Gjest Gjest_miamaria_* Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Hei folkens! Er bare litt nysgjerrig på hvor mange som faktisk nyter/liker å suge gutter. Føler jeg leser så mye her på KG om jenter som sier at de elsker det, og jeg blir rett og slett litt overrasket :gjeiper: Selv er jeg ikke så fryktelig glad i det(men jeg hadde selvfølgelig aldri sagt det til kjæresten ) Jeg gjør det egentlig bare for hans skyld, synes egentlig ikke det er sexy eller deilig eller tennende i det hele tatt...er jeg unormal eller? Må nevne at jeg ikke har noe imot det sånn sett, jeg gjør det gjerne for hans skyld liksom Er ikke slik at jeg gjør det mot min vilje, det er bare at jeg gjør det mer fordi jeg føler at jeg "må" enn fordi jeg nyter det selv :gjeiper: Så hva synes dere, jenter? Liker dere å suge, eller gjør dere det mest for guttens skyld?
Amalie_85 Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Liker det. Men det er ikke unormalt å ikke like det. Syns det er helt greit jeg om man ikke liker det, men tror nok mannen blir gla om man ikke gjør det innimellom selvom
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Jeg synes det er direkte kvalmende...
Gjest vb Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Jeg har stor sans for det og kunne ikke tenkt meg et sexliv uten. Husker en gang jeg ikke var kåt så da skulle jeg gi samboer en blowjob for å stelle litt pent med ham. Joda, han fikk orgasme og da var jeg kåt
lovenemo Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Digger det :D Gjør det like mye for min egen del som for han
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Det er mer normalt å like det enn å ikke like det.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Jeg synes det er direkte kvalmende... Signerer. Det er mer normalt å like det enn å ikke like det. Ja, du kan jo drømme. Utrolig hva menn får seg til å tro.
olma Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 Det er mer normalt å like det enn å ikke like det. haha! tror du ja 1
momo Skrevet 14. desember 2009 #9 Skrevet 14. desember 2009 Jeg bare elsker det, og blir skikkelig kåt av det. 2
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. desember 2009 #10 Skrevet 14. desember 2009 Signerer. Ja, du kan jo drømme. Utrolig hva menn får seg til å tro. haha! tror du ja *oppklarer* Jeg snakker om den virkelige verden, altså den som eksisterer utenfor KG. Og - tro det eller jeg, jeg snakker også av erfaring.
Gjest Bianca26 Skrevet 15. desember 2009 #11 Skrevet 15. desember 2009 Hei folkens! Er bare litt nysgjerrig på hvor mange som faktisk nyter/liker å suge gutter. Føler jeg leser så mye her på KG om jenter som sier at de elsker det, og jeg blir rett og slett litt overrasket :gjeiper: Selv er jeg ikke så fryktelig glad i det(men jeg hadde selvfølgelig aldri sagt det til kjæresten ) Jeg gjør det egentlig bare for hans skyld, synes egentlig ikke det er sexy eller deilig eller tennende i det hele tatt...er jeg unormal eller? Må nevne at jeg ikke har noe imot det sånn sett, jeg gjør det gjerne for hans skyld liksom Er ikke slik at jeg gjør det mot min vilje, det er bare at jeg gjør det mer fordi jeg føler at jeg "må" enn fordi jeg nyter det selv :gjeiper: Så hva synes dere, jenter? Liker dere å suge, eller gjør dere det mest for guttens skyld? Er iokke favorittingen min å gjøre. ikke at jeg synes det er ekkelt eller noe. Får bare så himla vondt i kjeven og så får jeg ikke til sånn deepthroat for da brekker jeg meg
Solstråla:) Skrevet 15. desember 2009 #12 Skrevet 15. desember 2009 Elsker det! Er man glad i gutten gjør jeg det like mye for min egen glede som for hans Dvs om hygienen er på plass:p Men regner ikke med man tar til takke med en skitten kjæreste? Hehe 1
Gjest Bianca26 Skrevet 15. desember 2009 #13 Skrevet 15. desember 2009 Elsker det! Er man glad i gutten gjør jeg det like mye for min egen glede som for hans Dvs om hygienen er på plass:p Men regner ikke med man tar til takke med en skitten kjæreste? Hehe Jeg liker å gjøre det for å glede kjæresten min da
Chiyo Skrevet 15. desember 2009 #15 Skrevet 15. desember 2009 Nei! Liker det ikke særlig, men enkelte gutter blir rett og slett suttrete hvis de ikke får BJ Har lest flere innlegg av gutter her inne som er villig til å dumpe en dame fordi hun ikke vil og det er bare T-U-L-L! (understreker at dette ikke gjelder alle menn). 1
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #16 Skrevet 15. desember 2009 Nei! Liker det ikke særlig, men enkelte gutter blir rett og slett suttrete hvis de ikke får BJ Har lest flere innlegg av gutter her inne som er villig til å dumpe en dame fordi hun ikke vil og det er bare T-U-L-L! (understreker at dette ikke gjelder alle menn). Signerer.
~Maja~ Skrevet 15. desember 2009 #17 Skrevet 15. desember 2009 Sånn for min egen del liker jeg det ikke. Jeg blir ikke kåt av det og jeg får vondt i kjeven. Jeg gjør det vel bare for hans nytelse. Så nei, jeg liker ikke å suge.
Rimmern Skrevet 15. desember 2009 #18 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Tror nok Gorgonzola har rett her. Det er nok flere kvinner som ihvertfall ikke har not imot å suge enn som ikke liker det. Endret 15. desember 2009 av Rimmern
Stefan Skrevet 15. desember 2009 #19 Skrevet 15. desember 2009 Av egen erfaring vil jeg si at de aller fleste ser ut til å like det, og de som har sterke motforestillinger ofte har andre hemninger i tillegg. 2
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #20 Skrevet 15. desember 2009 Tror nok Gorgonzola har rett her. Det er nok flere kvinner som ihvertfall ikke har not imot å suge enn som ikke liker det. Av egen erfaring vil jeg si at de aller fleste ser ut til å like det, og de som har sterke motforestillinger ofte har andre hemninger i tillegg. Det er fordi dere tvinger dem til det. Hvis jentene hadde hatt et valg...
Fremhevede innlegg