Gjest Gjest_meg_* Skrevet 14. desember 2009 #1 Del Skrevet 14. desember 2009 Joda, jeg vet det vil komme en dag da jeg ønsker alt annet enn å være singel, men akkurat nå er det det som passer meg best. Det har kanskje noe med at jeg har vært lite singel de 10 siste år (fra jeg var 15), så jeg føler behov for virkelig å være for meg selv en stund. Men gu så godt og gjøre akkurat det JEG har lyst til, NÅR jeg har lyst, føttene på bordet, sjokolade til frokost, bare fordi jeg vil!! Vi tar en brainstorming på hvorfor det akkurat i dag er bra å være singel - trenger ikke å dele noe med noen. Godteposen er min, sofaen og fjernkontrollen er min. - lager til middag det jeg vil ha der og da, ingen andre skal synest noe om det - skitne sokker flyter overalt uten at noen bryr seg - når noen ringer på døra så er det til meg og ingen andre - ingen slitsomme svigerforeldre - kan bruke pengene mine på meg selv og ingen andre - dolokket holder seg nede (for oss jenter) - ser på hvem jeg vil uten dårlig samvittighet - - - keep 'em coming :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikken Skrevet 18. desember 2009 #2 Del Skrevet 18. desember 2009 Du kan ha det så moro du vil på byen, uten å få dårlig samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucia Skrevet 18. desember 2009 #3 Del Skrevet 18. desember 2009 HER har jeg mye å bidra med! Jeg er vel en typisk "forholdsjente", og har vært i et eller annet forhold siden jeg var 16, more or less. Singelperioder har forekommet, men jeg har nå vært singel siden august, det er vel det lengste jeg har vært. Jeg har ikke hatt det så bra med meg selv på lenge. Her kommer min favorittliste: - Jeg kan ha dyne, pute, seng, alt heeeeelt for meg selv! (Jeg har visst en lei tendens til å stjele alt av puter og pledd mens jeg sover. Dette til stor irritasjon for min eks. ). - Jeg kan spise det jeg vil, når jeg vil, hvor jeg vil. (Eksen hadde en datter, derav måtte vi også være konsekvente på å ikke spise foran TV'en, i senga og lignende. - Neste gang jeg skal kjøpe leilighet (det blir over nyttår), slipper jeg å dra med meg en person som skal ha en mening om alt på visning. Det jeg kjøper er mitt og bare mitt - Jeg kan være sammen med mine venner hele tida! Før var det ofte 50 prosent deling av tid med hans og mine venner. - Ingen som klager over det jeg ikke gjør, eller for ikke å snakke om det jeg gjør. - Jeg kan se på alle "drittseriene" jeg vil, uten å ha dårlig samvittighet fordi jeg opptar TVen. - Ingen opptar TVen hele lørdag og søndag fordi de måååååå se den og den kampen. - Slipper syt og klaging hvis Liverpool eller Viking taper! - Jeg kan se på den jeg vil, når jeg vil. Enda bedre; jeg kan flørte så mye jeg vil med den søøøøte fyren som prøvde å sjekke meg opp i matbutikken, uten dårlig samvittighet. (Det skjer ikke noe mellom oss, det har han forstått, men å smilte flørtende og å veksle noen kommentarer er alltid hyggelig). - Jeg kan danse med den jeg vil på byen, uten å føle at jeg må passe på at jeg ikke går for langt mtp. å flørte. - Jeg kan ta til meg komplimenter fra flørtende kamerater, uten å føle at jeg må "stoppe" dem. - Jeg kan dra hjem, til utlandet, rett og slett hvor jeg vil, når jeg vil. - Jeg slipper å ta hensyn til andre når jeg legger karriere/utdanningsplaner. - Jeg har stort behov for alenetid, nå kan jeg nyte den så mye jeg vil, uten et snev av dårlig samvittighet. (Hvorfor vurderer jeg å gå inn i et forhold igjen, egentlig???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucia Skrevet 18. desember 2009 #4 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg glemte: - Slipper å tilbringe høytider hos "svigers" - Slipper å late som om jeg liker mennesker jeg må være sammen med, fordi de er hans venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå