Aradalion Skrevet 25. august 2003 #1 Del Skrevet 25. august 2003 Ja, rett og slett. Gjør du det? Fått høre at jeg synger.. Skrikendes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 25. august 2003 #2 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg nyter å dusje. Jeg akter å nyte å dusje også i fremtiden. Ergo holder jeg kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 25. august 2003 #3 Del Skrevet 25. august 2003 Jepp, jeg synger i dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. august 2003 #4 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg hører på musikk i dusjen. Har cd-spiller og radio på badet. Hender vel at jeg nynner litt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 25. august 2003 #5 Del Skrevet 25. august 2003 jeg elsker å synge, og synger mye og ofte, men av en eller annen grunn har det aldri fallt naturlig for meg å synge i dusjen derimot tenker jeg mye når jeg står i dusjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 25. august 2003 #6 Del Skrevet 25. august 2003 Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi Skrevet 25. august 2003 #7 Del Skrevet 25. august 2003 Helt enkelt: NEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 26. august 2003 #8 Del Skrevet 26. august 2003 Ja, gjør nok det :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 26. august 2003 #9 Del Skrevet 26. august 2003 Nei, men jeg er avhenging av musikk mens jeg dusjer - dermed står radioen på rimelig høyt hver gang jeg entrer det våte element.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admèra Skrevet 26. august 2003 #10 Del Skrevet 26. august 2003 Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. august 2003 #11 Del Skrevet 26. august 2003 Jepp! Har nettopp kjøpt meg vanntett radio på netthandelen til å ha inne i dusjen.. Problemet har vært at jeg liker å synge i dysjen,men aldri husker hele sangen, samme strofene om igjen og om igjen.Testet radioen for første gang i går og hadde en hel liten konsert... You can say what you want but it won't change my mind... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2003 #12 Del Skrevet 26. august 2003 jeg elsker å synge, og synger mye og ofte, men av en eller annen grunn har det aldri fallt naturlig for meg å synge i dusjen derimot tenker jeg mye når jeg står i dusjen! jessjess...samme her! Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 26. august 2003 #13 Del Skrevet 26. august 2003 Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 26. august 2003 #14 Del Skrevet 26. august 2003 NEI!!! Måtte fanden forby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 27. august 2003 #15 Del Skrevet 27. august 2003 nei,gjør ikke det,men hadde jeg hatt sangstemme hadde jeg sikkert brølt som bare det......he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 27. august 2003 #16 Del Skrevet 27. august 2003 Ja. jeg gjør nok det, ja. :oops: Synes det er gøy jeg! :-) Noen ganger tar kjæresten min og jeg litt vel av og holder den konserten med barnslige sanger. Vi ler godt av det ihvertfall! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. august 2003 #17 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg synger aldri i dusjen. Men i bilen, mens jeg hører på musikk! Noen ganger korer jeg, andre ganger synger jeg 2. stemme :oops: (det er ikke nødvendigvis slik at jeg synger veldig fint).. jaja, alle med sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ra|cer Skrevet 28. august 2003 #18 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg både synger å danse i dusjen jeg! Har cd spiller på badet og da synger jeg det jeg kan og danser med! Hadde sikkert vært rimelig gøy å sett på for andre! Det kan ikke se helt klokt ut! Men gøy er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 28. august 2003 #19 Del Skrevet 28. august 2003 Nei. Vet ikke helt hvorfor, synger mye sammen med radioen både i bli og ellers. Jeg har faktisk prøv å synge i dusjen noen ganger, men liksom ikke skjønt helt pointet..... Kanskje jeg er redd for å drukne? *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. august 2003 #20 Del Skrevet 28. august 2003 NEI! Vil ikke utsette meg selv for noe sånt... har nemlig en sangstemme som verden burde spares for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå