Gå til innhold

Theolinas lille hjørne


Theolina

Anbefalte innlegg

Åh, jeg er ikke noe flink til å skrive i dagboken min altså..

Men så har det ikke skjedd noe særlig interessant heller da.

Fredag var vi på kino og så pirates of carribean. Det var koselig, og filmen var faktisk veldig bra. Jeg liker egentlig ikke sjørøverfilmer da, men. Denne var bra :)

Jobbet på lørdag. Søndag gikk vi tur og spiste middag ute. Sov litt på sofaen og så mye på tv. Akkurat en sånn dag som jeg liker :)

Tirsdag besøkte vi foreldrene hans. Det var ikke noe gøy. For de er ikke akkurat de kuleste jeg vet om.. menmen.

I går var jeg ute med noen fra jobben etter jobb. Var gøy det, men rakk akkurat ikke siste bussen hjem, så jeg måtte ta taxi. 170,- rett ut av vinduet. Og det kun fordi jeg hadde høyhelte sko som jeg ikke klarte å løpe i. Seriøst: kom 2 minutter for sent eller noe.. Åh.. hater det altså.

I dag skal vi til Newcastle, bare jeg og han. Skal ta båten og kommer hjem lørdag midt på dagen. Det blir sikkert kjempekoselig. Selv om det er 11. september da.. Menmen.. man må da leve litt farlig vel? Jeg gleder meg iallefall mye. Få ham litt for meg selv, og forhåpentligvis hele hans oppmerksomhet for en gangs skyld :)

Må stikke om to timer og har absolutt ikke begynt å pakke ennå. Er vel på tide å begynne. Men så var det hva jeg skal ha med da? Er ikke så lett, men trenger jo ikke så mye klær for to dager på båten.

Traff forresten en venninne i går som jeg ikke har sett på kjempelenge. Det var koselig da.

Og så traff jeg konen til fetteren til elsklingen min nå i sted, med den nye babyen som jeg ikke har sett før. Han var skjønn da :) Han gråt litt, men var visst sulten :) De er bare så skjønne. Har så lyst på en selv jeg, men elsklingen vil ikke ennå.. menmen. Vi er jo ennå unge.

Men nå må jeg nesten gå og pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har vi kommet hjem fra Newcastle turen vår. Kom egentlig i går da, men var så trøtt at jeg ikke orket å være på nettet i går.

Hadde det veldig fint på turen. Slappet av og koste oss, og spiste mat. Mens vi var i Newcastle hoppet vi på en guiding-busstur. Fikk bare to timer uansett og det var litt lite til shopping. Har aldri vært inni selve Newcastle før uansett, så det var litt greit å få se noe annet enn kaien for en gangs skyld. Siste kvelden hadde typen vondt i hodet, så han ville legge seg tidlig. Jeg hadde lyst å være oppe litt lenger og drikke litt og se på karaoke, men siden han ville sove, gikk jeg bare og la meg jeg også.

Etter at vi kom hjem i går spiste vi og så sovnet jeg. Så litt på tv, det elendige iq-test programmet.

I dag har jeg stort sett bare sovet og sett på tv. Snakket med en venninne jeg ikke har snakket med på telefonen også.

Men nå er jeg trøtt og har tenkt å legge meg snart. Elsklingen har bare sittet foran dataen hele dagen, og nå leser han. Ikke mye oppmerksomhet når vi er hjemme, nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå er jeg trøtt, da. Har sovet siden klokken 19 og helt til nå. 2 1/2 time. Stod opp tidlig, klokken 7. Og det er neimen ikke ofte jeg gjør..

Etter jobb møtte jeg elsklingen, for han skulle kjøpe et par t-skjorter. Spiste pizza til middag.

Ellers har jeg ikke en dritt å skrive..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Åh, jeg er bare så utrolig dårlig til å skrive.. Visste at det kom til å bli sånn.

Men kan jo prøve å skjerpe meg nå da. Er aldri for sent å skjerpe seg.

Tror egentlig ikke at det har skjedd noe interessant å skrive om heller da.Har bare jobbet. Har sett litt etter nye jobber, men det er jo ingenting å søke på. Gikk en tur rundt og spurte på kjøpesentre, men det er ingen som trenger folk..

I går var jeg på jentefest. Det var koselig da. Det var ost og vin, og det er jo alltid koselig. Var ute en tur etterpå, men det var det ikke så mye liv. Reiste hjem i 3-4 tiden.

Skal på tantebesøk i dag. Er ikke så altfor gøy, men det er sånt som må til av og til. Fikk spørsmål om vil skulle overnatte, men.. tror ikke det!

Ellers får jeg besøk av søsteren min om en uke eller to.. Når hun har høstferie. Det blir koselig. Har ikke sett henne på over en måned nå. Ikke at det er litt unormalt en gang, men det er jo alltid koselig å treffe henne.

Men nå må vi på butikken. Må ha middag til i morgen. Vet ikke om vi får mat hos tante, men det gjør vi vel. Må forresten ringe og avtale når vi skal komme.

Og så MÅ jeg bli flinkere til å skrive i dagboken. Og trene. Har ikke trent på snart 3 uker nå. Har dødsdårlig samvittighet, så det må bare gjøres noe med.. Kanskje i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på besøk hos tante. Var ok det. Kusinen min og typen var der. De er visst i byen for å kjøpe bil.

Det beste med hele besøket var at vi fikk favoritt-retten min. Lammelår. Det er bare så utrolig godt. Ellers var det vel egentlig ikke så mye som skjedde.

Typen har vært slem i hele dag. I går også egentlig. Han bare slår meg. Ikke sånn alvorlig. Han vil bare lekesloss, men går langt over streken. Jeg blir møkklei. Føler at han ikke er noe glad i meg, siden han bare slår og dasker hele tiden. Og holder meg fast. Men det er jo bare for å være leken. Men han trenger vel ikke være så brutal og sånn? Kanskje det bare er meg som er for alvorlig.

Ble kjempesint før vi skulle til tante. Hadde ingen klær å ha på meg. Har bare en bukse for tiden. De andre er ødelagt, for små eller rett og slett bare kjempestygge. Sitter stygt og fremhever det stygge på rompa istedetfor å fremheve det fine og skjule det stygge.. Skal ikke være greit. For jeg har ikke så mye penger å kjøpe nye klær for.

Må uansett bli flinkere til å trene. Har begynt på clean-out nå. Tabeletter som skal rense kroppen for avfallsstoffer. Har store forhåpninger til de, så jeg håper de hjelper mot litt av hvert..

Men nå tror jeg at jeg må se litt på tv. Kanskje få med typen så vi kan kose oss litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jobbet sent hver dag denne uken, og skal gjøre det ut uken. Blir litt penger av det, så det er greit.

Var ute med noen etter jobben i går. Drakk litt mer enn planlagt, men kom meg likevel tidlig hjem.

Var ute en liten tur etter jobb i dag også, men tok bare en øl. Var hjemme 11.

Ellers kommer søsteren min på lørdag, det blir kjempekoselig.

Sendte henne en liten forundrings/hobby/overraskelsespakke i posten som hun fikk i dag. Hun ble kjempeglad for den, og det var jo veldig koselig.

Er veldig trøtt, for jeg sov så lite i natt. Måtte opp kl 9 i dag og gå på butikken, for vi hadde ikke cola.. :oops:

Tror jeg tar en tidlig kveld jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shivani

Hei du! Takk for hilsen i dagboka mi! :D Så du er cocakoliker du? Det er jeg også. Prøver å slutte, men jeg trøster meg med at jeg ikke har en million laster, så én kan jeg jo ha... :oops:

Menn, altså! Av og til må vi bare stenge av og leve vårt eget liv til de tar seg inn igjen. Du vet, de kan jo bare tenke på én ting om gangen... :wink:

Dessuten har de jo noenganger underlige måter å vise følelser på, og overdreven lekeslossing kan være en av dem.

Ha en god natt da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen Shivani!

Er utrolig glad i cola, ja.. Men er ikke helt avhengig selv om jeg vel egentlig drikker det hver dag. Tilfeldig tror jeg..

Men når jeg har drukket, og helst drukket litt mer enn jeg burde, så MÅ jeg ha cola. Masse cola. Kan styrte en 1 1/2 liters flaske. Blir litt raskere "frisk" igjen da tror jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, :smile: og takk for hilsen i dagboka mi! :D

Må si jeg kjenner til den cola tørsten etter en natt på byen. Har hatt alle mulige slags syke :eeeh: cola og solo drømmer morgenen etter.. Kan finne på å drømme at jeg heller i meg cola fra en stor bøtte osv. :flekke: Men det er egentlig temmelig lenge siden sist jeg drakk så mye at jeg fikk slike drømmer nå..

Uansett så hjelper det nok også på å helle i seg så mye vann som mulig før man legger seg, for å unngå noe "hangover" og denne dehydreringen.

Ha en fin kveld, og kommende helg! :rosasmil:

Simla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Åh.. nå må jeg virkelig bare skjerpe meg her.. over en måned siden sist jeg skrev i dagboken min.. :grine:

Jeg er tragisk elendig å skrive dagbok, så jeg visste vel at det ville gå sånn... Men det er jo ikke for sent å forbedre seg..

Hadde besøk av søsteren min. Det var koselig. Er alltid koselig det ;) Hun hadde akkurat fått sin første lønning (har akkurat begynt å jobbe ved siden av skolen) så hun shoppet jo vilt og uhemmet. Jeg fikk lønning et par dager etter at hun var dratt så jeg var jo blakk og sto ved siden av og sikla sånn som hun shoppet.. Men så har det jo vært omvendt flere ganger da..

Ellers jobber jeg jo en del. Har egentlig ikke så mange vakter på jobben, men det blir jo hele tiden noe ekstra.

Min kjære elskling er syk. Han har litt vondt i halsen, så i dag kjøpte jeg halspastiller på apoteket til ham på vei hjem fra jobb. Så ble han glad

:hjerte: Må jo prøve å skjemme ham bort litt da.

Får lønning i morgen. Da skal jeg kjøpe 2 bukser. En treningsbukse og en hverdagsbukse. Er helt bukseløs. Har noen stygge gamle svarte bukser som jeg bruker på jobb, og så har jeg en dongeribukse og to linbukser. og linbuksene er jo litt kalde nå, liksom.. Så jeg trenger nye bukser.. jaja, nok om det.

Men kommer jo ikke på noe interessant å skrive om heller da.. Kanskje dagbok ikke er helt min greie? Men det går jo an å øve..

Har trent litt i det siste. Var på kickpuls på sats på tirsdag. Har hatt sinnsyk gangesperre siden da, nesten på grensen til krampe på baksiden av leggene. Er søren ikke noe godt. Klarer nesten ikke å løfte armene heller.. Men regner med å være bedre i morgen.

Får forresten snart besøk av søsteren min igjen. Kanskje. Jeg har bursdag om to uker, og da hadde hun så lyst til å komme. Det blir jeg jo veldig glad for da, selvfølgelig. Jeg hadde egentlig tenkt å ha fest, og hun er bare 17, men det går vel greit for det, tenker jeg.. Så lenge det ikke tar helt av så vi blir liggende dårlige resten av helgen.. Men vi er da store jenter som klarer å passe på oss selv.

Skal stå opp klokken 6 i morgen så jeg bør egentlig hoppe i sengen snart. Men jeg har skrevet i dagboken min for første gang på lenge, så da kan jeg jo kanskje legge meg med god samvittighet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så trøtt nå. Våknet et minutt før jeg måtte gå hjemmefra i dag tidlig klokken 7. Ikke akkurat verdens beste start på dagen.

Etter jobb gikk jeg og min kjære ut og spiste middag. Det var koselig. Gjør det så sjelden for tiden. Etterpå gikk jeg og kjøpte 2 bukser, to strømpebukser(en rød og en lilla) og et sjal som jeg har ønsket meg lenge. Sånn sort heklet trekantet et :) Deilig med noe nytt for en gangs skyld. Kjøpte en stripete dressbukse, og en treningsbukse. Men treningsbuksa var litt stor så jeg når jeg kom hjem, så jeg må kanskje bytte den.

Sovnet på fanget til typen i 20-tiden, og sov til klokken halv tolv. Var dritforbanna når jeg våkna over at han hadde latt meg sove. menmen. Er ikke noe å gjøre med det.

Nå sitter han og fyller ut en spørreundersøkelse, og har ikke tid til meg. Tror jeg må legge meg snart, for er fortsatt stuptrøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fri fra jobb.. var ute med noen fra jobben i går, til klokken 3.Var gøy det. Men dyrt..

Har sittet å sett på tv siden jeg våknet. Så først ungkarsfinalen fra i går, som typen hadde tatt opp på video til meg. Fikk vite resultatet i går, men likevel. Fy faen så forbanna jeg ble når hun sa det. Har aldri vært så sint på henne før.. men det gikk fort over da. Herregud, man blir ikke uvenner pga en realityserie.. Da begynner det å gå litt for langt.. :ler::ler:

Ellers tenkte jeg å ta meg en shoppingtur etterpå. Gå på cafè og spise frokost, og se på sånn maskin å klippe håret til typen med.. Så må jeg bytte en treningsbukse jeg kjøpte på fredag som var litt for stor.. Kjøper ikke for store treningsklær når ideen er å gå ned 20 kg.. Må jo ha dem en stund da..

Nei, stikker i dusjen jeg, så jeg kommer i gang.. er så sulten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå MÅ jeg gå i dusjen..

Sjekka nettopp saldoen på nettbanken. Halve lønninga er borte etter 4 dager, og jeg har ikke engang fylt opp busskortet..

HELVETE..

Må finne meg en gratis hobby..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig med "shoppingturen". Fikk bytta en treningsbukse jeg hadde kjøpt i en størrelse mindre. Spiste litt mat, kjøpte et par julemagasiner og leste i på cafè. Kjøpte en ny veske også, forresten. Så kjøpte jeg en mønstersaks og litt kartong, for jeg har tenkt å prøve å lage kort. Noen fine, og det har jeg aldri prøvd på før. Det blir spennende. Typen er på vei hjem nå, og tar med en pizza på veien.

Skal trene med en kollega etterpå også. Det skal bli godt, for det er akkurat en uke siden sist jeg trente.

Ellers tror jeg ikke det er så mye nytt, men jeg er ordentelig stolt over hvor flink jeg er å skrive dagbok for tiden :)

Nå kom min elskede hjem, og må få litt oppmerksomhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg trent. Var på sykkel 1 på sats. Deilig å få trent litt, for det er så sjelden jeg gidder..

Sitter på msn med en venninne. Hun kommer visst til byen i morgen og vil finne på noe. Det er jo koselig da.

Skal til tannlegen i morgen. Gruer meg så fælt.. Skal sikkert ikke gjøre noe ekkelt, men det koster jo penger..

Nei, nå begynner jeg å fryse, så jeg må en tur i dusjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ugh.. Nå har jeg klipt typen. Hater å klippe ham, men må likevel gjøre det. Så det skjer så sjelden som mulig. Han har helt noia når det gjelder det der håret. Så tykt og stivt og helt jævlig. Det stikker og klør så vanvittig.. Men nå er det gjort. Da gidder jeg ikke gjøre det før neste år igjen..

Ellers har jeg bare bedrevet kvelden på kg. Skal til tannlegen i morgen, så jeg må prøve å stå litt tidlig opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skiftet nick.. Føles litt uvant og ukomfortabelt å hete Theolina, men blir nok snart vant til det skal du se.. ;)

Var hos tannlegen i dag. Må nok ut med 3-4000 og det er jo koselig når jeg bare har 2000 igjen av lønningen som kom fredag, og det er nesten 4 uker til neste lønning.. Åh..

Må bare få meg en jobb. Der jeg tjener litt penger.

Ellers har jeg bare ligget på sofaen og sløvet hele dagen. Skulle egentlig ut med noen venner i kveld, men har ikke hørt noe fra de. Så da er det vel tilbake til sofaen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte melding til en venninne jeg skulle ut med klokken 1, og først nå fikk jeg svar. Halv 10. De er på vei ut nå.. Kommer meg til byn til klokken er 22.30 og så er det 12-bussen hjem.. menmen.

Stikker vel en tur til byn da. Har bare ligget på sofaen og sovet anyway hele dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært ute. Skulle egentlig ta siste bussen hjem som gikk klokken 12, men så var det noen som hadde bil å sånn så jeg ble kjørt hjem. Fikk være nesten en time lenger enn siste buss, og det var jo koselig.

Skal på jobb klokken to, men klarer vel å stå opp til å gå hjemmefra 13? Er jo 11 og 1/2 time til.

Er egentlig litt skuffet over at ingen andre besøker dagboken min. Jeg besøker jo mange andre sin. Menmen. Er jo ikke noe å gjøre med det her og nå. Typen ligger i senga i samme rom, så det er vel bare å legge seg.

Nattinatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...