Gå til innhold

Theolinas lille hjørne


Theolina

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt lyst på en dagbok, så jeg tenkte at nå var det virkelig på tide. Jeg runder 1000 innlegg med dette, og er kjempestolt over meg selv. Har tross alt ikke vært her såå lenge :)

Vet ikke helt hva jeg kommer til å bruke denne dagboken til, men det blir vel litt skriblerier hvis jeg har noe på hjertet..

Så hadde det jo vært litt koselig hvis noen stakk innom for å si hei!

Men foreløpig gratulerer jeg bare meg selv med ny dagbok

:hoppe::hoppe::hoppe:

og håper jeg blir en kjempeflink dagbokskribent!

:heiajente::heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅ, så koselig. Noen har allerede rukket å skrive i dagboken min!! :hoppe:

Tusen takk for hilsenen remyline!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten at jeg må få ny avatar. Den skulle liksom være så midlertidig fordi den var så stygg, men så har jeg blitt vant til den..

Menmen.. Må få gjort det i morgen.

For nå skal jeg legge meg!! :Gjesp: :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var den dagen nesten gått..

Var på jobb fra 10 til 16.30. Det var kjempetravelt i dag. Løp nesten beina av meg hele dagen. Når jeg var ferdig, kom min elskede og møtte meg, og vi dro hjem og lagde middag sammen. Stekte potetbåter og løvbiff. Var veldig godt, med masse pommes frites krydder på. Lå lenge og døste i stolen foran tv-en.. Såå deilig!

Etterpå var jeg og trente. Det var skikkelig herlig. Er ikke så ofte jeg går dit, men nå skal jeg virkelig begynne å bli flink.

Etter at jeg kom hjem, tok jeg en dusj, og nå koser jeg meg med KG og rødvin. Er vel egentlig ikke så mye mer å skrive?

Ja,ja. Jeg skal tidlig opp og være på forelesning fra klokken 8 i morgen, så det er vel snart på tide å legge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag stod jeg tiidlig opp, klokken 7, for å gå på forelesning. Og det er jo skikkelig tidlig for å være meg.. Forstod ikke en dritt av det de snakka om. Men forstår vel mer etterhvert.

Reiste hjem og skulle lese litt, men sovna. Så kom elsklingen hjem, og vi lagde middag. Så sovna vi :roll:

Er bare såå typisk.

Så fikk jeg endelig tatt et lite rush på kjøkkenet i dag. Det trengtes så absolutt. Fikk shina skikkelig. Søren at vi aldri klarer å lære at ting må gjøres etterhvert..

Så har jeg ennå ikke skaffet meg en ny avatar da. Ting tar tid her altså. Men i morgen skal jeg se om jeg får tid. Er drittlei den apen nå.

Uff. Nå kom jeg på at jeg må klippe elsklingen. Har skulle gjøre det i noen dager nå, men det er så pyton. Han har helt noia mot å gå til frisør. Han har sånn tykt stivt hår som stikker og klør noe så sinnsykt, at de klærne han har på seg hos frisøren bare mastes.

Derfor klipper jeg ham da. Så sitter han der naken og hyler og skriker. Og deet tykke håret. Og ikke kan jeg å klippe. Det er jo det verste av alt.. :ler::ler: Etterpå må han dusje lenge, og så får jeg ikke ta på ham på to dager. Får ikke gi ham en klem eller stryke ham på ryggen. En pine er det. Men er tross alt to måneder siden sist, så jeg får vel bare holde ut. Hva gjør man ikke for kjærligheten??

Men nå er det leggetid. Skal opp klokken 9 i morgen. Bare må ha 8-9 timers søvn jeg.. Skjønner det ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg endelig fått lagt inn link til dagboken min. Var ikke sånn stress som jeg hadde trodd det skulle være :oops:

Og så fikk jeg klippet elsklingen i dag. Var på tide, altså.. Men fy faen så stress det er. Det stikker og klør så vanvittig!!

Ellers har jeg ikke gjort en dritt i dag. Etter jobb spiste vi middag, pasta med ostesaus og bacon, og lå lenge i sofaen og døste og så på tv. Er jo superdeilig det også da, når man har tid til det.

Så snakket jeg med mamma og pappa på telefonen, mamma kommer på besøk på tirsdag og det blir jo koselig. De bor ganske langt unna, ca 40 mil.

Irriterer meg forresten grønn over hvor treigt KG er blitt. Venter 1-2 minutter for hver nye side jeg skal innpå. Dette er totalt uutholdelig. Blir jo forbanna hele tiden. Da hjelper det liksom ikke hvor gøy det er når siden først er kommet opp. De må virkelig få fikset dette.

Ellers har jeg ikke gjort en dritt, som sagt. En lat dag foran tv-en. Men det er så deilig, atte!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbelt igjen.. :oops: :cry:

Men det eer så irriterende når det kommer feilmeding om at jeg ikke får kontakt med serveren, men så blir innlegget postet likevel? Og jeg prøver på nytt og på nytt. Det er liksom noe annet når det bare går lang tid. For da har jeg lært meg å vente.

Men.. :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå har jeg fått ny avatar. Er ikke helt fornøyd, da men.. Hadde valget mellom den og John Travoltas brystkasse(for å ha noe fint å se på.. :oops: )

Var på jobb i dag. Var ikke så veldig mye å gjøre, og var ellers veldig trøtt. Lagde pannekaker til middag, og det var veldig lenge siden sist. Var kjempegodt. Måtte som vanlig ringe til pappa for å få oppskrift.. :)

Var på trening etterpå. Trente i 1 1/2 time sammen med to fra jobben. Det var deilig. Men hadde glemt at det stengte 9 og ikke 10, så jeg måtte løpe hjem og tøye ut hjemme. Vel hjemme tok jeg den lange deilige dusjen.. Og brukte for en gangs skyld hårkur. Er så slurvete med sånt, selv om jeg synes det er kjempedeilig.

Ringte til en venninne jeg ikke har snakket med på kjempelenge. Var ikke så mye nytt. Men hun sliter litt stakkar.

Elsklingen har sittet i stua og lest i en bok siden jeg kom fra trening. Blir så forbanna egentlig. Når jeg for en gangs skyld er hjemme så sitter han bare og leser og driter i om jeg er her eller ikke? Tror jeg må gå og ta en titt på problemet..

Skal uansett tidlig på jobb i morgen. Eller ikke tidlig da.. klokken 12. Men det er litt kjedelig at hver lørdag går med til jobbing. Men jeg trenger de vaktene jeg kan få, så den kommer nok godt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i skikkelig dårlig humør. Eller trist er vel det rette ordet..

Dagen starta skikkelig dritt. Skulle bare ha en liten ryddevakt på jobben. Rett etter at jeg hadde kommet spurte sjefen om jeg ville stenge også. Noe som egentlig bare tar en halvtime. Så gikk plutselig de andre (unntatt en som var på opplæring) fordi det var så rolig. De hadde utsatt masse arbeid, så rett før stenging ble det dritmasse ekstraarbeid på meg, og jeg var ordentelig stressa. De som var gått fra jobben bare satt der og så på og lo. (var nok ikke sånn ment av de, men det føltes sånn). Ble ferdig med stenginga innen rimelig tid, men var bare så fobanna.

Når jeg kom hjem lagde typen lasagne. Så skulle han se noe på discovery som 1. Jeg hadde sett før og 2. det var ikke teksta på norsk, og da forstår jo ikke jeg driten. Jeg er bare såå dårlig i engelsk.

Da ble jeg liksom litt sur. Ikke gidder han å snakke med meg, og han vet at jeg har hatt en dårlig dag på jobb. I tillegg skal han se noe på tv som ikke jeg vil. Satt sammen med ham og var lei meg en stund, men så gadd jeg ikke mer. Satte meg med KG.. Og ble ikke så veldig oppmuntret at det gjorde noe da. Var inne på samliv, og leste om så mange som har hatt det sånn som jeg, og akkurat har gått fra mennene sine. Har jo vært inne på tanken selv.. men det er så fjernt. Er så glad i ham, og orker ikke miste ham heller.

Men hva har vi sammen da? Vi er glade i hverandre, ja. Men vi kommuniserer så dårlig.. og bryr oss så lite om hverandre. Er ikke noe flink til å vise at vi setter pris på hverandre og sånn. Eller, jeg prøver, men han virker som han driter i det..

Alt er så vanskelig. Er blakk også. Har ikke en jævla krone, og det er 2 uker til lønning..

Og mine 3 nærmeste venner er nettopp flyttet til andre steder i landet. Og jeg savner familien min. Er bare to uker siden jeg var hjemme, men det føles som evigheter. Mamma kommer på tirsdag og skal overnatte til onsdag, og det gleder jeg meg til. Men vi har så vanskelig for å kommunisere ordentelig, jeg og mamma. Og det ender ofte i krange. Vil ikke ha det sånn, men vet ikke hva jeg skal gjøre med det.

Får så lite vakter på jobben for tiden også. Har under 50% av full stilling, og det er ikke lett å klare seg på.

Har egentlig bachelor grad som jeg fikk nå i vår, men har ikke kommet i gang med å søke jobber ennå. Er så treig. Men det er ikke så oppmuntrende å søke i disse nedgangstider..

Uff, dette ble bare for trist. Vil bare legge meg og sove litt nå. I morgen er en ny dag, og da skal jeg trene, og prøve å gjøre noe fornuftig. Huset må vaskes og ryddes til mamma kommer iallefall..

Hopper iallefall i senga nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg har så mye fornuftig å skrive akkurat nå. Men stikker nå innom likevel.

Går forresten litt bedre i dag. Er ikke så deppa. Bare litt..

Gikk tur med typen i dag. Ganske lang tur. Kjøpte is. Skulle leie film, men det ble ikke..

Varmet lasagne fra i går, og så sovna jeg på sofaen etter at vi hadde spist.

Så ukesfinalen i farmen på tv, og scary movie og reprise på god kveld norge.

Tenkte jeg skulle legge meg nå, for typen ligger allerede og leser. Han har helt dilla på å lese gamle donald-blader på senga for tiden. Han som aldri leser på senga.

Nei, god natt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Håper du har det bedre nå..

Det finnes alltid nedturer i en forhold slik som oppturer. Ta så heller finn ut hva som er problemet enn å rømme i fra problemet! Snakk sammen...

Håper du føler deg bedre og ikke vær så bekymret alt løser seg ska du se :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenge siden jeg har skrevet nå. Noen dager iallefall.

Søndag etter at jeg hadde lagt meg klikka det totalt for meg. Dvs jeg klikka på typen. Gikk og la meg i stua og han bare sovna. Var bare så utrolig sint.

Mandag var jeg på jobb, og etterpå vaska jeg leiligheten.

Tirsdag var jeg først på forelesning, og så fikk jeg besøk av mamma. Det var koselig. Var på cafè, lagde god middag, drakk rødvin og gikk tur.

I går onsdag reiste hun tidlig om morgonen og jeg gikk for å trene. Når jeg kom hjem sovna jeg og sov til jeg skulle på jobb klokken 16. Var ute etter jobben med noen fra jobben.

I dag har jeg fri fra jobb. Mente typen kunne komme tidlig hjem i dag, siden jeg har fri. Vi har jo ikke så mye tid sammen og trenger å snakke sammen. Men jeg tror egentlig han driter i det og bare går å venter på at jeg skal flytte ut eller noe. Virker iallefall sånn. Han gidder ikke å ta initiativ til noe lenger. Jeg er blakk, heelt blakk, så jeg har ikke råd til noenting. Er bare så frustrerende. Føler meg bare såå blakk og ensom. Kan ikke gå å shoppe meg i godt humør en gang. Og en type som driter i meg. Tror jeg..

Jeg har sånn behov for ferie. Har jobbet hele sommeren og helt til nå, og er bare så sliten. Orker ingenting utenom det vanlige. Alt er bare rutine. Føler jeg trenger å komme meg bort litt for å tenke og ha det gøy, men han gidder jo ikke bruke tid og penger på å reise noe sted når han kan være hjemme. Han er bare så dust for tiden. Det går jo ikke an å snakke med ham heller for det gidder han liksom ikke. Dessuten forstår han ingenting..

For en syting.. men det er liksom ikke noe gøy heller..

Er så mye husarbeid som må gjøres, at jeg får vel gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da...

Høres ikke så greit ut for deg. Kan du ikke spørre din mor om å få låne noen penger til neste lønning. Vet det bare forskyver problemet, men noen ganger så MÅ man bare unne seg noe.

Sug fatt i sambo når han kommer hjem. Ha tv'n avslått, tenn noen stearinlys og ha på en fin CD eller radioen, og si at "Nå er det vi to som skal være sammen/prate ut eller noe lignende. Ingen tv-titting i dag"

Lykke til, skal titte innom senere og se hva som skjer!

PS.

Kom innom for å lese pga at vi har nesten likt nick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode råd Titti72!

Tror ikke mamma hadde så mye penger til overs nå, for hun har reist så veldig mye i det siste. Dessuten bruker hun nesten alltid å gi meg penger når vi treffes, så det var vel en grunn til at hun ikke gjorde det nå.

Kan jo alltids låne penger til typen, men da må jeg gi de tilbake på tirsdag. Klarer meg uten egentlig, hvis han betaler maten. Unntatt en liten ting, jeg har bare en røyk i gjen, 1 sigarett altså, og den må vare til tirsdag.. :-?

Ok, kanskje jeg skulle lånt 300 kroner til en 20-pakning, en billig øyekrem (som jeg trenger) og en billig topp? For å komme i litt bedre humør?

Må uansett låne 500 til busskort av ham da..

Åh.. hater å være plakk.. For det blir jo ikke noe bedre neste måned. Dessuten får jeg jo nesten ingenting i lønn..

Noen som vet om man kan få arbeidsledighetstrygd når man bare er ekstrahjelp, og blir satt opp med ca 75 timer i måneden på vaktlisten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...