Gjest Jon Are Skrevet 14. desember 2009 #1 Del Skrevet 14. desember 2009 Ja, nå nærmer den store høytid seg. Folk er travelt opptatt med sitt. Som singel får jeg litt følelsen av å stå utenfor det hele. Jeg tenkte det kunne være artig ålage en liste over de tingene en setter pris på som singel i julen , og de mindre koselige tingene. Kan du nevne 5 ting positive og 5 negative ting med å være singel i julen? Her er min liste: Først fordelen med singellivet i julen. 1. Jeg slipper å kjøpe en rådyr gave til min kjære. 2. Jeg slipper å kjøpe gaver til hennes familie. 3.Slipper alle pliktbesøk til svigerfamilie. 4.Jeg kan gjøre hva jeg vil i julen. har jeg lyst på graniosa en dag, tar jeg det. 5.Jeg kan nyte freden helt alene, uten en kjæresten som maser på meg. 5 negavite ting. 1. Ingen å dele julen med. 2. Ingen som lager julefrokost til med 1. juledag. 3.Ingen kvinne som baker deilige kaker. 4.Ingen å planlegge det nye året med. 5.Ingen å handle inn sammen med. Med hilsen fra Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #2 Del Skrevet 14. desember 2009 Holder meg til positive jeg, siden negative velger jeg å se helt bort i fra (ser jeg de ikke, finnes de ikke). Slipper unna kjærestegaven, som alltid er den dyreste gaven. Slipper skuffelsen over at også i år er min kjærestegave et gavekort, i mangel av evne til å gjøre en gave personlig og overraskende. 2. juledag kan samvittighetsløst, og uten diskusjon, tilbringes på byen med gode venner, slik kvelden tradisjonsrikt skal. Og uten hengende over seg at man skal i familiemiddag til svigers 3. juledag. Jeg er garantert å få sette på julestjerna på treet helt alene. Julegavehandlingen er helt stressfri, tar det akkurat når det passer meg, som er i siste liten, og slipper alt maset i forkant over hva til hvem, når og hvor. (Negativt: ingen å hjelpe meg meg til å løse juletrebelysningsknuten når juletreet er kommet i hus) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 15. desember 2009 #3 Del Skrevet 15. desember 2009 De negative: -Jul uten barna.(helt jævlig) -Våkne alene på julaften. -Ingen spesiell å skjemme bort og kose seg med. -Ingen å lage god julemat sammen med -Ingen å gå inn i det nye året sammen med. De positive: -En mindre julepresang -Jeg kan gjøre det jeg vil, uten diskusjon. -Slipper pliktbesøk til svigers. -Kan lage det jeg vil til julemidag -Trenger ikke pynte meg hvis jeg ikke vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 15. desember 2009 #4 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg vil også kun fokusere på de positive! 1. Blir litt rikere. Leverte tilbake Ps3'en jeg hadde kjøpt til ham og fikk 2700 kr til meg selv. 2. Ikke noe diskutering om hvor vi skal feire nyttår, og hvorvidt vil skal være sammen. 3. Ikke noe snurtne og sjalu fyllemeldinger når begge er ute i forskjellige byer 2.juledag 4. Slipper å slite ut rumpa mi ved å måtte snakke på skype 2 timer om dagen 5. Jeg kan møte alle mine gamle flammer i hjembyen og ha NULL dårlig samvittighet, uansett hva jeg finner på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå