Gå til innhold

Julegavene


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg vet at jeg får penger av mine bestemødre, og jeg vet at jeg får ca. det jeg ønsker meg av mamma og pappa. Men vet som regel aldri hva jeg får av samboer, svigersøsken og svigerforeldre. :) Helt ok ordning det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker ikke å få vite hva vi får, men svigermor klarer aldri å holde kjeft, enda jeg har fortalt henne "1000 vis av ganger" at jeg ikke vil vil hun skal fortelle hva vi får. Hver bursdag og jul forteller hun i forkant hva hun har kjøpt :(

Skulle trp vi hadde samme svigermor :ler:

Jeg fatter ikke hvorfor min svigers ikke kan holde det for seg selv, det er jo vanligvis i tråd med en meget detaljert ønskeliste (som hun maser om å få helt fra august...), så hun trenger virkelig ikke bekymre seg for om gaven passer eller ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

I min familie og blant mine venner er julegaver strengt hemmelig. Selvfølgelig er det lov å hinte vilt, slik at alle blir skikkelig nysgjerrige... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hogwash_*
I min familie er en stor del av moroa med jula at man ikke vet hva som ligger i pakkene...

Etter at jeg ble såpass voksen at jeg har hatt råd til å kjøpe meg ting jeg ønsker meg selv, har det meste av pakkespenningen forvunnet... Gleder meg mest til å treffe kjente og maten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke vite hva jeg får på forhånd nei, ikke en tradisjon vi har i vår familie ihvertfall.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg ble såpass voksen at jeg har hatt råd til å kjøpe meg ting jeg ønsker meg selv, har det meste av pakkespenningen forvunnet... Gleder meg mest til å treffe kjente og maten ;)

Vi gleder oss også til å samles med familie og god mat, men spenningen over å både gi og få pakker er også viktig. (Kanskje faktisk mest å gi pakker og se om de treffer blink!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i år er ikke gaven fra typen eller svigerfamilien hemmelig

typen får jeg kamera til 3000 kr for det var akuratt det kamera jeg ønsket meg. bedre å kjøpe noe jeg vil ha en noe juggel

og svigers skal legge inn penger til hunden vi kanskje får i januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...