Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2003 #1 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si om Martin Schanche jeg. En voksen mann, som viser ungdommen at konflikter løser man med og gi en " fem fingre" som han sier . Er det mulig :o Hva synes dere, er dette like ille som puppe klåingen i KRF, burde han gå av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 26. august 2003 #2 Del Skrevet 26. august 2003 Hva faen skal han gå av fra...? Mannen er da ikke minister heller... ...før man kan gå av, så må man vel først ha kommet opp...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 26. august 2003 #3 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg synes ikke han har noe i politikken å gjøre.Å løse konflikter med slag synes jeg er under en hver kritikk.Hva slags signaler sender vi da ut til ungdommen, at det er greit å slå, hvis mann ikke kan forsvare seg verbalt. Nei, få han ut, mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 26. august 2003 #4 Del Skrevet 26. august 2003 "... dettan her va personalangrep!" "..... jo, dette va en beklagelig situasjon, men IKKE faen om æ beklage ..." ".... man kan være gla æ ikke brukte knyttneven, da hadde æ vært ganske dum ...." jiizes :o :Du tror det ikke før du hører det: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. august 2003 #5 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg tror det er viktig at han blir ekskludert. Jeg tenkte også at dette med at han gjorde dette på en skole gjør saken mye verre. Han skal jo være en rollemodell. Så viser at han en konflik kan løses på denne måten!! Fyren er udugelig og manger folkeskikk. Et paradoks egentlig, når det er FRP som er så opptatt av folkeskikk i skolen :-? Håper folk får opp øynene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2003 #6 Del Skrevet 26. august 2003 Hva faen skal han gå av fra...? Mannen er da ikke minister heller... ...før man kan gå av, så må man vel først ha kommet opp...? , han er desverre ganske populær i frogn :o, er fjerdemann på lista. Jeg mente vel mer om han burde trekke seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 26. august 2003 #7 Del Skrevet 26. august 2003 "... dettan her va personalangrep!" ...den la jeg merke til også....den kommer til å bli en klassiker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi Skrevet 26. august 2003 #8 Del Skrevet 26. august 2003 Ja,snakk om å være rollemodell!! Martin burde slutte i politikken og heller konsentrere seg om rally igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 26. august 2003 #9 Del Skrevet 26. august 2003 Han står ihvertfall for ting han gjør og ikke kryper slik alle andre politikere gjør.Det er galt å slå og det vet også han. Verre med den gjøken som lovet at strømregningene ville bli dekket i vinter,så alle gamle måtte bare bruke strøm.Han skulle gått av han. Ellers lyge å lure alle politikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 26. august 2003 #10 Del Skrevet 26. august 2003 Han burde trekke seg fra lista. Å fortsatt stå der kan jo tolkes som ett tegn på at vold er ok. Og hvem vil identifiseres med ett slikt parti... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 26. august 2003 #11 Del Skrevet 26. august 2003 Tror ikke noen identifiserer Martin Schanche med Frp. Han slår meg som litt for 'harry' til det. Sier vel litt om personen når han forteller journalisten at hvis han redigerer intervjuet, så vil han komme ned på han som et tonn med murstein (?). Det var selvfølgelig en spøk, men jeg syntes det var klønete sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 26. august 2003 #12 Del Skrevet 26. august 2003 Er'ke FrP erkeharry da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. august 2003 #13 Del Skrevet 26. august 2003 Tror ikke noen identifiserer Martin Schanche med Frp. Han slår meg som litt for 'harry' til det. . Ehe, kremt for meg er han en del av harry partien FRP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2003 #14 Del Skrevet 26. august 2003 Ehe, kremt for meg er han en del av harry partien FRP. , Må si meg helt enig. Han sklir rett inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 26. august 2003 #15 Del Skrevet 26. august 2003 Han står ihvertfall for ting han gjør og ikke kryper slik alle andre politikere gjør.Det er galt å slå og det vet også han. Jeg er enig i at man skal stå for sine handlinger, men det betyr også at man sier unnskyld hvis man har gjort noe dumt. Hvis han vet det er galt å slå, kan han vel si unnskyld...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 26. august 2003 #16 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg er enig i at man skal stå for sine handlinger, men det betyr også at man sier unnskyld hvis man har gjort noe dumt. Hvis han vet det er galt å slå, kan han vel si unnskyld...? Har mye større respekt for mennesker som innrømmer at de har gjort en feil, enn de som på død og liv skal 'stå' for sine handlinger el skylder på andre.....Siste sort!!! :evil: men akkurat når d kommer til folk som han her, forundrer d meg ikke....Han har vært ute og demonstrert holdningene sine før...... :-? og sånne mennesker syns nok d er helt ålreit å gi en på trynet til en som kommer og ypper.....Sikkert et spørsmål om ære!!! BLÆHHH!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. august 2003 #17 Del Skrevet 26. august 2003 Hvis slik oppførsel er ok fordi man er en hissigpropp, kan det bli gøy på Stortinget etterhvert... Og fritt for ikke å sitte i kommunestyret i Frogn og være uenig med andre politikere der... Slik fungerer rett og slett ikke politikk, og takk og pris for det! Ha sa i et intervju at dette gikk påhans ære,og derforvar det greit å slå/man måtte regne med at det skjedde. OK, ikke kom her neste gang man snakker om æresdrap i negative termer , når det er lov til å slå foren liten fornærmelse... (hva gjør man da ved store fornærmelser...?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2003 #18 Del Skrevet 26. august 2003 Klapper i hendene for Donpedro. Helt enig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. august 2003 #19 Del Skrevet 26. august 2003 Han står ihvertfall for ting han gjør og ikke kryper slik alle andre politikere gjør.Det er galt å slå og det vet også han. Verre med den gjøken som lovet at strømregningene ville bli dekket i vinter,så alle gamle måtte bare bruke strøm.Han skulle gått av han. Ellers lyge å lure alle politikere.enig i den.. han er ikke feig hverfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2003 #20 Del Skrevet 26. august 2003 Noen som såg Tabloid igår?? En av telefon-kommentarene var; "På tide en politker fikk seg en på trynet"... :ler: For å holde meg til tema... Martin har ingenting i politikken å gjøre....han burde holde seg på racer-banen, og få utløp for sinnet sitt der! Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå