Gå til innhold

Når mannen blir sjekket opp av en særdeles sexy og vakker kvinne ?

Gjest womenwomen

Anbefalte innlegg

Gjest womenwomen
Og hvordan vet du det med sikkerhet?

Alt og alle blir kjedelig med tiden.

Jeg vet det - forde etter mange , mange år sammens med samboer som jeg er lei av - har vi like mye sex som før .Og jeg tenner like lett på han nå - som i starten av forholdet . Når det gjelder sex - er han ikke blitt kjedelig .Kropp er kropp . Er hverdagen med han som ikke er bra , som er tragisk kjedelig , som ikke fungerer på noen måter osv Forde vi klikker ikke mentalt , har ingenting å prate om , han liker ikke å snakke . Han er stille og stum . Det er trykkende stemmning å ha han hjemme . For han snakker aldri med meg .Har gitt opp ! Han bare er slik - jeg kan ikke forandre det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet det - forde etter mange , mange år sammens med samboer som jeg er lei av - har vi like mye sex som før .Og jeg tenner like lett på han nå - som i starten av forholdet . Når det gjelder sex - er han ikke blitt kjedelig .Kropp er kropp . Er hverdagen med han som ikke er bra , som er tragisk kjedelig , som ikke fungerer på noen måter osv Forde vi klikker ikke mentalt , har ingenting å prate om , han liker ikke å snakke . Han er stille og stum . Det er trykkende stemmning å ha han hjemme . For han snakker aldri med meg .Har gitt opp ! Han bare er slik - jeg kan ikke forandre det .

Er du sikker på at du er helt feilfri selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Er du sikker på at du er helt feilfri selv da?

Ingen er feilfrie - men noen passer bare ikke sammen rett og slett .

Syns han skal finne seg en dame som er stum som en østers og som går rundt med et surt tryne selv ....så kan de leve lykkelige , så " like " som de er - alle sine dager : )

Jeg vil ha en som er lysere til sinns ..... hater tungsindige folk .Tragisk å ha i hus : ) Ødelegger mitt solskinns humør gjør de .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er feilfrie - men noen passer bare ikke sammen rett og slett .

Syns han skal finne seg en dame som er stum som en østers og som går rundt med et surt tryne selv ....så kan de leve lykkelige , så " like " som de er - alle sine dager : )

Jeg vil ha en som er lysere til sinns ..... hater tungsindige folk .Tragisk å ha i hus : ) Ødelegger mitt solskinns humør gjør de .

Når du i følge det du selv skriver ser så fantastisk ut og er så sprudlende, da begynner jeg å lure på hvordan du endte opp med en slik tørrpinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at det i lengden er vanlig at det ene fører til det andre, altså at dårlig sex=dårlig "stemning", og omvendt! For meg høres det merkelig ut og ha fantastisk sex, men ha det begredelig ellers. Er du bare sammen med han for sexens skyld du da? Men du er jo så pen at du kan få sex med hvem som helst av andre menn, single eller opptatte? Eller har jeg misforstått? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene , attraktive menn med god selvtillitt - og ofte STOR PIKK - sjekker opp de flotteste kvinnene...og blir sammens med dem vanligvis - forde de har selvtillitt til det ....Det stemmer .Mine kjærester har alle hatt mega god selvtillitt som mann - bortsett fra han jeg har i dag som er så kjedelig . Derfor passer vi ikke sammen .Jeg vil ha en mann med masse , masse selvtillitt - det tenner meg så mye mer .... Slike menn har jeg sterkt ønske om å få lov å suge og behage ...ja blir skikkelig kåt av slike menn - med selvtillitten i orden - som våger satse på meg : ) he he .Jeg vil ha en ekte mann - ikke en tøffel - så kjedelig , så kjedelig !

Jeg er mann selv, og ser ikke helt greia med at menn skal ha så mye selvtillit. Greit nok, har du ekstremt dårlig selvtillit så har du kanskje et konstant behov for oppmerksomhet og bekreftelse, og det kan oppleves som ganske plagsomt av partneren din. Men her er da vanlig, sunn selvsikkerhet nok eller hva? Kvinner maser hele tida om at menn bør være så skråsikre på seg selv, og hvis de ikke er det så er det turnoff. Til det har jeg å si: ha ha ha - de fleste jeg kjenner som er usikre på seg selv er kvinner, ikke menn. Så vennligst fei for egen dør før dere hakker på gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Når du i følge det du selv skriver ser så fantastisk ut og er så sprudlende, da begynner jeg å lure på hvordan du endte opp med en slik tørrpinn.

Tør ikke fortelle den latterlige grunnen til at jeg havnet der jeg havnet . Høre sikkert " desperat " ut .Men jeg var det - den gangen for mange år siden . Så ble det bare slik . Trodde jeg gjorde det riktige , der og da .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann selv, og ser ikke helt greia med at menn skal ha så mye selvtillit. Greit nok, har du ekstremt dårlig selvtillit så har du kanskje et konstant behov for oppmerksomhet og bekreftelse, og det kan oppleves som ganske plagsomt av partneren din. Men her er da vanlig, sunn selvsikkerhet nok eller hva? Kvinner maser hele tida om at menn bør være så skråsikre på seg selv, og hvis de ikke er det så er det turnoff. Til det har jeg å si: ha ha ha - de fleste jeg kjenner som er usikre på seg selv er kvinner, ikke menn. Så vennligst fei for egen dør før dere hakker på gutta.

Dere?

Jeg synes det er turnoff med mannfolk med usedvanlig høy selvtillit jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Jeg har inntrykk av at det i lengden er vanlig at det ene fører til det andre, altså at dårlig sex=dårlig "stemning", og omvendt! For meg høres det merkelig ut og ha fantastisk sex, men ha det begredelig ellers. Er du bare sammen med han for sexens skyld du da? Men du er jo så pen at du kan få sex med hvem som helst av andre menn, single eller opptatte? Eller har jeg misforstått? :sjenert:

Han er også sammens med meg mest for den gode sexens skyld . Samme her hos meg - ellers hadde jeg ikke holdt ut så mange år . Er det eneste som er bra i forholdet . Allt annet derimot .... er virkelig ille : ) Så merkelig forhold - har jeg aldri vært bortti før . Helt underlig ! Han syns også det er greit om jeg finner meg en elsker - bare han får knulle meg også - likevell . Er det eneste han er redd for - å ikke få knulle meg igjen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere?

Ser den. Folk med svært høy selvtillit kan være nokså skrytete av seg, som neppe er sympatisk oppførsel. Men som mann som iblant frekventerer div. datingsider som Match er det interessant å legge merke til følgende: så å si samtlige kvinner krysser av for selvsikkerhet som det viktigste de ser etter hos en mann. Påfallende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Ser den. Folk med svært høy selvtillit kan være nokså skrytete av seg, som neppe er sympatisk oppførsel. Men som mann som iblant frekventerer div. datingsider som Match er det interessant å legge merke til følgende: så å si samtlige kvinner krysser av for selvsikkerhet som det viktigste de ser etter hos en mann. Påfallende.

Som noe de finner tiltrekkende, mener du. De boksene du haker av på der handler ikke om hva som er viktigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Det er aldri noe problem å finne folk som vil utnytte deg. Spesielt ikke når du ber om det selv.

Tror du er inne på noe. Ut fra hva jeg antar om menn, er det slik:

Menn flest vet hva de gjør. Har de en kone, vil de fortsatt ha henne, selv om hun ser ut som et letere takras. Menn klarer mer å skille mellom en fristelse og ekteskap. Og noen menn kan til og med si nei, men kanskje ikke så mange?

Om de faller for fristelsen, og er utro, vil de likevel ha konen sin, slik at de kan få mat, stabilitet i hjemmet, mor til sine barn og noen som er "hus og hjem". Mennene har bygget reir, og inngått en forpliktelse. Da vil de ikke bryte den. Selv om de får fristelser, eller ikke har det bra hjemme med konen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som noe de finner tiltrekkende, mener du. De boksene du haker av på der handler ikke om hva som er viktigst.

Nå kan vel disse tingene flyte litt over i hverandre da, og det er ikke godt å si hva den enkelte har i tankene når hun krysser av i de boksene.Men det kan egentlig være det samme. Det er fremdeles merkelig at kvinner tenner slik på selvtillit hos en mann. Jeg for min del krever ikke mer av dama når det gjelder akkurat dette at hun har normalt god selvtillit slik at jeg unngår å bli støttekontakten hennes, og de fleste menn jeg kjenner nøyer seg også med dette. Så hvorfor forlanger damene mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere?

Ja, dette syns jeg burde være en helt normal reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er også sammens med meg mest for den gode sexens skyld . Samme her hos meg - ellers hadde jeg ikke holdt ut så mange år . Er det eneste som er bra i forholdet . Allt annet derimot .... er virkelig ille : ) Så merkelig forhold - har jeg aldri vært bortti før . Helt underlig ! Han syns også det er greit om jeg finner meg en elsker - bare han får knulle meg også - likevell . Er det eneste han er redd for - å ikke få knulle meg igjen ...

Høres ikke ut som noe sunt forhold akkurat.

Du burde prøve å finne på noe mer fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tror du er inne på noe. Ut fra hva jeg antar om menn, er det slik:

Menn flest vet hva de gjør. Har de en kone, vil de fortsatt ha henne, selv om hun ser ut som et letere takras. Menn klarer mer å skille mellom en fristelse og ekteskap. Og noen menn kan til og med si nei, men kanskje ikke så mange?

Om de faller for fristelsen, og er utro, vil de likevel ha konen sin, slik at de kan få mat, stabilitet i hjemmet, mor til sine barn og noen som er "hus og hjem". Mennene har bygget reir, og inngått en forpliktelse. Da vil de ikke bryte den. Selv om de får fristelser, eller ikke har det bra hjemme med konen.

Ja, det er vel en del i uttrykkene "ville ha i pose og sekk" og "have the cake and eat it too". Men la oss nå ikke glemme at kvinner også er utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk dere denne situasjonen menn ! Dere blir regelrett sjekket opp av en særdeles, uvanlig vakker og sexy ung og selvsikker kvinne .... Hun er så flott - at dere kan ikke tro det er sant - at hun sjekker akkurat DEG OPP !

Hvordan ville dere ha reagert på det ? Hva ville dere tenke om denne kvinnen ? Og hennes motiver ovenfor dere, når hun regelrett sjekker dere opp ? Ville dere klart å avvise henne ? Eller ikke ?

Kunne dere lett ha forelsket dere i henne ? Pga hennes uvanlige selvsikre oppførsel og hennes uvanlige skjønnhet ? Er dette noe dere " drømmer om " å få oppleve selv ....?

Jeg ville tatt tak i hånda hennes, gitt henne et lurt blikk og ledet henne til handikapp-toalettet. Kjørt henne opp etter veggen, bitt i nakken og skamknullet henne.

Etterpå ville jeg pratet med henne, "bondet" litt - evt bare dratt rett hjem til meg og knullet resten av natten.

Selvtillit er noe jeg tenner meget på. Da jeg er meget seksuell av meg, og har en skyhøy selvtillit innenfor sex, går jeg alltid ut for at kvinner som sjekker meg opp - vil ha et hardt, godt og langt knull. Etter sexen pleier jeg å bestemme meg for om dette er ei jeg vil møte på en jevnlig basis, og i så fall kun for sex? Avhengig av personlighet og utstråling(!) har jeg forskjellige måter jeg oppfører meg på: en måte om det kun var et ONS, en annen om jeg vil ha henne som pulekamerat (er hun pen og god i sengen, vil jeg seff gå for pulekamerat evt mer) - og innehar hun kvalitetene jeg ser etter i en kjæreste, har jeg en siste oppførsel.

Jeg har tenkt gjennom jentene jeg har vært forelsket i, og fellesnevneren er enkel: de har på et punkt avvist meg etter å ha vist interesse. Min ex tok f.eks. tre måneder med konstant kjemping før hun ble min. Jeg vil ha det jeg ikke kan få ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn (også gifte) kaster seg over meg for å så å bare gå. Gjerne uten ett ord. Jeg er visst et leketøy de kan ha det litt moro med. Jeg har jo ikke følelser eller kan bli såret..

Sjekker jeg opp menn skjer det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om de er smellvakre så forelsker jeg meg ikke i alle sånn uten videre. Om de hadde begynt å prate med meg hadde det kanskje vært en litt annen sak, men jeg tror nok ikke jeg hadde forelska meg sånn uten videre. Derimot hadde jeg kanskje følt meg beæret og litt betatt, og kanskje litt satt ut av at ei smellvakker dame prøver seg på meg.

Enig med deg, og jeg trodde mange var slik.

Kan lett bli både beæret og betatt om en mann jeg finner virkelig attraktiv, prøver å sjekke meg opp, men forelsket skal det litt mer til før jeg blir, da må jeg lære mannen litt mer å kjenne.

TS; samboeren din kunne vært smellvakker (jeg aner ikke hva han er), og likevel vært helt feil for deg pga personligheten! Dette bør du klare å se av erfaringen du nå har med din samboer. Det samme gjelder for smellvakre kvinner, ikke alle menn finner dem interessante til tross for at de er smellvakre og har strålende selvtillitt, fordi personligheten kanskje ikke passer.

Og, jo eldre man blir jo mer har man erfart (innbiller jeg meg ihvertfall), og ofte VET man da at utseendet ikke er det som er avgjørende for om man vil forelske seg i noen eller ikke.

Veldig mange, kvinner OG menn, finner selvtillitt tiltrekkende. Det betyr ikke at man må være over the top-arrogant, men å være stødig på seg selv, vite hvem man er, vite hva man er og hva man vil, vite at man kan og gå for det man ønsker seg, er ting som jeg tror vekker noe hos mange.

Og det at man ikke nødvendigvis er like sterk i selvtillitten selv, betyr ikke at man ikke kan finne det tiltrekkende hos andre. Det er ikke slik at man kun "får lov til" å finne ting tiltrekkende, som man også selv kan skilte med.

Jeg er ikke så selvsikker som jeg skulle ønske jeg var (og stadig jobber mot), men faller likevel for selvtillit hos andre. Jeg er ikke like vågal som jeg finner tiltrekkende hos en partner. På den andre siden, så har jeg mange sider og styrker som jeg vet en partner setter pris på og finner tiltrekkende ved meg, som han ikke har. Vi er ikke speil av hverandre, og det kan da ikke være et must at man er det heller.

Det er fremdeles merkelig at kvinner tenner slik på selvtillit hos en mann. Jeg for min del krever ikke mer av dama når det gjelder akkurat dette at hun har normalt god selvtillit slik at jeg unngår å bli støttekontakten hennes, og de fleste menn jeg kjenner nøyer seg også med dette. Så hvorfor forlanger damene mer?

Hvorfor er det merkelig å tenne på selvtillit?

Det betyr ikke at man KREVER en unormalt høy selvtillit dersom man skal vurdere en potensiell partner, men man kan likevel finne det tiltrekkende. Har ikke med forlanging å gjøre, og det finnes nok menn som tenner på selvtillit også, både normalt god og sterk og god.

Å tro at fordi man er så ufattelig vakker og nydelig, så vil alle andre se på en som den perfekte partner bare man ser dem på byen derimot... blir for meg mer arrogant (og naivt)... og faren ved en veldig høy selvtillit, er at den lett kan tippe over på arroganse, og det tror jeg faktisk mange (både menn og kvinner) ikke finner like sjarmerende. (selv har jeg faktisk litt sansen for god selvtillit som neeeeesten tipper litt over på arroganse, kanskje fordi det er noe jeg blir nysgjerrig på? Det er annerledes en de jeg omgåes til vanlig, derfor blir det interessant? aner ikke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...