Gå til innhold

Æ legg meg f*** ikke flat.............

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva Martin og politikk å gjøre jeg da. og heller ikke hvorfor folk gidder og diskuterer dette så lenge-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det triste er jo at han havnet i politikken stakkar...

hva i all verden er det han står for? at han dummet seg ut i en debatt som han ikke gjenkjente som debatt før han satt der? det at han slår? og hvis feiging var så ille - hva ville skjedd om noen kalte ham for en hattkaill? Ville han hentet fram et maskingevær?

og selv om andre politikeres retorikk suger så er ikke "jomfruer i militærleir" eller "kvinner kan takke seg selv hvis de blir voldatt"utsagn som ingir til tillitt - uavhengig av hvor ærlig de er ment i utgangangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hardtslående argumenter er visst tingen,for frp reagerer jo ikke i det hele tatt.

Martin dreit seg ut og han vil stå på stedet hvil resten av livet som politiker om han ikke retter opp feilen og ber om unnskyldning.

Litt av en rollemodell vi har i han Martin dere.

Tenk å synke så lavt. Han vil ikke bli respektert og bli tatt på alvor.

Han skulle holdt seg til bilkjøringa han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett dere i hans situasjon da...Det er så forbanna lett å kritisere sånnt, men hva med hva som skjedde rundt han? Alle er så forbanna opptatt av hva som er rett og galt, men det er ikke noe som er rett og galt, det kalles situasjons håndtering.

Han eksploderte fordi han var jo ikke engang informert om hva som foregikk der og da han fant ut at han ikke var forberedt gikk han av senen og så kommer en haug med politiker idioter løpende etter han og kaller han feig, svarte F da, DET er voksent det, er det DET ungene skulle lære? Å løpe etter andre og rope feiging?...hadde jeg vært Martin så hadde jeg grisebanka jævelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke noe som er rett og galt, det kalles situasjons håndtering.  

Handler man ikke ut ifra hva som er rett og galt i alle situasjoner da? Eller mener du at jeg i morgen kan kjøre ned mennesker som går på rødt, fordi jeg kanskje har det travelt? "Oi, unnskyld Herr. konstabelmann. Men jeg hadde grønt, og det som er igjen av henne hadde rødt (!!)"

Han eksploderte fordi han var jo ikke engang informert om hva som foregikk der

Hva med og rulle med slagene? Istede for å levere dem ut?

så kommer en haug med politiker idioter løpende etter han og kaller han feig

Fargerikt skrevet. Men du må vel innrømme at det er overdrevet?

er det DET ungene skulle lære

Tror ungene lærte mer om rallycross og hvordan å avlive politiske karrierer, jeg.

...hadde jeg vært Martin så hadde jeg grisebanka jævelen.

Og det er pga sånn tankegang det er så mange på gratis kost&losji her i landet.

:fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mie - ikke innlogget

Hørte på radioen at sympati/støtte renner inn på telefonen til den godeste Marting. Folk fra hele Norge, og også fra Egypt, har ringt mannen for å uttrykke sin støtte og sympati.

Flere enn Martin det er noe i veien med, etter min mening.... :roll:

Harryparti var forresten en god beskrivelse!

Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Da jeg gikk på befalskolen lærte jeg et aldri så lite debattriks:

Er argumentene svake, så hev stemmen og se sint ut!

Problemet til Martin og eventuelle likesinnede er at man (vi snakker jo bare i generelle termer her!) tyr til dette trikset allerede før diskusjonen er i gang, og dermed er det ikke stort annet enn fjernsynsvennlig småvold å ty til når argumentene og kunnskapen mangler og problemene dermed tårner seg opp.

Det kommer mange tullinger fra Tana

Det er idiotisk å slå

Det er idiotisk å snakke om personalangrep

Det er på grensen til dårlig syrerus å snakke om "kæm har ikke skyfla 16-åringa ut av senga"

Men jeg har jo ikke dermed sagt at Martin er en idiot. Hadde jeg sagt dét, ville det vært et person(al)angrep av sjikanøs art, og dermed kunne tråden blitt slettet. Gud forby!

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på radioen at sympati/støtte renner inn på telefonen til den godeste Marting. Folk fra hele Norge, og også fra Egypt, har ringt mannen for å uttrykke sin støtte og sympati.

Flere enn Martin det er noe i veien med, etter min mening.... :roll:  

Harryparti var forresten en god beskrivelse!

Mie

Sier vel d meste om støttespillerne til d partiet! Sist man trodde og håpet at d skulle gå nedenom og hjem m både partiet og Søviknes, kom d isteden støtteerklæringer fra nær og fjern;'Stakkars mennesker, sånn fæl heksejakt, da gitt! La dem nå få være i fred! Politkk er én ting, om man har seg m midreårige, får være en privatsak!' (Tidl. uttalelser av den godeste M.S. underbygger jo at dette er helt greit!) Og så skvatt dem opp igjen på meningsmålingene. På meg virker d som de snart kan begå drap og allikevel ha tillit hos velgerne sine....'Han fikk det han fortjente, drep svina, vi jobber for retten til å ha skytevåpen. En borger må da ha rett til å forsvare seg, for h*****e!'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er faktisk helt utrolig at folk kan gi støtte erklæringer til noen av disse menneskene, men det sier jo litt om verdier og.

Søviknes tråkka i salaten og det gjorde MS og, hvorfor i huleste kan de ikke bare inndrømme at de har dr*** seg ut og være litt ydmyke, det hadde de vunnet litt mer på, men på den andre siden trenger de jo ikke det for det sitter tydligvis en hel haug med idioter ( det er sikkelig personalangrep :) )og støtter disse fjompenissen i uannsett det de gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry oppførsel fra en harry person i et harry parti.

FRP har jo servert relativt ekle episoder før, så det var ikke noe stort sjokk akkurat. Tull og tøys,- drive å snakke om sin egen ære og være en skikkelig dr....... og SLÅR. Like umoden som en liten opsternasig og frekk unge. Han var også rimelig ekkel med reportere fra nyhetene og det kunne han også ha spart seg.

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt hvordan de plutselig snakker om hvor viktig det er å forsvare æren sin, når det er akkurat det samme de angriper hvis en som er brun i huden sier det.

Så også at Martin mente at han handlet instinktivt og dermed ikke kunne skyldes for det han gjorde. Tror dere han syns det er greit å banke konene sine eller slå ned noen på byen også, hvis man mener at man ble litt provosert og instinktet slo inn?

Eller hva med voldtekter?

Nei, den mannen har ingenting på den politiske arena å gjøre, og når han i ettertid unnskylder seg med at han ikke visste hvordan det foregikk under en skoledebatt etc. bekrefter han bare dette. En stor del av jobben til politikere er å forsvare og argumentere for sine synspunkter, og fikser ikke Martin det, så burde han holde seg til bilkjøring i skauen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han tabbet seg ut der. Han burde i hvertfall være voksen nok til å kunne si unnskyld!

Jeg har ikke noe i mot Martin, men dessverre er det sånne som hans typer som trekker FrP ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

La oss håpe at han nekter og betale boten sin på kr 6000,- og må tilbringe 12 dager sammen med noen som er vant til å bruke mer en fem fingre :lol: (selv om sjansene for det er vel relativt små, men det er lov og leve i håpet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte dere hva han sa til reporteren på nyhetene i går?

Hun spurte ett eller annet om hvorfor han ikke bare kunne innrømme en feil og godta boten. Han svarer: "Du som har så pene øyne er sikkert enig i bla bla bla..." Hva har nå det med saken å gjøre da!? Mannsgris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin sjokkerer med sin oppførsel. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Det skal ikke tolereres at man mister fatningen i politikken.

Hele politikken handler om å debatere fram meninger,syn,verdier og masse annet og han er vel den første jeg har hørt om som har slått en annen i slik sammenheng.

Han eller om det så hadde vært en annen ,overlever ikke lenge som politiker. :o :o

Det er så utrolig lite proft.

Å begynne å lappe til folk fordi man mister munn og mæle da gitt.

Kanskje på tide med karriere skifte.

Martin slo fordi han ble kaldt feig.

Men er det ikke feigt å slå da? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Av mangel på svar og kommentarer så dryler vi heller til noen. :briller::briller:

Vold blandt mennesker kommer ikke til å stå på dagsordenen til frp på en stund!!!!!!!!!!!!!! :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noen identifiserer Martin Schanche med Frp. Han slår meg som litt for 'harry' til det. Sier vel litt om personen når han forteller journalisten at hvis han redigerer intervjuet' date=' så vil han komme ned på han som et tonn med murstein (?). Det var selvfølgelig en spøk, men jeg syntes det var klønete sagt. :hoho:[/quote']

:enig::enig::enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...