Steinar40 Skrevet 20. desember 2009 #61 Del Skrevet 20. desember 2009 Synes ikke TS har fått fullgodt svar ennå, men jeg kan ihvertfall svare på om noen over 20 kan bli hodestups forelsket bare ved å se en person. Det klarte jeg, og jeg er godt over 45. Fyren virket ikke spesielt interessert i meg heller, men jeg kunne ikke styre meg... Jeg fikk kanskje litt vel mye den kvelden, men klarer ikke glemme denne "fantastiske" personen. Vi pratet jo endel også og alt han sa var like fantastisk. Jo, så det går an, å forelske seg hodestups! Motivasjonen min var selvfølgelig et livslangt forhold, men slik skulle det altså ikke bli;). Heller vet jeg jo ikke hva han syntes om meg og min oppførsel, da vi ikke har hatt kontakt etterpå. Og det hadde jo vært interessant og visst, så derfor vennligst svar TS. Hva ville dere tenkt/syntes dersom en dame hadde råsjekket dere opp? Ja, du hehe Fortsatt ung til sinns du da Men dette er egentlig et av de store problemene med mennesket. Altså at det er umulig å vite det på forhånd. Alt som trigger følelser er uberegnelig. For det første er alle individer ulike og vil derfor reagere mer eller mindre ulikt på samme situasjon. Ulike individer har ulike behov. Ikke engang jeg kan på forhånd vite hvordan jeg hadde reagert i en slik situasjon. Jeg kunne sikkert ha reagert ulikt avhengig av dagsformen tilogmed. Så etter min mening finnes det ikke noe teoretisk svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hgjest Skrevet 20. desember 2009 #62 Del Skrevet 20. desember 2009 Ja, du hehe Fortsatt ung til sinns du da Men dette er egentlig et av de store problemene med mennesket. Altså at det er umulig å vite det på forhånd. Alt som trigger følelser er uberegnelig. For det første er alle individer ulike og vil derfor reagere mer eller mindre ulikt på samme situasjon. Ulike individer har ulike behov. Ikke engang jeg kan på forhånd vite hvordan jeg hadde reagert i en slik situasjon. Jeg kunne sikkert ha reagert ulikt avhengig av dagsformen tilogmed. Så etter min mening finnes det ikke noe teoretisk svar. Ja, jeg er nok det. Ung til sinns, altså... Ihvertfall den kvelden Det var første gang, bare så det er nevnt. Tenkte ikke det skulle vært et teoretisk svar, men hvordan en mann faktisk reagerer. Er klar over at man ikke vet, dersom man aldri har opplevd det. Men kanskje man kan tenke seg hvordan man hadde reagert. Her snakker vi om "vanlige" mennesker, ikke modell pene som nevnt tidligere eller andre ytre ting. Det var øynene som fengslet meg, og senere ble alt bare bedre og bedre....for meg, men tydeligvis ble det ikke gjengjeldt i ettertid. Det jeg lurer på da, er jo om menn liker det, antar at de fleste har vanskelig med å mislike mennesker som viser så tydelig at man liker en. Eller synes han damene er tåpelige og desperate, mon tro? Og hvordan virker det på mannen, blir han sjarmert og får en god følelse eller kan det være andre følelser som hersker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. desember 2009 #63 Del Skrevet 21. desember 2009 Ja, jeg er nok det. Ung til sinns, altså... Ihvertfall den kvelden Det var første gang, bare så det er nevnt. Tenkte ikke det skulle vært et teoretisk svar, men hvordan en mann faktisk reagerer. Er klar over at man ikke vet, dersom man aldri har opplevd det. Men kanskje man kan tenke seg hvordan man hadde reagert. Her snakker vi om "vanlige" mennesker, ikke modell pene som nevnt tidligere eller andre ytre ting. Det var øynene som fengslet meg, og senere ble alt bare bedre og bedre....for meg, men tydeligvis ble det ikke gjengjeldt i ettertid. Det jeg lurer på da, er jo om menn liker det, antar at de fleste har vanskelig med å mislike mennesker som viser så tydelig at man liker en. Eller synes han damene er tåpelige og desperate, mon tro? Og hvordan virker det på mannen, blir han sjarmert og får en god følelse eller kan det være andre følelser som hersker? Du lurer på mer enn 10 vise kan svare, men det er jo interessant å filosofere litt over slikt syns jeg Som jeg ser det er det altså helt avhengig av individ og dette individets behov i øyeblikket. Om hun treffer på en mann som er opptatt, så vil jeg anta at han enten syns den sjekkende dama er slitsom, eller så blir han litt smigret av oppmerksomheten. Så har vi jo de som alltid har behov for (uforpliktende) sex selv om de er opptatt. Du kan sikkert tenke deg selv hvordan han da reagerer hvis han har lyst. Sist men ikke minst har vi de som er ledige på markedet. Da spørs det om han har behov for et parforhold eller ikke. Mange av disse har sikkert også bare behov for sex (se over). Noen vil ikke ha noe forhold i det hele tatt, og da blir ei sjekkende dame fort slitsom. Da gjenstår de som har behov for et seriøst parforhold. Om hun ikke sjekker altfor aggressivt og skremmer vettet av han så vil jeg anta at det er her mulighetene ligger. Men så var det dette med kjemien da. Hjelper ikke hva hun føler hvis han ikke føler omtrent det samme. God kjemi sammen betyr sikkert at det er smigrende, mens manglende/dårlig kjemi betyr at det er slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. desember 2009 #64 Del Skrevet 22. desember 2009 Regnet med at hun trodde jeg var en annen, en med fett med gryn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå