Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. desember 2009 #81 Del Skrevet 16. desember 2009 Damene i klippet tror sikkert at de er en 10'er: http://www.youtube.com/watch?v=CNsLc--TRrM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 16. desember 2009 #82 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg er singel fordi det er et par ting som skal klaffe mellom to mennesker utover at man liker hverandre utseendemessig. Jeg har truffet flere damer siste år som jeg kunne blitt lykkelig med hvis vi hadde matchet bedre. Det har altså ikke handlet om kresenhet, men jakten på den spesielle kjemien. Og så bør man ha fremtidsplaner som ikke er altfor uforenlige. Hmm...så det har ikke falt deg inn at også kvinner venter på denne spesielle kjemien? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 16. desember 2009 #83 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg er ganske fornøyd med utseendet mitt, og det har faktisk hendt at helt fremmede jenter har kommer bort til meg på byen og sagt "Du var pen ass" og lignende Jeg regner ikke med at disse heterofile jentene er ute etter å ha sex med meg, og hva så om svært mange jenter får høre at de er pene? Det er fordi svært mange jenter er pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 16. desember 2009 #84 Del Skrevet 16. desember 2009 Så...når vi er ute på byen og inntar noen drinker: ...så ender vi alle opp med noen som er penere enn oss selv, og som ikke vil ha oss som kjærester? Hvordan skal vi da finne ut av vår reelle markedsverdi? Det er ikke nok å bare vise til sin single-status: for det kan være så mange grunner til den. Tror vi at vi ser slik ut, vi single jenter: http://www.youtube.com/watch?v=kr-Jd7sVVh0 ? Mens vi i virkeligheten ser slik ut: http://www.youtube.com/watch?v=8d5nptnbbr8 ? Haha, ja, det var en fin illustrasjon. :gjeiper: Neida, jeg tror ikke jenter alltid ender opp med en mann som er kjekkere, like lite som jeg tror alle jenter lider av prinsessesyndromet. Noen jenter er jo faktisk niere og nærmer seg ti, det eksepsjonelle. Disse kan jo aldri ligge med kjekkere menn, det sier seg selv. Og de aller fleste jenter har nok et ganske realistisk syn på egen attraktivitet. Derfor vil de aller fleste jenter finne seg noen. De fleste som lider av prinsessesyndromet befinner seg i gruppen langtidssingle. Ikke slik at alle langtidssingle lider av prinsessesyndromet, men de aller fleste urealistisk kresne damene går single år etter år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 16. desember 2009 #85 Del Skrevet 16. desember 2009 De fleste som lider av prinsessesyndromet befinner seg i gruppen langtidssingle. Ikke slik at alle langtidssingle lider av prinsessesyndromet, men de aller fleste urealistisk kresne damene går single år etter år. Og langtidssingle menn er 1´ere og 2´ere, som er single og muligens også jomfru livet ut, eller skaffer seg en dame fra thailand eller et eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 16. desember 2009 #86 Del Skrevet 16. desember 2009 De fleste som lider av prinsessesyndromet befinner seg i gruppen langtidssingle. Ikke slik at alle langtidssingle lider av prinsessesyndromet, men de aller fleste urealistisk kresne damene går single år etter år. Og langtidssingle menn er 1´ere og 2´ere, som er single og muligens også jomfru livet ut, eller skaffer seg en dame fra thailand eller et eller annet. Ja, og derfor synes jeg faktisk mye mer synd på disse mennene enn på de langtidsssingle überkresne kvinnene. Og synes ingen skal fordømme dem om de finner kjærligheten i et annet land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. desember 2009 #87 Del Skrevet 16. desember 2009 Du burde skrive ar du er "Mann" i profilen din. Når det står "Ikke viktig", kan mange tro du er kvinne. Men TS ! Hvordan ville du reagert og likt det - om du ble regelret sjekka opp av en dame som var sinnsykt sexy og lekker ...ja så lekker at du kan ikke tro selv at det er sant - at hun sjekker DEG opp ? Hvordan ville dere menn reagere på det ??????????????? Hva ville dere tenke om den dama ? Hennes motiver for å gjøre dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #88 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg VET at jeg ser ut som Shakira. Det er nettopp det menn mener er problemet med jenter som deg: du overvurderer eget utseende! Du overvurderer og innbiller deg selv det fordi du har draget på menn på byen. Men der tar menn alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. desember 2009 #89 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg er det mange vil si er ganske attraktiv, og er på vei til å avslutte en svært høy utdannelse. Min IQ er 134, og jeg har en god klesstil. Likevel blir jeg sjekket opp av stygge damer i fleng. Det er helt latterlig hva mange svært lite attraktive kvinner (og menn) tror om seg selv. Det at du smører et par-tre kilo sminke i fjeset gjør deg ikke attraktiv. Den enen gangen du ble pult av en C-kjendis i fylla gjør deg heller ikke attraktiv. Vær så snill, å se dere i speilet før dere kommer slentrende til meg med et dvaskt smil om munnen. Dere vil bli avvist. Kontant. Damene som sjekker deg opp føler seg antageligvis kompatible med deg. Go with the flow... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #90 Del Skrevet 17. desember 2009 Ja, og derfor synes jeg faktisk mye mer synd på disse mennene enn på de langtidsssingle überkresne kvinnene. Og synes ingen skal fordømme dem om de finner kjærligheten i et annet land. Jeg tror de fleste damer med et ordinært utseende er klar over dette selv, og dermed ikke jakter aktivt på de flottest utseende mennene. Det kan jo hende disse damene du hevder lider av prinsessesyndromet er kresen på personlighet, at de vil ha noen som matcher dem når det gjelder personlige egenskaper som f.eks. intelligens, humor, integritet. Du fremstiller det som om det er et hierarki, hvor det er fastsatt hvor man er på skalaen kun ut fra utseende. Det virker utrolig snevert. Jeg tror mange mennesker velger ut fra mange andre kriterier enn utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 17. desember 2009 #91 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Ja, og derfor synes jeg faktisk mye mer synd på disse mennene enn på de langtidsssingle überkresne kvinnene. Og synes ingen skal fordømme dem om de finner kjærligheten i et annet land. Jeg tror de fleste damer med et ordinært utseende er klar over dette selv, og dermed ikke jakter aktivt på de flottest utseende mennene. Jeg skriver da også at de fleste kvinner har et realistisk syn på eget utseende. Derfor finner jo også de fleste kvinner seg en mann. Prinsessesyndromet, den urealistiske kresenheten resulterer som regel i at jentene blir gående single år etter år. Det kan jo hende disse damene du hevder lider av prinsessesyndromet er kresen på personlighet, at de vil ha noen som matcher dem når det gjelder personlige egenskaper som f.eks. intelligens, humor, integritet. Du fremstiller det som om det er et hierarki, hvor det er fastsatt hvor man er på skalaen kun ut fra utseende. Det virker utrolig snevert. Jeg tror mange mennesker velger ut fra mange andre kriterier enn utseende. Nå har jeg ikke tro på at det er så mye dårligere stilt med personligheten eller intelligensen i den mannlige befolkning. Heller ikke med humoren. Så det ville vel fortsatt være snakk om urealistisk kresenhet, å kreve mer enn man selv har å tilby. Når det gjelder fenomenet jeg har valgt å kalle prinsessesyndromet er det faktisk demonstrert i praksis i tråden Sukker.no - 2, 3 eller 10 menn på hver kvinne? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=435685 Der kan du selv lese diverse innlegg fra kvinner som synes det er få kjekke menn og svært mange pene kvinner i landet vårt. Endret 17. desember 2009 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #92 Del Skrevet 17. desember 2009 Der kan du selv lese diverse innlegg fra kvinner som synes det få kjekke menn og svært mange pene kvinner i landet vårt. Jeg har aldri tenkt at det totalt er flere flotte kvinner enn menn her i landet. Men en ting som har slått meg er at det er veldig stor forskjell på kvinner. Noen er veldig flotte og feminine, mens andre er det motsatte. Synes det er flere 1-3'ere og 8-10'ere blant kvinner enn blant menn. Kanskje fordi kvinner har muligheten til å gjøre så mye mer enn menn med utseendet med sminke, diverse feminine klesplagg og dilldall, eller de kan la det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_bling_* Skrevet 18. desember 2009 #93 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg tror vi glemmer mange faktorer på hvorfor enkelte er single år etter år. Denne faktoren av kvinner med høye utseendekrav du snakker om vil jeg tro er såpass liten at den er nærmest ubetydelig i størrelse. Og uansett vil kvinner etterhvert som de blir eldre fokusere på andre kvaliteter enn utseende og badboy tendenser. De som virkelig går single år etter år vil jeg heller tro er sterke, ressursterke og selvstendige kvinner. Jeg er en av de selv, men skulle av og til ønske jeg ikke var det. Det jeg ønsker er rett og slett kjemi, trygghet, rom for å utvikling og ny lærdom, felles verdier og holdninger, respekt og forståelse- og at man er på omtrent samme nivå mentalt og intelligens messig. Utseende er heller et pluss i såmåte. Problemet er at jeg tror at mange ressursterke kvinner kan skremme vettet av menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. desember 2009 #94 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Tråden er ryddet for utenomsnakk og ufine kommentarer. Har man spørsmål til moderering, så gjøres dette på ris og ros, der det allerede ligger en tråd om emnet. Yvonne (mod) Endret 18. desember 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 18. desember 2009 #95 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Jeg tror vi glemmer mange faktorer på hvorfor enkelte er single år etter år. Denne faktoren av kvinner med høye utseendekrav du snakker om vil jeg tro er såpass liten at den er nærmest ubetydelig i størrelse. Og uansett vil kvinner etterhvert som de blir eldre fokusere på andre kvaliteter enn utseende og badboy tendenser. De som virkelig går single år etter år vil jeg heller tro er sterke, ressursterke og selvstendige kvinner. Jeg er en av de selv, men skulle av og til ønske jeg ikke var det. Det jeg ønsker er rett og slett kjemi, trygghet, rom for å utvikling og ny lærdom, felles verdier og holdninger, respekt og forståelse- og at man er på omtrent samme nivå mentalt og intelligens messig. Utseende er heller et pluss i såmåte. Problemet er at jeg tror at mange ressursterke kvinner kan skremme vettet av menn. Nå finner jeg det ikke innlysende at kvinner skulle være menn overlegne på områder som intelligens eller kunnskapstørst heller, så det blir i beste fall å forskyve problematikken. Så vidt jeg kan forstå snakker vi i tilfelle fortsatt om å være urealistisk kresen, om ikke å greie å forholde seg til sin egen markedsverdi. Dersom ingen av de menn man treffer er tilstrekkelig intelligente, mentalt oppegående, nysgjerrige og kunnskapstørste. Jeg tror det er en myte at ressurssterke menn lar seg skremme av ressurssterke kvinner. Det som derimot kan være et problem er at en del kvinner fortsatt søker "oppover" selv når de har en doktorgrad eller to eller besitter en topposisjon i næringslivet. Jo høyere du har kommet jo vanskeligere blir det jo å finne en mann som befinner seg høyere. Jaktmarkene blir mindre, utvalget snevres inn. I tillegg er menn ofte mindre opptatt av kvinners status og posisjon, slik at de menn som kunne være aktuelle like gjerne kan velge en kvinne med lavere utdannelse og mindre status, ikke fordi hun har mindre status, men fordi han foretrekker hennes utseende og personlighet, noe som betyr mye mer for ham enn kvinnens status. Hvis han likte ditt utseende og personlighet bedre enn hennes ville han valgt deg, men han ville aldri valgt deg på grunn av din utdannelse og status, du får ikke så mange ekstrapoeng for å ha kommet langt karrieremessig slik tilfellet ofte er for menn. Endret 18. desember 2009 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 18. desember 2009 #96 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Dette er kanskje det kvalmeste innlegget jeg har sett på laaaang tid. Sorry Mac! Mannfolk som er høyt på strå er bare det mest avtennende og lite attraktive som finnes. Endret 18. desember 2009 av Anaconda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 18. desember 2009 #97 Del Skrevet 18. desember 2009 Dette er kanskje det kvalmeste innlegget jeg har sett på laaaang tid. Sorry Mac! Mannfolk som er høyt på strå er bare det mest avtennende og lite attraktive som finnes. Don't shoot the messenger. Jeg sier ikke at dette nødvendigvis er et positivt trekk ved kvinner, men for mange gjør status og posisjon en mann mer attraktiv. Det er egentlig det samme fenomen vi stifter bekjentskap med allerede i tenårene når jentene ofte går etter gutter som er et par år eldre, har bil og større økonomisk frihet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 18. desember 2009 #98 Del Skrevet 18. desember 2009 Don't shoot the messenger. Jeg sier ikke at dette nødvendigvis er et positivt trekk ved kvinner, men for mange gjør status og posisjon en mann mer attraktiv. Det er egentlig det samme fenomen vi stifter bekjentskap med allerede i tenårene når jentene ofte går etter gutter som er et par år eldre, har bil og større økonomisk frihet. Ehmm... sorry, men jeg snakker om TS Har ikke lest alt det andre enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 18. desember 2009 #99 Del Skrevet 18. desember 2009 Ehmm... sorry, men jeg snakker om TS Har ikke lest alt det andre enda Hehe, ok. Helt i orden. (Til dere som klager på at jeg siterer for mye: Der fikk vi demonstrert hvorfor det ofte er lurt å ta med det man svarer på. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 18. desember 2009 #100 Del Skrevet 18. desember 2009 Hehe, ok. Helt i orden. (Til dere som klager på at jeg siterer for mye: Der fikk vi demonstrert hvorfor det ofte er lurt å ta med det man svarer på. ) (Samme her! Hadde jeg svart på ditt hadde jeg sitert siden du ikke har det opprinnelige i innlegget! NOK OM DET!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå