Gjest Gjest_smooth_* Skrevet 16. desember 2009 #1 Del Skrevet 16. desember 2009 heisann! jeg leser mange av disse trådene, og har ingenting til felles med dem - fordi kjæresten min rett og slett er best:) tenkte vi kunne dele litt solskinn =) jeg kan begynne! min kjæreste har vært verdens beste ifra starten av forholdet! vi har vært sammen i snart 7 måneder, jeg har flyttet til hans by:) som sagt helt i fra begynnelsen, har han vært slik at han ikke har villet tvinge meg til noenting (da jeg hadde ingen erfaring med forhold, og kan også nevnes at jeg var jomfru) - vi kunne gjøre alt når jeg følte jeg var klar. veldig omtenksom fyr=) for og hoppe til nåtiden, så har jeg flyttet til her han her fra, og vi leier en leilighet sammen jeg fikk meg en jobb som ble for komplisert, og var mye lei meg! men han stilte opp og kunne ligge og bare holde meg i mange timer.. denne jobben har jeg sagt opp, men i oppsigelsestiden vil jeg ha problemer med og komme meg ut på jobb.. og da vil han kjøre meg når han kan, selv om det er 5 på natta..<3 er så glad i ham:) hadde trodd at nå når vi bor sammen så ville vi bli mer slik at vi ikke ville være så mye sammen med hverandre-fordi man ser hverandre så mye - men vi blir bare gladere og gladere i hverandre! koser oss med gode serier etter jobb, lager god mat og koser oss..! jeg prøver og si at han kan være sammen med kompiser så mye han bare vil! men han har bare sett dem 2 ganger på snart 3 uker..og da jeg spurte ham om det, sa han at det var fordi han ikke ville jeg skulle sitte så mye alene (siden jeg ikke kjenner noen her) dnåå<3 har verdens beste kjæreste! han flørter ikke med andre damer og har kun øye for meg! elsker dette forholdet=) sikkert 100 andre ting også og skrive her, men det var dagens solskinn fra meg :D:D smooth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #2 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er så mye og vanskelig å beskrive. Han gjør meg bare lykkelig og jeg er glad hver dag på grunn av han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #3 Del Skrevet 16. desember 2009 Det finnes jo mange flotte menn der ute, så det er egentlig litt vanskelig å sette ord på hva som skiller min mann fra alle dem, til tross for at jeg kjenner godt inni meg at han skiller seg klart ut. Det er vanskelig å rame opp en rekke med egenskaper som beskriver dette likevel. Det jeg kan komme på er at han er veldg omsorgsfull og til å stole på. Han er faktisk den første personen jeg har stolt på helt fra første stund og i ti år nå har han aldri gitt meg en grunn til å ikke stole på ham. Han er verdens beste fordi han tar hensyn til meg og tenker på meg uten at han legger seg flat og er en tøffel. Han sender enda søte meldinger til meg når han er ute på byen uten meg, og vi kan enda snakke lenge på telefonen med hverandre om vi er vekkresit fra hverandre. Han er rett og slett en søt romantker som enda gir tydelige tegn på at han er forelsket i meg hver dag. Jeg er egentlig ikke en romantiker, og syntes ofte slike ting kan bli litt for sukersøte og "tøflete", men dette syntes jeg på ingen måte når det er mannen min som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dama Skrevet 12. januar 2010 #4 Del Skrevet 12. januar 2010 Uffda, en så fin tråd og så få innlegg! Men jeg må bare skuffe dere jenter: den beste er opptatt Han er den beste fordi: - han ser meg - han alltid stiller opp for meg - han er uendelig tålmodig med meg og nykkene mine - han klarer å vinkle det meste positivt - han synger for meg - han har verdens beste armkrok - han er fantastisk med barna mine - han ser at jeg kan være både stor og liten og lar meg være både stor og liten - jeg kan dele alt med ham - jeg kan være helt meg selv sammen med han, både på godt og vondt - han leser høyt for meg - han har verdens kuleste skjegg - vi kan være skikkelig teite sammen - er stødig og pålitelig - han gir meg rom til å styre med mitt - han viser at han er glad i meg - han er utrolig god å kose med - han og jeg har samme verdier og deler oppfatningen av hva som er det gode liv - han er verdens beste reisefølge - han er omsorgsfull - jeg er glad sammen med ham, og savner han når han ikke er her - han gir meg tro på meg selv - vi ler så godt sammen - han er min beste venn Så enkelt og så komplisert... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ihearttom Skrevet 12. januar 2010 #5 Del Skrevet 12. januar 2010 så koselig at noen har laget en sånn tråd i Mars har jeg og kjæresten min vært sammen i ett år, og vi er bevis på at selv om man flytter sammen veldig tidlig i forholdet så trenger ikke det å bety at forholdet kommer til å bli kjedelig/lite sex/tomt for ting å prate om: Han hører på meg og trøster meg når jeg er lei meg eller bekymret og trenger noen å prate med. Vi har det utrolig morsomt sammen, og ler av de samme tingene. Vi liker samme type musikk, filmer og mat, så vi har det kjempegøy på konsert/kino/filmkveld sammen, og atmosfæren blir alltid romantisk når vi går ut å spiser på restaurant sammen Jeg elsker å lage mat til ham, for han blir alltid så glad og fornøyd. Han har også laget romantiske middager til oss som har ventet meg når jeg har kommet hjem fra jobb Han hjelper meg alltid når jeg trenger hjelp med noe, uansett hva det måtte være, og bærer alltid bagasjen min når vi reiser, og bæreposene når vi har vært å handlet, uten at jeg engang trenger å spørre. En ekte gentleman! I tillegg så sier han så mange fine ting til meg, og sender søte tekstmeldinger til meg når vi er borte fra hverandre :rødme: Kjæresten min er den vakreste, snilleste og rett og slett den beste i verden og jeg er heldig som har ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vynne86 Skrevet 13. januar 2010 #6 Del Skrevet 13. januar 2010 MIN kjæreste er verdens beste Han er en utrolig fyr : -han ser meg -trøster meg -ler med meg -gråter med meg -holder rundt meg hver kveld -savner meg når vi er borte fra hverandre, og viser det -tilfredstiller meg til de grader -elsker meg, og jeg føler meg elsket, selv når jeg ikke fortjener det -passer på meg(kan være litt redd og bekymret) -hjelper meg med alt jeg måtte trenge hjelp til -og det viktigste er at jeg ser at han er lykkelig sammen med meg, og det gjør han best i verden, som tar meg for den jeg er :rødme: -han er i tillegg verdens beste pappa for sine 2, og det vet jeg han blir for vår kommende og han er så mye mer, men da hadde jeg blitt sittende her idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest type i militære Skrevet 16. februar 2011 #7 Del Skrevet 16. februar 2011 jeg har verden mest utrolige kjærest, han er i militære der ha tar utdanning så vi ser kvarandre ikkje så ofte, men når vi gjør det gjør han det så fantastisk for oss han bare kan. han har aldri presset meg til noe og er åpen mår å teste ting. og er e syk eller skadet, er han der og gjør alt som står i hans makt får å gjøre meg bra e sliter litt med å reise fra han igjen men ha skjønner meg og tar det meg ro, holder rundt meg og sier att han ikkje forsvinner for alltid. og måten han klarer å si ting som roer meg ned er utrolig, da spesielt når han skal ut på øvelse og jeg ikkje får snakket med han på flere dager. han sender meg alltid en søt morgen melding, finnes ikkje noe bedre å våkne å se han er glad i meg. kunne ikkje bedt om noen bedre en han, vi kan snakke om alt og hvordan vi kanskje vil forandre ting i forholde våres og han forstår meg og jeg forstår han. nei takker gud for att e får være dama hans så nå ser e bare fram til å få snake med han igjen, han er på øvelse og kommer tilbake om 7 dager gleder meg sykt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #8 Del Skrevet 18. februar 2011 Dette var koselig lesning! Jeg må bare føye meg i rekkene! Har en fantastisk kjæreste som virkelig ser meg. Han viser alltid at han elsker meg ved å bare være hos meg, og han velger gjerne å prioritere meg ovenfor kamerater. Vi har det utrolig gøy bare ved å gå en tur ut og leke i snøen eller dra rundt i byen og oppdage nye steder. Vi kan være oss selv 100%. Vi har bodd sammen i ett halvt år allerede, og tilbrakte hele fjor sommeren sammen, men ble ikke noe lei av hverandre. Jeg bare gleder meg til å se hva fremtiden bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå