kjellebassen Skrevet 3. september 2003 #21 Del Skrevet 3. september 2003 Virker for meg som litt for mange mennesker legger for mye vekt på hva stortingspolitikerne sier i disse tider. Dette er tross alt et kommunevalg/fylkestingsvalg og da "teller ikke" stortinget. I kommunestyrer rundt om landet er tross alt partikonstellasjonene og sakene helt andre enn på riksnivå. Tror folk heller bør følge med i lokalavisa enn på TV ved dette valget for å finne ut hva de vil stemme. Det kan jo faktisk hende at du vil stemme et annet parti ved kommunevalget enn ved stortingsvalget pga. en spesiell lokal sak.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 3. september 2003 #22 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg vet ikke hvilke "forhenværende politikerspirer" du sikter til, men siden jeg nevnte at jeg har drevet med politikk - og du svarer i denne tråden - ser jeg ikke bort i fra at jeg kan være en av dem du sikter til. Har jeg rett? Jeg har vel også nevnt litt om politikk, så om det er meg du har problemer, Gjest, så må du gjerne ta det opp. Nå er jeg riktignok ingen politiker, har aldri vært det - kun hatt interessen - men det er vel ikke så mange som har nevnt politikk her i det siste, at jeg kan overse den der uten å lure litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 3. september 2003 #23 Del Skrevet 3. september 2003 Nei, du er ikke den jeg sikter til. Det var ikke meningen å henge ut noen her(selv om det nok kunne virke slik), men jeg må jo si at jeg har lagt merke til denne persones opptreden. Og vedkommende har da selv lagt ut om sin politiske fortid. Jeg mener faktisk at en da også bør være seg bevisst hvordan man opptrer og hvilke signaler man sender ut. Som politiker generelt mener jeg. Kanskje er jeg dum..hvorfor da bruke min stemmerett? Å fjerne seg fra all bestemmelsesrett..Min plikt...?Hmm, hvorfor skal jeg bruke min stemme ved et lokalvalg på et sted der jeg ikke liker meg engang. Hvilke partier er det som støtter nedlegging av industri og sykehus... Nei, jeg tror det er best jeg holder meg hjemme. Joesses! Èn forhenvaerende politikerspire skriver paa KG og fremstaar naa som kynisk og foelelseskald - og du har sluttet aa stemme pga dette??? Du juger. Si du juger. Vaersaasnill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2003 #24 Del Skrevet 8. september 2003 Til Kinga. Jeg juger ikke. Hvorfor skulle jeg det? Er ikke det god nok grunn til å IKKE gidde å stemme da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 8. september 2003 #25 Del Skrevet 8. september 2003 Joa, kjeeeempegod grunn, ass'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2003 #26 Del Skrevet 8. september 2003 Joa, kjeeeempegod grunn, ass'. Spydig? Jeg vedder på at det er folk som har langt dårligere argument enn dette. Men det er nå litt rart at man legger merke til dette, men ikke den øvrige argumentassjonen min..som jo faktisk var mye verre. Eller kanskje ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå