Anna Lovinda Skrevet 26. august 2003 #1 Del Skrevet 26. august 2003 Og med denne meldingen runder Anna Lovinda 600. *Ellevill applaus og jubel* Takk, takk...(tar en Gro Harlem Brundtland) Jeg blir så rørt. Snufs. Vet ikke helt hva jeg skal si. De bevingede ordene jeg hadde planlagt å fremføre i denne stunden blir så altfor små i en stor stund som denne. Er det noen som har et lommetørkle? Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 26. august 2003 #2 Del Skrevet 26. august 2003 Bøyer meg ydmykt i støvet. Rekker deg ikke engang til anklene. Også du som er nyere en meg. Jeg bruker det meste av tiden til å lese og le. Er så nysgjerrig at jeg må ha med meg alt, så da blir det liten tid til å skrive selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 26. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 26. august 2003 Skjønner at jeg kanskje tilbringer litt vel mye av tiden min her inne, men på den måten bruker jeg ikke penger. Ergo; tid på KG er penger spart og tjent eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå