Gjest Klar som et egg Skrevet 15. desember 2009 #1 Del Skrevet 15. desember 2009 Så har jeg endelig bestemt meg for å forsøke dette her, men hvilken norsk datingside er best? Match.com, Møteplassen, sukker? Noen flere? Sikkert unødvendig å si men jeg ser etter en seriøs gutt som ikke er ute etter å leke seg, for dem har jeg ingen problemer med å finne i real life. Så hvor finner man disse guttene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #2 Del Skrevet 15. desember 2009 Da vil jeg anbefale Match.com, synes selv at det er det man finner de mest seriøse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #3 Del Skrevet 16. desember 2009 Da vil jeg anbefale Match.com, synes selv at det er det man finner de mest seriøse. Jeg har faktisk truffet seriøse på Match, Møteplassen, Blink og Nettby. Men også mange useriøse på de tre siste, så vil nok anbefale Match. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 16. desember 2009 #4 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvorfor ikke registrere seg på alle og heller jobbe litt med å filtrere ut seriøse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 16. desember 2009 #5 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er sikkert også lurt å spesigisere i profilen din, nettopp hva du er ute etter. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 16. desember 2009 #6 Del Skrevet 16. desember 2009 Min erfaring er at det varierer etter hvor du bor og alderen din. Ta en titt på "utvalget" i ditt området og se hvor du finner flest kandidater. Har fått kontakt både på Math og Møteplassen - sistnevnte har faktisk funket best for meg, men så er jeg litt oppi åra også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #7 Del Skrevet 16. desember 2009 Sukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #8 Del Skrevet 17. desember 2009 Sukker Er bare tafatte tullinger der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #9 Del Skrevet 17. desember 2009 Er bare tafatte tullinger der. oi, noen som ikke fikk responsen h*n ønsket seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 18. desember 2009 #10 Del Skrevet 18. desember 2009 Hvorfor ikke registrere seg på alle og heller jobbe litt med å filtrere ut seriøse? Det koster penger og krever mye tid å skulle være aktivt på slike nettsteder. Min erfaring er at det er best å være på et sted av gangen. Da er det også lettere eller overkommelig å tråle systematisk. Tråle. Litt av et ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå