Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #1 Del Skrevet 16. desember 2009 Flere som har slike forhold til exene sine? Han gjorde det slutt for 5 mnd. Men vi fortsetter med å treffes og har alltid sex. Jeg er fortsatt glad i ham-men er rimelig sikker på at han ikke vil binde seg til meg igjen..Dette begynner å slite på følelsene mine, vil så gjerne at han skal være glad i meg og at det skal bli oss igjen. Noen råd? Føler jeg på en måte er kommet inn i en dårlig sirkel, hvor jeg nøyer meg med de smulene han er villig til å gi meg...Er redd disse følelsene jeg har for ham gjør meg blind.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 16. desember 2009 #2 Del Skrevet 16. desember 2009 Tror du egentlig vet hva som skjer her og hva som er best at du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora M. Skrevet 16. desember 2009 #3 Del Skrevet 16. desember 2009 Her er det bare en ting å si, og det er at du må bryte all kontakt. Det er vondt og vanskelig ja, men jo lengre du lar dette gå jo vanskeligere blir det. Etter at den verste sorgen er over, vil du kun angre på en ting, og det er at du ikke gjorde det før. Kanskje kommer han krypende til deg igjen etter en tid, fordi han savner deg, men da må du være klinkende klar på at du ønsker et forhold og ikke noe mindre enn det. Er han ikke 100% klar på det, så lar du han gå. Selvrespekten din er noe av det viktigste du skal hegne om, og det er det bare du som kan gjøre. Du er verd å elske, og behøver ikke ta til takke med smuler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #4 Del Skrevet 16. desember 2009 Så lenge du fortsatt har følelser for han burde du absolutt ikke ha sex med han.. Det kommer egentlig ingenting godt ut av det; for det første føler du dæ ikke noe bra (siden du i det hele tatt skriver her), du kommer ikke over han og videre med livet ditt, du får han aldri tilbake på den måten (hvis det e det du vil), og d værste: han har deg akkurat der han vil ha deg... Er det dette du vil? Jeg tviler.. Så skift taktikk eller få han ut av livet ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #5 Del Skrevet 16. desember 2009 Så lenge du fortsatt har følelser for han burde du absolutt ikke ha sex med han.. Det kommer egentlig ingenting godt ut av det; for det første føler du dæ ikke noe bra (siden du i det hele tatt skriver her), du kommer ikke over han og videre med livet ditt, du får han aldri tilbake på den måten (hvis det e det du vil), og d værste: han har deg akkurat der han vil ha deg... Er det dette du vil? Jeg tviler.. Så skift taktikk eller få han ut av livet ditt... Takker for alle svar-vet jo innerst inne hva som er rett å gjøre, men ikke alltid man velger å høre på fornuften. Men jeg har tatt en avgjørelse nå og skal gjøre det som er rett for meg:sette punktum. Smulene gjør meg uansett mer ulykkelig enn lykkelig. Det vi hadde er over og den kjærligheten han en gang bedyret å ha for meg, var egentlig aldri ekte, mer en illusjon som falt i grus den dagen han valgte å snu ryggen til meg og oss. Å holde på slik jeg har gjort er bare en måte å utsette den værste sorgen på. jeg har heller ikke latt ham få føle på konsekvensene av sitt valg. Men er det egentlig noen vits i å prøve igjen? Når noen har sviktet deg, vil det da være mulig å noensinne stole på dem.Kjærligheten er vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå