Gå til innhold

Liker du å suge?

Gjest Gjest_miamaria_*

Fremhevede innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet
Og? :)

Var ewn som mente at de som ikke hadde suging som sin favorittaktivitet, at det var det samme som at de syntes det var ekkelt. Og det trenger ikke nødvendigvis være grunnen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner at jeg blir litt overrasket over at så mange mener at de gjør det slutt umiddelbart når de oppdager at kjæresten ikke er komfortable med å suge...

Jeg ville ikke suge i begynnelsen av forholdet vårt, ikke ville jeg bli slikket heller... det ble for intimt for meg.

Etter hvert lot jeg ham slikke meg, fordi det betød så veldig mye for ham... så kunne jeg kysse penis (men ikke suge)... osv

HEr var det ikke snakk om dager eller uker, men måneder og år.

Nå klarer jeg å nyte å bli slikket (selv om det ikke er favoritten min), og jeg liker å se hvor tent han blir når jeg suger ham.

Men det har tatt oss tid og tålmodighet å komme dit.

Poenget med å fortelle dette, er at når jeg leser det mange skriver her inne, blir jeg veldig takknemlig for at mannen min hadde tålmodighet nok til ikke å la et ellers godt forhold gå i vasken fordi jeg ikke klarte å motta eller gi oralsex!

Skrevet (endret)

Siste gjest: Det har jo bl.a. noe med alder å gjøre. Når jeg var 18 hadde jeg nok en ganske annen tolmodighet med slikt enn jeg har nå - sannsynligvis også i tyveårene. Men når jeg møter voksne kvinner på min alder i dag, så er jeg ikke interressert i å drive "jomfruopplæring" over lengre tid. Slik jeg i praksis ser det: Voksne kvinner liker å suger pikk, og de liker å bli slikket. Punktum.

Endret av Rimmern
Skrevet
Siste gjest: Det har jo bl.a. noe med alder å gjøre. Når jeg var 18 hadde jeg nok en ganske annen tolmodighet med slikt enn jeg har nå - sannsynligvis også i tyveårene. Men når jeg møter voksne kvinner på min alder i dag, så er jeg ikke interressert i å drive "jomfruopplæring" over lengre tid. Slik jeg i praksis ser det: Voksne kvinner liker å suger pikk, og de liker å bli slikket. Punktum.

:hakeslepp:

Så det er forventet av en voksen kvinne umiddelbart skal være komfortabel med å gi og motta oralsex med en ny partner?

Jeg er voksen, har vært gift i mange år, og er komfortabel med oralsex i mitt forhold,jeg er trygg på meg selv og min seksualitet, men jeg tviler på at jeg raskt ville være like komfortabel med en ny partner dersom det skulle bli aktuelt.

Skrevet
Hei folkens!

Er bare litt nysgjerrig på hvor mange som faktisk nyter/liker å suge gutter. Liker dere å suge, eller gjør dere det mest for guttens skyld?

Har hatt noen partnere, langvarig forhold eller kortvarige, og har vært glad i mennene, men:

Har aldri likt å "suge". Har jeg en sjelden gang gjort det, har det kun vært fordi jeg antar han vil det...hater det selv. Liker heller ikke at han prøver å "suge" på meg i underlivet.

Skrevet
Så det er forventet av en voksen kvinne umiddelbart skal være komfortabel med å gi og motta oralsex med en ny partner?

Nei, og det var heller ikke det jeg sa.

Det er forskjell på folk, og dermed på kvinner: For noen så er oralsex mindre personlig/intimt enn samleie, og for andre er det motsatt.

Det jeg mener bestemt er at en kvinne som har en holdning til kuken min og evt. fitta si som går på at det er noe ekkelt ved det, ikke er voksen på akkurat det området. Og det er et område det er viktig for meg å være voksen/moden på. At man evt. trenger litt tid på å bli komfortabel med noe er en annen ting, og vil i varierende grad være mer eller mindre normalt/vanlig.

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

vet at dette er sent å svare - siden denne diskusjonen var i desember i fjor. men samme det ;) Jeg liker å suge. Det gjør meg kåt. Og selv om det ikke smaker FANTASTISK når han kommer i munnen min - gjør det ingenting. han er deilig, jeg er deilig, å vi har JÆVLI BRA SEX. Men, til gutta; om dama deres suger dere, er det en god idè å ta av på komplimangene.Første gangen jeg sugde noen, fikk jeg VELDIG bra tilbakemelding, og følte meg meget sikker på dette, og endte opp med å like suging. Sånn som; "fyy, hvor har du lært det der!!" Eller "ååhhh, klar over hvor flink du er å suge?" eller, etter feks første gangen: "ååhh, du var veldig flink, gira på å gjøre det igjenn?"

Det funka vertfall bra på meg ;)

Det jeg ikke forstår: gutter LIKER å slikke?? HVORFOR?

• 3 uker senere...
Gjest ginger
Skrevet

asså jeg er gut, kjæresten min sa til meg at hun ikkje synes det er noe særlig, så eg tvinger henne ikkje til det heller. hun sier hun kan suge meg når det passer hun og det er heilt ok for meg, så lenge eg ikkje presser hun til noe hun ikkje vil er det grett for meg

Gjest Emmeline
Skrevet

vet at dette er sent å svare - siden denne diskusjonen var i desember i fjor. men samme det ;) Jeg liker å suge. Det gjør meg kåt. Og selv om det ikke smaker FANTASTISK når han kommer i munnen min - gjør det ingenting. han er deilig, jeg er deilig, å vi har JÆVLI BRA SEX. Men, til gutta; om dama deres suger dere, er det en god idè å ta av på komplimangene.Første gangen jeg sugde noen, fikk jeg VELDIG bra tilbakemelding, og følte meg meget sikker på dette, og endte opp med å like suging. Sånn som; "fyy, hvor har du lært det der!!" Eller "ååhhh, klar over hvor flink du er å suge?" eller, etter feks første gangen: "ååhh, du var veldig flink, gira på å gjøre det igjenn?"

Det funka vertfall bra på meg ;)

Dette kunne jeg ha skrevet også. Min tredje kjæreste var helt sykt god på å gi komplimenter og tilbakemeldinger, jeg fikk vanvittig selvtillit på området og turte hele tiden å prøve helt nye teknikker. De to første kjærestene mine var i grunn lunkne på alle områder, men du får ikke kjempeselvtillit når det ikke kommer en eneste lyd eller du ikke får en eneste tilbakemelding ... Så min tredje kjæreste er grunnen til at jeg i dag syns det er helt ok å suge, noe jeg aaaaaaaaaaaaaldri hadde trodd jeg skulle si før jeg traff han. All ære til menn som tør å gi gode tilbakemeldinger, og som gjør det skikkelig :)

Skrevet

Kjæresten min fortalte meg at han ikke egentlig likte å bli sugd når vi traff hverandre, men jeg sugde ham for dèt, og nå er det det beste han vet. Tror han ikke hadde fått det gjort skikkelig før han traff meg. Jeg liker å suge, ikke for min egen del, men fordi det er så herlig å se ham bare ligge der og nyte, mens kroppen rykker fordi det er så deilig.

Skrevet

Må si at jeg gjør det for å glede ham. Liker det ikke noe særlig selv. Men det sier jeg jo selvsagt ikke! Han tror sikkert (som flere av mennene her inne) at jeg liker det. Det jeg liker er at han elsker det.

• 4 år senere...
Skrevet

Det er veldig deilig og bli sugd :) Jeg gir alltid komplemanger og er glad jeg bare har hatt sex med damer som er villige til og suge :) Om noen jeg blir sammen med ikke vil suge så er det synd for meg, men tvinger ikke noen til noe.

Gjest Nordavind
Skrevet

Nå er det ikke ALLE menn som liker å bli sugd heller...

Skrevet

Jeg synes det er digg å suge ja, elsker å kjenne hvor kåt han er, pikken som dunker i handa, og høre alle "go'lydene" han lager.

Skrevet

:kvalm:

Anonymous poster hash: 098ed...f37
  • Liker 1
Gjest SoccerPlayer
Skrevet (endret)

Liker ikke å suge, huff nei aldri! Ikke om jeg fikk en million, eller jo kanskje, hvis gutten/mannen var deilig nok (er hetro altså), men elsker å bli sugd :rodmer:

Endret av SoccerPlayer
Skrevet

Jeg synes det er digg å suge ja, elsker å kjenne hvor kåt han er, pikken som dunker i handa, og høre alle "go'lydene" han lager.

Oh yes

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke å suge pikk, det værste er når det kommee litt ut av den mens man suger, brekker meg av den salte smaken :kvalm:

Anonymous poster hash: 3b9a0...1bc

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker å suge, hadde nesten blitt skuffet dersom jeg hadde vært sammen med en fyr og han ikke likte å bli sugd. Men tror ikke det er unormalt å ikke like. Jeg sugde en fyr som hadde vært sammen med en jente i 4 1/2 år (ikke sammen med henne lenger på det tidspunktet) og han fortalte meg at han aldri hadde blitt sugd.

Anonymous poster hash: 63456...b9d

Skrevet

Elsker å suge :) gjør det gjerne flere ganger om dagen.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...