Gjest chantale Skrevet 28. desember 2009 #161 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg er ikke det kjønnet bildet mitt viser. OK. Her har du linken om the bachelor paradox http://www.slate.com/id/2188684/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2009 #162 Del Skrevet 28. desember 2009 Det kommer fra forsmådde menn. Du trenger ikke å ha doktorgraden i psykologi for å skjønne hvorfor menn har behov for å rasjonalisere at de ikke får den de ønsker ... Det er godt mulig jeg har en grad innen psykologi. Årsaken til at jeg spør hvor dette begrepet kommer fra, er at prinsessesyndromet er et begrep som blir brukt innen faget, men ikke på den måten Cuckold bruker det på. Han her kjente pedagogen (?) Juul (?) bruker det. Synes jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chantale Skrevet 28. desember 2009 #163 Del Skrevet 28. desember 2009 Det er godt mulig jeg har en grad innen psykologi. Årsaken til at jeg spør hvor dette begrepet kommer fra, er at prinsessesyndromet er et begrep som blir brukt innen faget, men ikke på den måten Cuckold bruker det på. Han her kjente pedagogen (?) Juul (?) bruker det. Synes jeg å huske. Det blir brukt (populistisk) av folk som ikke vet hva de snakker om. Tror jeg først så det i Dagbla` hvis jeg ikke tar mye feil så var det i en artikkel av Preben Z. Jeez ... Men du kan vel forklare bedre hvilken forsvarsmekanisme (eller personlighetsforstyrrelse) det er snakk om (er vi enige om å bruke DSM IVr?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2009 #164 Del Skrevet 28. desember 2009 Det blir brukt (populistisk) av folk som ikke vet hva de snakker om. Tror jeg først så det i Dagbla` hvis jeg ikke tar mye feil så var det i en artikkel av Preben Z. Jeez ... Men du kan vel forklare bedre hvilken forsvarsmekanisme (eller personlighetsforstyrrelse) det er snakk om (er vi enige om å bruke DSM IVr?) Hehe. Jeg er mer vant til ICD-systemet. Enkelte av brukerne her inne kan plasseres mange steder der. Jobber ikke innen psykiatrien lenger heller. Ikke direkte i alle fall. Jeg kan ikke fordra at fagtermer blir omskrevet for å passe media. *sær* Menn her inne har en generell tendens til å rakke ned på kvinner. Litt pussig, siden det er sikkerstikk for å sette seg selv i et elendig lys på sjekkefronten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #165 Del Skrevet 28. desember 2009 Prinsessesyndromet "Princess syndrome is a mental disease that’s effecting millions of females worldwide, females that have princess syndrome are usually dumb, slutty, attention whore seeking wanna-be princesses." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cantale Skrevet 28. desember 2009 #166 Del Skrevet 28. desember 2009 Prinsessesyndromet "Princess syndrome is a mental disease that’s effecting millions of females worldwide, females that have princess syndrome are usually dumb, slutty, attention whore seeking wanna-be princesses." Hilde: see what I mean? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2009 #167 Del Skrevet 28. desember 2009 Hilde: see what I mean? Hahaha. Ja! Takk. Nå fikk jeg dagens gode latter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. desember 2009 #168 Del Skrevet 28. desember 2009 Prinsessesyndromet "Princess syndrome is a mental disease that’s effecting millions of females worldwide, females that have princess syndrome are usually dumb, slutty, attention whore seeking wanna-be princesses." Sannsynligvis en variant av kvinnelig narsissisme eller histrionisk personlighetsforstyrrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2009 #169 Del Skrevet 28. desember 2009 Klikket meg inn på linken og så at noen av mennene her inne var filmet. (Datingloosers-videoen.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #170 Del Skrevet 28. desember 2009 Etter å ha vist bermen prinsessesyndromet er det på tide å vise symptoms-and-treament/" target="_blank">Douchebag-syndromet. Det interessante er at når man viser noe negativt ved kvinnekjønnet vil kvinner storme til og kalle dem som sier det for forsmådde menn, tapere osv. Når de samme budbringere derimot viser en gjeng nøyaktig like motbydelige menn, sier kvinnene seg fullstendig enige i at disse mennene er motbydelige. Merk at særdeles få menn vil fornekte at douchebags finnes, forsvare dem eller angripe budbringeren. Nå gjelder ikke dette alle kvinner selvfølgelig, det finnes mange rasjonelle kvinner. Men de lider ikke av prinsessesyndromet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. desember 2009 #171 Del Skrevet 28. desember 2009 Det interessante er at når man viser noe negativt ved kvinnekjønnet vil kvinner storme til og kalle dem som sier det for forsmådde menn, tapere osv. Når de samme budbringere derimot viser en gjeng nøyaktig like motbydelige menn, sier kvinnene seg fullstendig enige i at disse mennene er motbydelige. Kvinner er flokkdyr. Menn er ensomme ulver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #172 Del Skrevet 28. desember 2009 Kvinner er flokkdyr. Menn er ensomme ulver. Det var et enkelt, men presist, svar. Menn kjemper mot hverandre fordi de vet at svært mange av dem ikke vil bli valgt av en kvinne. Kvinner kan derimot holde sammen mot menn. De vet at uansett hvor jævlige de er, vil de alltid få seg en mann eller ti. Det er ikke noe galt i dette. Det er naturens gang. Men følgen er at menn blir ekstreme og kvinner forblir middelmådige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 29. desember 2009 #173 Del Skrevet 29. desember 2009 Det var et enkelt, men presist, svar. Menn kjemper mot hverandre fordi de vet at svært mange av dem ikke vil bli valgt av en kvinne. Kvinner kan derimot holde sammen mot menn. De vet at uansett hvor jævlige de er, vil de alltid få seg en mann eller ti. Det er ikke noe galt i dette. Det er naturens gang. Men følgen er at menn blir ekstreme og kvinner forblir middelmådige. Mennesker generelt er flokkdyr. Det der menn er ensomme ulver crappet kjøper jeg ikke. Fins mange sosiale gutter og menn. Vi bare sosialiserer oss på ulike måter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. desember 2009 #174 Del Skrevet 29. desember 2009 Mennesker generelt er flokkdyr. Det der menn er ensomme ulver crappet kjøper jeg ikke. Fins mange sosiale gutter og menn. Vi bare sosialiserer oss på ulike måter Det er damene som sørger for at det blir noe sosialt vettu Det er dere som avtaler og ordner og fikser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 29. desember 2009 #175 Del Skrevet 29. desember 2009 Det er damene som sørger for at det blir noe sosialt vettu Det er dere som avtaler og ordner og fikser det. jamen det er ikke alt sosialt som må planlegges. Gutter er flinkere til å finne på ting sammen helt spontant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. desember 2009 #176 Del Skrevet 29. desember 2009 jamen det er ikke alt sosialt som må planlegges. Gutter er flinkere til å finne på ting sammen helt spontant Ja, før man danner par kanskje. Men absolutt ikke etterpå. Da styrer dere damene alt som heter sosialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 29. desember 2009 #177 Del Skrevet 29. desember 2009 Ja, før man danner par kanskje. Men absolutt ikke etterpå. Da styrer dere damene alt som heter sosialt Bullshit. Jeg vil gjerne at typen er sosial uten meg av og til, akkurat som jeg vil være sosial uten han av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. desember 2009 #178 Del Skrevet 29. desember 2009 Bullshit. Jeg vil gjerne at typen er sosial uten meg av og til, akkurat som jeg vil være sosial uten han av og til Jada, med ettertrykk på av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 29. desember 2009 #179 Del Skrevet 29. desember 2009 Jada, med ettertrykk på av og til Nei. ser du noe ettertrykk? når jeg skal henge med jentegjengen gidder jeg ikke drasse på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. desember 2009 #180 Del Skrevet 29. desember 2009 Nei. ser du noe ettertrykk? når jeg skal henge med jentegjengen gidder jeg ikke drasse på han. Stakkars mann da! Men at du er sosial betyr ikke at han er det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå