Gjest gjestdeluxe Skrevet 19. desember 2009 #141 Del Skrevet 19. desember 2009 Det har du selvsagt helt rett i. Som jeg har sagt før: Selv om de aller fleste som lider av prinsessesyndromet er langtidssingle, lider ikke alle langtidssingle av prinsessesyndromet. Det kan være mange grunner til at man går singel i årevis. Noen er kanskje ikke på jakt etter en kjæreste i det hele tatt, men trives best i eget selskap. Andre er så opptatt med et eller annet prosjekt at de ikke har plass til kjærligheten i livet - ennå. Atter andre kan ha problemer med å komme på mental bølgelengde med menn. Det er kanskje feil å kalle det særhet, det blir for negativt, kan kanskje heller kalle det en personlighetsmessig rigiditet, vi snakker da om det omvendte av den personlighetstypen som blir gode selgere, politikere ol, folk som lett omstiller seg og omgås alle. For noen kan det kanskje handle mer om slik ting enn om at man dømmer de menn som er interessert nord og ned. Så det er mange grunner til at man går singel over tid. Men av alle som er langtidssingle er det også en del kvinner som i sterkere eller svakere grad er rammet av prinsessesyndromet, og som konsekvent føler seg for god for menn de har sjans på. Disse synes jeg ikke så veldig synd på. De har selv ansvaret for at de aldri finner noen. Ja, de som konsekvent føler seg for god av de langtidssingle kommer kanskje ikke så langt, de vil nok forbli langtidssingle da. De som trives i eget selskap, og/eller alltid har et eller annet prosjekt gående bør vel også på et tidspunkt komme seg noen steg videre, da årene faktisk går fort. Ja, ellers ender de opp bitre, ensomme og alene. Ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #142 Del Skrevet 19. desember 2009 Kan legge til at jeg ikke flyr etter kjendiser og ikke visste at han ver kjendis før jeg ble med han hjem og så bilder av mange andre kjendiser. (Også private album)Men det var det dårligste nachspielet jeg noen gang har vært med på....men fikk jo høre en del sladder. Kan også legge til at han har vært sammen med ei av Norges og verdens vakreste damer. Hahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 19. desember 2009 #143 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvor kommer begrepet prinsessesyndrom fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 19. desember 2009 #144 Del Skrevet 19. desember 2009 Ka gjør deg attraktiv då? Kommer ikke sjarm lenge før "det perfekte utseende"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 19. desember 2009 #145 Del Skrevet 19. desember 2009 Det har du selvsagt helt rett i. Som jeg har sagt før: Selv om de aller fleste som lider av prinsessesyndromet er langtidssingle, lider ikke alle langtidssingle av prinsessesyndromet. Det kan være mange grunner til at man går singel i årevis. Noen er kanskje ikke på jakt etter en kjæreste i det hele tatt, men trives best i eget selskap. Andre er så opptatt med et eller annet prosjekt at de ikke har plass til kjærligheten i livet - ennå. Atter andre kan ha problemer med å komme på mental bølgelengde med menn. Det er kanskje feil å kalle det særhet, det blir for negativt, kan kanskje heller kalle det en personlighetsmessig rigiditet, vi snakker da om det omvendte av den personlighetstypen som blir gode selgere, politikere ol, folk som lett omstiller seg og omgås alle. For noen kan det kanskje handle mer om slik ting enn om at man dømmer de menn som er interessert nord og ned. Så det er mange grunner til at man går singel over tid. Men av alle som er langtidssingle er det også en del kvinner som i sterkere eller svakere grad er rammet av prinsessesyndromet, og som konsekvent føler seg for god for menn de har sjans på. Disse synes jeg ikke så veldig synd på. De har selv ansvaret for at de aldri finner noen. Ja, de som konsekvent føler seg for god av de langtidssingle kommer kanskje ikke så langt, de vil nok forbli langtidssingle da. De som trives i eget selskap, og/eller alltid har et eller annet prosjekt gående bør vel også på et tidspunkt komme seg noen steg videre, da årene faktisk går fort. Ja, ellers ender de opp bitre, ensomme og alene. Ikke bra! Ja, vi får gjøre alvor av den kaffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #146 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg synes at dette er en utrolig lite attraktiv kvinne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 19. desember 2009 #147 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Jeg synes at dette er en utrolig lite attraktiv kvinne... Den linken funket ikke... Jeg mener, utseende har endel å si, men for å si det sånn...Sjarm lever man lengre på Hvis du synes stygge de som sjekker deg opp, ja, det er da slik at alle har forskjellig smak da..Noen synes nok du er pen, mens andre synes du ikke er attraktiv. Tror iq'en din har mindre å si, for høy iq forbinder man jo med lesehester, de som ikke er sosiale osv..folk er bare så forskjellige. Er vel kjekt at noen faktisk sjekker deg opp, det er mange så virkelig psyker seg opp for å sjekke opp noen... Ta det som et kompliment, så får du heller sjekke opp de som du faktisk synes er attraktive da. Endret 19. desember 2009 av luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2009 #148 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg synes at dette er en utrolig lite attraktiv kvinne... Så kult...linken din fungerer ikke. Prøv igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #149 Del Skrevet 22. desember 2009 Kan gjest poste ny link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #150 Del Skrevet 22. desember 2009 Men av alle som er langtidssingle er det også en del kvinner som i sterkere eller svakere grad er rammet av prinsessesyndromet, og som konsekvent føler seg for god for menn de har sjans på. Disse synes jeg ikke så veldig synd på. De har selv ansvaret for at de aldri finner noen. Hva med oss som ikke føler oss bra nok for de vi har sjans på? Jeg vil ha en helt vanlig mann som er eldre enn meg, men de vil jo ikke ha meg. De siste årene har kun unge kjekke menn vist interesse for meg. Hva skal jeg gjøre for å tiltrekke meg litt slitne menn over 45? Jeg er ikke kravstor og jeg lider ikke av noe prinsessesyndrom. Det som betyr noe er at vi har god kjemi, at vi trives sammen, at jeg føler meg trygg sammen med han, at han liker sex og at han er monogam. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 23. desember 2009 #151 Del Skrevet 23. desember 2009 Hva med oss som ikke føler oss bra nok for de vi har sjans på? Jeg vil ha en helt vanlig mann som er eldre enn meg, men de vil jo ikke ha meg. De siste årene har kun unge kjekke menn vist interesse for meg. Hva skal jeg gjøre for å tiltrekke meg litt slitne menn over 45? Jeg er ikke kravstor og jeg lider ikke av noe prinsessesyndrom. Det som betyr noe er at vi har god kjemi, at vi trives sammen, at jeg føler meg trygg sammen med han, at han liker sex og at han er monogam. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig!? DEG er det ihvertfall ikke synd på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #152 Del Skrevet 28. desember 2009 Javel, men andre menn bryr seg overhodet ikke om hvordan jenta ser ut bare de får seg pels på knaggen... Du har det ikke noe verre enn de fleste jenter har det på byen. Vi blir regelrett overfalt rett som det er. Derfor liker jeg ikke å være på byen etter kl. 01:00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. desember 2009 #153 Del Skrevet 28. desember 2009 Javel, men andre menn bryr seg overhodet ikke om hvordan jenta ser ut bare de får seg pels på knaggen... Du har det ikke noe verre enn de fleste jenter har det på byen. Vi blir regelrett overfalt rett som det er. Derfor liker jeg ikke å være på byen etter kl. 01:00. Jammen er ikke det et kompliment da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #154 Del Skrevet 28. desember 2009 Jammen er ikke det et kompliment da? hehe Det er ikke en kompliment når vi alle vet at menn kaster seg over alt som kan puste og bevege seg, schtøggeste kvinner på jord kan få seg mann en lørdag ute i Norge ved midnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. desember 2009 #155 Del Skrevet 28. desember 2009 Det er ikke en kompliment når vi alle vet at menn kaster seg over alt som kan puste og bevege seg, schtøggeste kvinner på jord kan få seg mann en lørdag ute i Norge ved midnatt. Ja, det er nok sant det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 28. desember 2009 #156 Del Skrevet 28. desember 2009 Så kult...linken din fungerer ikke. Prøv igjen? Leter man på nettet finnes det drøssevis med både "stygge" og "uattraktive" kvinner. Det kommer selvsagt helt an på øyet som ser. Dog vil jeg vel si at denne kvinnen her kunne med fordel kanskje ha brukt en annen sminke...: Dame 1 Ugly people er en side hvor man virkelig får sett mange *ahem* interessante bilder. Noen kan dessverre ikke noe for at de ser slik ut, mens andre kunne hatt godt av noen som hadde hjulpet dem til å sett bedre ut (klesstil, sminke etc). Personlig vil jeg kanskje si at jeg aldri har sett noen "skikkelig schtøgge" kvinner... :-o Er jeg ute så er jeg inne senest kl 0100. Går jeg glipp av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chantale Skrevet 28. desember 2009 #157 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvor kommer begrepet prinsessesyndrom fra? Det kommer fra forsmådde menn. Du trenger ikke å ha doktorgraden i psykologi for å skjønne hvorfor menn har behov for å rasjonalisere at de ikke får den de ønsker ... Det var en her inne som skrev om "the bachelor paradox" for en stund siden. Det handler om at menn fra naturens side er mindre kresne enn kvinner. De tilbyr seg selv for mange kvinner, og slår til hvis de får et "ja". De kvinnene som har de beste forutsetningene, og som velger å vente i håp om et bedre tilbud blir gjerne sittende på gjerdet til de mest attraktive mennene er "tatt". Det er derfor det finnes det så mange flere attraktive (genuint single) kvinner enn menn over tredve .. (det finnes selvsagt mange attraktive menn over 30, men de fleste er skilt og har barn ..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 28. desember 2009 #158 Del Skrevet 28. desember 2009 Det er derfor det finnes det så mange flere attraktive (genuint single) kvinner enn menn over tredve .. Jeg er single... :] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #159 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg er single... :] singel mann eller singel dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 28. desember 2009 #160 Del Skrevet 28. desember 2009 singel mann eller singel dame? Jeg er ikke det kjønnet bildet mitt viser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå