Gå til innhold

Synger du i dusjen?

Aradalion

Synger du også i dusjen?  

1. 1. Synger du også i dusjen?

• Ja
      7
    • Nei
      19
    • Kommer an på
      3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hører på musikk i dusjen. Har cd-spiller og radio på badet. Hender vel at jeg nynner litt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker å synge, og synger mye og ofte, men av en eller annen grunn har det aldri fallt naturlig for meg å synge i dusjen :roll:

derimot tenker jeg mye når jeg står i dusjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg er avhenging av musikk mens jeg dusjer - dermed står radioen på rimelig høyt hver gang jeg entrer det våte element....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

Har nettopp kjøpt meg vanntett radio på netthandelen til å ha inne i dusjen.. :rodme:

Problemet har vært at jeg liker å synge i dysjen,men aldri husker hele sangen, samme strofene om igjen og om igjen.Testet radioen for første gang i går og hadde en hel liten konsert... :lol:

You can say what you want

but it won't change my mind...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker å synge, og synger mye og ofte, men av en eller annen grunn har det aldri fallt naturlig for meg å synge i dusjen :roll:

derimot tenker jeg mye når jeg står i dusjen!

jessjess...samme her!

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. jeg gjør nok det, ja. :oops: Synes det er gøy jeg! :-) Noen ganger tar kjæresten min og jeg litt vel av og holder den konserten med barnslige sanger. Vi ler godt av det ihvertfall! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s

Jeg synger aldri i dusjen. Men i bilen, mens jeg hører på musikk! Noen ganger korer jeg, andre ganger synger jeg 2. stemme :oops: (det er ikke nødvendigvis slik at jeg synger veldig fint).. jaja, alle med sitt :roll::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både synger å danse i dusjen jeg! Har cd spiller på badet og da synger jeg det jeg kan og danser med! Hadde sikkert vært rimelig gøy å sett på for andre! Det kan ikke se helt klokt ut! Men gøy er det! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Vet ikke helt hvorfor, synger mye sammen med radioen både i bli og ellers.

Jeg har faktisk prøv å synge i dusjen noen ganger, men liksom ikke skjønt helt pointet.....

Kanskje jeg er redd for å drukne? :lol:

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...