler det seg selvsagt, og alle guttene puler henne etter tur, i rent undervisningsøyemed naturligvis. Igjen med kommentarer og diskusjoner og evaluering underveis. Og jeg fantaserer om å være i en gruppe der alle blir vurdert, målt, veid, testet og undersøkt, og så finner de ut at jeg er langt bedre enn de andre (ser bedre ut, er trangere, er mer tøyelig, er bedre egnet på alle måter) Jeg blir tatt til side og plukket ut til å være elskerinnen/slaven til direktøren, og få ekstra luksus og oppvartning, og må stille opp til alle døgnets tider til akkurat det han vil ha. Hva de andre gjør i mellomtiden, aner jeg ikke... Og så fantaserer jeg om å tvinge noen til analsex. Kvinne eller mann, spiller ingen rolle. Jeg presser fingrene inn, mens de protesterer høylydt, prøver å vri seg unna. Og min mann kjører pikken inn, mens jeg holder han/henne fast, og de hyler og roper nei. Det skal ikke være smerteskrik, det skal bare være at de absolutt ikke har lyst. Og jeg har mange, mange flere.... Anonymous poster hash: e22cb...c7d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkenkoz Skrevet 21. oktober 2013 #232 Del Skrevet 21. oktober 2013 Playrape Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #233 Del Skrevet 21. oktober 2013 Bruker alltid å tenke at jeg ligger i en helt enorm gryte, hvor det flyter krydder, grønnsaker og kjøttbiter rundt meg. Jeg er naken og vannet jeg ligger i er akkurat så varmt at deg gjør litt vondt. Gjennom overflaten kommer fire havfruer, som ikke går over i fisk ved midjen, men ved knærne (to stk mindre fiskehaler altså), men som har gjeller på halsen. Elton John spiller piano og synger Yellow Brick Lane fra en flytebrygge(jeg har satt sangen på på CD før jeg legger meg ned for å fantasere) mens de begynner og småbite og suge på kroppen min; ører, brystvorter, pikk, tær, knehaser og armhulehår. De legger meg så på et enormt laurbærblad og begyner å smøre meg inn med en slags rogn de tar fra sin egen kropp. Det begynner å bli mektig varmt nå, og jeg har enorm erekson som svaier som en mast. Havfrue 1 skrever over meg, og jeg oppdager til min forskrekkelse (positive sådann) at pikken kommer UT IGJEN av hennes andre hull. Det blir plass til å tre på alle de fire vakre vesenene på mitt lem på denne måten, og de stønner og vrir seg som fisk på land. Rett før jeg kommer ser jeg at et gigantisk ansikt ser på meg overfra, og senker en enorm suppeøse ned mot meg. Så kommer jeg, og da gidder jeg ikke fantasere videre, så jeg vet ikke hva som skjer videre. Kona mi liker at jeg forteller henne denne fantasien før vi har sex. Jeg fortalte den til en på jobben en gang, men det angrer jeg på. Denne er så herlig at den fortjener å bli bumpet. Noen hadde gjort det stort i musikkvideobransjen, og Elton John kommer aldri til å bli det samme. Plutselig ble mine egne fantasier veldig kjedelige. Favorittfantasien er nok at jeg blir invitert til et atelier drevet av homofile menn i 50-årene som har en del yngre, vakre, nakne menn rundt seg. Jeg er en av få kvinner de omgir seg med, er alene med denne gjengen av menn og må ligge i en gynekologstol og bli fotografert og tegnet. De velger ut en av de yngre mennene som skal knulle meg mens en fotograferer og de andre ser på. Anonymous poster hash: 7f254...06e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 22. oktober 2013 #234 Del Skrevet 22. oktober 2013 hehe, jeg hadde lenge en fantasi om en liten gnom med rød lue som sto oppå dynen og runket mens jeg hadde sex med kjæresten. Den fantasien forsvant etterhvert, kanskje jeg vokste fra gnomen? Nå er det stort sett gruppesex det går i. Fantasien altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 22. oktober 2013 #235 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Nå er det stort sett gruppesex det går i. Fantasien altså. Det finnes jo flere som har prøvd dette. Gruppesex altså, ikke gnomen Er det noe du ser for deg at du ønsker å teste ut eller bare ha det som en fantasi? Endret 22. oktober 2013 av Mike Waters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 22. oktober 2013 #236 Del Skrevet 22. oktober 2013 Det finnes jo flere som har prøvd dette. Gruppesex altså, ikke gnomen Er det noe du ser for deg at du ønsker å teste ut eller bare ha det som en fantasi? vet ikke, kanskje en gang når (hvis) sjalusien går vekk. Foreløpig er det mest tanken og fantasien jeg liker. Har hatt trekant uten at det var så mye å skryte over, hadde kanskje hatt mer glede av det om jeg var eldre og visste mer hva jeg likte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #237 Del Skrevet 22. oktober 2013 Fantaserer om å knulle en dame som er blind. Anonymous poster hash: eed0c...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 22. oktober 2013 #238 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) vet ikke, kanskje en gang når (hvis) sjalusien går vekk. Foreløpig er det mest tanken og fantasien jeg liker. Har hatt trekant uten at det var så mye å skryte over, hadde kanskje hatt mer glede av det om jeg var eldre og visste mer hva jeg likte. Trekanter er vanskelig, nesten så det er enklere om man er fler, da forsvinner noe av presset fra den som er i undertall kjønnsmessig med mindre dette er noe alle tre tenner på spesifikt. Endret 22. oktober 2013 av Mike Waters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #239 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg fantaserer om moren til en av elevene mine, en hentebrud fra Thailand som er ca. 20 år eldre enn meg selv. Drømmer om å bli elskeren hennes og å komme hjem til henne og pule henne mens mannen er på jobb, gjøre det til en fast greie. Jobber sakte, men sikkert, mot dette målet. Anonymous poster hash: 57473...0e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #240 Del Skrevet 22. oktober 2013 Forbudte fantasier har jeg ikke noen av, men det å ha en avtalt førstegangstreff ved at ei kvinne lå naken på rygg under dyna i et helt mørkt soverom, og jeg gav henne verdens lengste forspill uten at hun selv fikk lov til å røre på en finger hadde jo vært noe... ;-) Jeg har en fantasi om det, bare jeg er kvinnen Anonymous poster hash: ed25a...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå