Gå til innhold

JUGGERNAUT!!!!

LilleBille

Anbefalte innlegg

Ikke nok med at du skifter navn ... HVOR ER NESEN??

En stakkar kan jo ikke en gang se på finalen i ungkaren.. uten at ting skjer her inne... (og så forvirret som vi blir) :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesen?? Sier du som spretter rundt uten overkropp!!!! Finn deg sjæl du! :evil:

(Søtnosen kommer nok tilbake, men måtte ha litt avveksling ser du.... :wink: Men fisken er da flott vel?!...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Da lurer jeg på noe:

For det første: Er det en gris fisken har over ryggen? hvis ja, lurer jeg ikke på noe mer, hvis nei, fortsett til spørsmål tre:

For det tredje:Er det en ryggsekk denne fisken svømmer rundt med?

hvis ja: hvorfor?

hvis nei: nei vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du spurte, Embla s. Ærlig talt kan jeg ikke fatte hva d er...men trodde d var bare meg.....!!! :o Er d dette som er en jugger-aquanaut. Syns jeg ser både barter og propell...og lang nese.....Så tenkte jeg meg Lasse i spes dykkerutsytr....kledd for karneval el no....Karlsson på taket under vann....Mycket komplicerat! Kanskje no galt m øya mine....Savner han m nesa, ja....Han er en klar favoritt! Like søt som Lasse selv! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jentete min dah!..... Det er en SEILFISK!!!! Ikke sett en seilfisk fær??? Med den enorme finnen.... seilet?.... Stønn... Må lære dere ALT jo!.... Trodde jeg bare trengte lære dere.... ja.... :sjarmor: Fisken er da et fantastisk skue da.. akkurat som meg ... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...